Sabah kalktım ve dünden hazırladığım bavullarımı kontrol ettim. Daha sonra lavaboya girdim. Göğsünde işlemeleri olan elbisemi giydim ve pelerinimi de üzerime geçirip ortak salona indim. Herkes aşağıdaydı yanlarına ilerledim.
Rigel:Günaydın
Abraxas-Orion-Adrian:Günaydın
Walburga-Mia-Abigail:Günaydın canım
Farkettiğim kadarıyla Tom yoktu. Ama onunla konuşmam lazım.
Rigel:Abrax Tomu gördün mü
Abraxas:Gör-
Tom:Beni mi arıyordunuz Mrs. Grindelwald
Birden arkamda olmasını beklemiyordum ama bozuntuya vermeden ona döndüm
Rigel:Evet Mr. Riddle sizinle konuşmalıyız.
Tom:Peki
Dedi ve ortak salonun kapısına ilerledi bende peşinden çıktım.
Rigel:Tom benimle kalacağını Albusa söylemeliyim
Tom:Söylemesen bile mektuplar gelirken anlayacaktır.
Rigel:Biliyorum neyse king cross istasyonundan birkaç saat sonra babamın yardımcılarından biri bizi götürmek için gelicek ve senin oraya vardığımızda asanı tılsımlamadan kesinlikle büyü yapmaman gerekiyor.
Tom:Tamam o zaman aynı kompartımanda oturalım ve benim diagon alley de biraz işim var birkaç yere uğramam gerekiyor.
Rigel:Ahh önemli değil ben seni diagon alleydeki bir cafede beklerim.
Diğerleri de yanımıza gelmişlerdi ve beraber büyük salona girip slytherin masasındaki yerlerimize oturduk. Biz kızlarla sohbet ederken erkeklerde yanımızda son olanlar ve toplantılar hakkında konuşuyorlardı.
Kahvaltı sona erdiğinde Müdür Dippet konuşmasını yaptı ve herkes salondan çıkmaya başladı.
Hep beraber arabaların yanına gelmiştik. Herkes onların kendi kendine gittiğini zannediyordu ama ben testralleri görüyordum.
Orion:Bu arabalar nasıl kendileri ilerliyolar.
Adrian:Büyü yapılmıştır.
Rigel:Hayır
Hepsi bana bakmaya başladılar. Bense onların bakışlarını umursamadan testralin yanına gittim ve elimi kafasına doğru uzattım. Ve yavaşça dokundum. Dışardan deli gibi görünüyordum sanırım ki
Mia:Rigel napıyosun?
Rigel:Arabaları testraller çekiyor.
Abigail:Testral mi onlar ne
Ben tam açıklayacaktım ki Tom söze girdi.
Tom:Onları görmemenizin nedeni onları sadece ölümü görenler görebilmesi
Walburga:Anladım peki siz görebiliyor musunuz Lordum
Tom:Hayır
Dedi ve hepimiz arabalara geçtik hogwarts express e gelmiştik. Slytherin tarafına geçtik ve hepimiz bir kompartımana oturduk.
Bir tarafa cam kenarına Tom yanına ben Walburga ve Orion
Karşı tarafa da cam kenarına Abraxas yanına Mia Abigail ve Adrian oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzinde (Harry Potter)
FanfictionBir kızın yıllar sonra seçiceği yol her şeyi değişticek ya aydınlık taraf kazanıcak yada karanlık taraf sonsuza kadar hüküm sürücek....