(Tatilin 2. Haftasının ilk günü)
Sabah uyandığımda direkt lavaboya girdim çıktığımda belinde korse-kemer olan krem rengi elbisemi giydim aşağı indiğimde kahvaltı hazırdı ama Tom yoktu sanırım biraz erken kalkmıştım. Tomu uyandırmak için yukarı çıktım. Kapısını tıklattım ama ses gelmedi. Kapıyı açıp içeriye girdim Tom yatakta uyuyordu. Yatağa yaklaştım ve ucuna oturdum. Uyurken bile çok yakışıklı görünüyordu. Ona karşı içimde başka şeyler vardı ama bunun ne olduğundan bile emin değildim. Yaklaşık 5 dakika onu izledim.
Tom:Daha ne kadar izlemeyi düşünüyorsun Rigel
Uyanık mıydı yani neden kalkmamıştıki.
Rigel:Uyandıysan neden kalkmıyorsun Tom neyse hadi gel kahvaltı hazır bende seni uyandırmak için gelmiştim.
Tom:Tamam sen in bende üzerimi değiştirip geliyorum
Rigel:Tamam
Dedim ve aşağıya indim ve yemek salonuna girdim. Masanın bir köşesine oturdum. Yemeğe başlamak için Tomu bekliyordum. 5 dakika sonra aşağıya geldi ve karşıma oturdu. O da oturunca kahvaltıya başladık. Kahvaltımız sessiz geçiyordu.
Rigel:Bugün iksirlere başlıyorum.
Tom:Tamam sen iksirleri yaparken bende büyü ve işaret için araştırma yapacağım.
Rigel:Babamın kütüphanesini kullanabilirsin orada bişeyler bulacağına şüphem yok.
Tom:Tamam bakarım babanla görüşmeye gidicek misin
Rigel:Perşembe günü sabah gideceğim
Tom:İzinle mi yoksa ilk girdiğin gibi mi
Rigel:İlk girdiğim gibi sende gelmek ister misin
Tom:Olur
Dedi ve kahvaltımıza devam ettik.
Tom:Ben kütüphaneye çıkıyorum diyip kalktı bende kahvaltım bitince kalktım ve iksir odasına gittim ve iksire başladım.
Walburga Black:
Bugün Mia ve Abigail ile Rigel için hediye almaya gidicektik. Rigel in annesi Marius Black ile annem Irma Black Hogwarts döneminde çok yakın arkadaşlarmış daha sonra Marius gittiği için çok üzülmüş zaten ismimi de teyzemin ikinci ismimden almışım. Ve Rigel i duyunca gerçekten sevindi babamda kardeşinin kızını görmeyi çok istiyordu. Acaba ikisinin bu kadar benzediğini görünce tepkileri ne olacak.
Kızlar sabah bize kahvaltı için geldiler. Ve üçümüz şömine yolu ile diagon alleye gittik. Ben her black kızında olduğu gibi ondada olması gerektiğini düşündüğüm için hançer alıcaktım. Bu yüzden ilk önce kızlar hediye alıcaktı.
Bi kaç tane kıyafet satan dükkana girdiler ama istediklerini bulamadıklarını anlamıştım. 5. Yere girdiklerinde kıyafetlere bakıyorlardı sonunda Mia istediğini bulmuş olmalıki elinde bir elbiseyle yanımıza geldi. Elbise gerçekten çok hoştu Abigail de ona uygun topuklu ayakkabı bakıyordu ve elinde yılan işlemeli bir ayakkabı ile yanımıza geldi
Mia: Elbise nasıl
Walburga:Gerçekten çok hoş
Abigail:Bende beğendim ve elimdeki ayakkabı ile çok uyumlu bence bunları almalıyız
Mia:Olabilir ayakkabıyı bende beğendim
Walburga bencede güzel ödeyinde gidelim daha knockturn yoluna gitmemiz lazım
Onlar ödediklerinde pelerinlerimizin kapüşonunu indirip knockturn yoluna girdik ve cin cüce yapımı olan hançerlerin satıldığı dükkana girdik çok güzel bir hançer seçmiştim üstünde zümrütler vardı. Bıçak kısmına black aile sembolünü ve aile sloganını (toujours pur) yazdırttım. Aldıktan sonra diagon yoluna döndük ve bir cafe oturup kaymak birası içtik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzinde (Harry Potter)
FanficBir kızın yıllar sonra seçiceği yol her şeyi değişticek ya aydınlık taraf kazanıcak yada karanlık taraf sonsuza kadar hüküm sürücek....