9.Bölüm✨

558 36 3
                                    

Sabah yüzüme güneş ışıklarının gelmesiyle uyandım ve yatağımdan kalkıp lavaboya gittim. Odama girdiğimde kıyafet odama geçtim ve siyah üzerinde işlemeleri olan kısa kollu elbisemi giyindim.

Aşağıya indiğimde Tom yoktu. Onu uyandırmak için odasına çıktım. Kapıyı çalmadan içeri girdim. Yatağında uyuyordu. Yanına gittim onu bir kaç defa dürttüm ama uyanmadı. Yanağını öpmek için eğildiğimde kafasını aniden çevirince daha ne olduğunu anlamadan dudaklarımız birleşmişti. Beni kolumdan tutup yatağa çekti.

Rigel:Sen ne zaman uyandın Tom

Tom:Imm sen geldiğinden beri

Rigel:O zaman niye kalkmıyorsun o zaman neyse hadi kalkmamız lazım kahvaltı etmemiz gerekiyor.

Kolunu belime attı ve bana sarılarak yatmaya devam etti.

Tom:Bence böyle kalabiliriz

Rigel:Tom kalk art-

Sözümü kesen camdan gelen tıkırtılardı. Tomun kolundan kurtuldum ve cama doğru ilerledim. Tom'un arkamdan homurdandığı duyuyordum. Hızla pencereye ilerledim.

Baykuşu içeriye aldım. Bir mektup ve kutu vardı. Mektupu okumaya başladım.

Sevgili Rigel,

Biliyorum doğum günün dündü ve ben kutlamak için gelemedim. Eline biraz geç gelebilir ama doğum günün kutlu olsun. Senle birbirimizi pek tanımıyoruz ve Bakanlık seni benim vaftiz kızım zannediyor. Hem birbirimizi tanımak hemde Bakanlıkta olabilicek dedikoduları önlemek için bir süre benimle kalmanı istiyorum. Umarım hediyemi beğenirsin. Mutlu yıllar Rigel

-Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore

Mektupu okuduktan sonra kutuyu açtım karşımda bir zaman döndürücü vardı. Bildiğim kadarıyla bunlar sınırlı sayıda bulunuyordu ve çok özellerdi.

Hemen bir parşömen ve tüy kalemle mürekkep alıp cevap yazmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hemen bir parşömen ve tüy kalemle mürekkep alıp cevap yazmaya başladım.

Sevgili Albus,

Hediyen için çok teşekkürler çok beğendim bu özel bir hediye ve tabikide seninle kalmak isterim ama son ayı Black Malikanesinde geçirmeye söz verdim. Birkaç haftaya yanına gelebilirim senin içinde uygunsa.

-Rigel Walburga Grindelwald

Rigel:Albus beni evine davet ediyor

Tom:Gidicek misin

Rigel:Gitmem lazım hem bakanlık tarafından rahatsız edilmemiş olurum iksirler tamamen bittiğinde gideceğim sende büyüye çalışırsın

Geçmişin İzinde (Harry Potter)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin