Sabah olunca ilk kez en son kalktım ve hemen üzerimi giyinip pelerinimi de üzerime geçirip aşağı indim. Kızlara gitmelerini söylemiştim o yüzden direk ortak salonun kapısına ilerledim.
Tom:Rigel
Adımın seslenilmesiyle yerimde durdum ve gelmesini bekledim geldiğindeRigel:Efendim Tom
Tom:Öğlen arasında kütüphanede araştırmaya başlıyacağız. Tatile az kaldı zaten
Rigel:Olur ama tatilde araştırmaya devam edebiliriz.
Tom:Olmaz
Rigel:Neden dışarda daha rahat araştırma yaparız.
Tom:Çünkü ben yetimhanede kalıyorum.
Rigel:Anlıyorum ama istersen bundan sonra bizim Amerika da ki evimizde kalabilirsin bende tatilin yarısında orada olucam hem babamın kütüphanesinde bir şeyler bulacağımızdan eminim ve ayrıca bir çok karanlık sanatlar kitabı var.
Tom:Olabilir tamam bunu düşüneceğim.
Rigel:Tamam sen bilirsin. Artık kahvaltıya inmemiz lazım
Dedim ve birlikte büyük salona geldik. İçeri girerken herkes bize bakıyordu.Parkinson'un bakışlarından kudurduğu belliydi. Hiç takmadan kızların yanına geçtim. Tom'da benim çaprazımda oturuyordu. Kahvaltımızı yaptık öğlene kadar iki ders biçim değiştirme dersimiz vardı sadece kahvaltı bitince biçim değiştirme sınıfına girdik. Bir süre sonra içeri Albus girdi ve derse başladı. Ders bittiğinde herkes çıkmıştı.
Rigel:Albus
Albus:Efendim Rigel
Rigel:Şey bizim Tom la bir konuda araştırma yapmamız lazım ve bu yüzden yasak bölüme girmemiz gerekiyorda ve profesör iznine ihtiyacımız var izin verir misin?
Albus:Neyi araştırıcaksınız
Rigel:Bugüne kadarki Hogwarts'taki cadı ve büyücüleri ailesinden birilerini bulmak istiyor.
Albus:Ohh anlıyorum tamam izin veriyorum bekle bir dakika
Dedi ve parşömene yazı yazıp bana verdi.Sınıftan çıktığımda Tom duvara yaslanmış beni bekliyordu.
Tom:İzin alabildin mi
Rigel:Elbette
Tom:Hadi gel şu an çoğu kişi bahçededir şimdi gidersek daha rahat araştırma yaparız.
Rigel:Tamam hadi
Dedim ve kütüphaneye geldik. Görevliye kapıdı verdim ve ikimiz yasak bölüme geçtik ve ikiye ayrıldık.
Yukarıda eski bir kitap gördüm ve ona uzandım ama boyum yetmiyordu. Bende sandalyeye çıktım ve kitabı aldım. Sandalyeden inmeden kitabı açtım ve içindekilere göz gezdirdim ben dalmış bir şekilde okurken
Tom:O ne
Demesiyle yerimde sıçradım ve dengemi kaybettim son anda Tom'un beni tutmasıyla refleks olarak boynuna sarıldım. 2-3 dakika sonra kendimize geldik ve geriye çıktık.
Rigel:Bu kitap işimize yarayabilir gibi duruyor.
Tom:Bende bi kaç tane buldum. Hadi gel okumaya başlayalım.
Bir masaya kitapları koydu ve oturdu. Bende karşısına geçip oturdum ve az önceki kitabı okumaya başladım.
Rigel:Burda yazana göre sırlar odası 3 kurucunun haberi olmadan yapılmış. Ve içeride bir canavar olduğu düşünülüyormuş. Ve içerideki canavarın bulanıkların sonunu getirmek için varisini beklediğini söylüyor. Defalarca sırlar odasını aramalarına rağmen bulunmadığı ve efsane olduğu söyleniyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzinde (Harry Potter)
Fiksi PenggemarBir kızın yıllar sonra seçiceği yol her şeyi değişticek ya aydınlık taraf kazanıcak yada karanlık taraf sonsuza kadar hüküm sürücek....