Selahattin "Selo Shelby"

2.8K 90 23
                                    

Selahattin Paşalı

Başlık : Selo Shelby

"Y/N klimayı açsana ya piştik vallaha !" Mert oturduğu yerden bağırdığında birkaç şeyle uğraşıyordun. " Kalk kendin aç paşam" diye geri bağırdın gülerek. Mert homurdanarak bir şey de isteyemiyoruz aaa , dedi. Evde sen , Mert , İpek ve Alina vardınız. 2. sezonun çekimleri için hazırlanıyordunuz. Selahattin ve Kubilay ise daha sete gelmemişlerdi. Mert'i haklı buldun, hava gerçekten yanıyordu. "Üf canım sen de şurada iki iş yapıyoruz ... " dedin, Mert merakla yanına geldiğinde " Aa o ne kız ?" diye sordu , nedense saklama gereği duymuştun. "Bir şey değil aa ! Klimanı aç git bakayım." dedin hiddetle , Mert hafif tırsarak klimayı açtı ve salona doğru geri döndü. 

O sırada evin kapısının açıldığını duydun , heyecanlandın. Galiba Selo ve Kubilay gelmişti. Kapının önünden gelen sesleri doğruluyordu , Kubilay hızla mutfağa doğru girip " Su yok mu ya piştik vallaha burası da sıcakmış." dedi , Mert yine sana laf atmaktan vazgeçmiyordu. "Soğurdu da Y/N hanıma açtırtamadık bir klimayı ne yapıyorsa orada gizli gizli... " , diğerlerinin gülüşlerini duyduğunda kafanı kaldırdın " SUS BE !" diye bağırdığında daha çok güldüklerini fark ettin. 

Geri işine döndüğünde açık kapının önünde birisinin durduğunu fark ettin , hızla arkanı döndüğünde bunu Selo olduğunu gördün. Ay , diye korktuğunda -ki zaten çok sevmesen de küçük şeylerden bile korkan biriydin-  Selahattin biraz geri çekilmişti ,utanmış görünüyordu. "Korkuttum mu pardon ya ..." dedi mahcup bir sesle , yavaşça güldün ve başını salladın. 

O da gülümsedi ve sana baktı "Sorun yoksa gelebilir miyim ? " , başını tekrardan salladın ve oturması için yerdeki döküntüleri ittirdin. Yanına geldiğinde tam olarak ne olduğunu anlamasa da ilgili gözüküyordu. "Ne yapıyorsun ?" diye sorduğundan sesinden küçük bir çocuk merağı duyulabiliyordu. Böyle olduğunda hep mutlu olurdun ,

-İtiraf et kızım.

+Sus be !

İç sesin kendisiyle çatışırken sonunda cevap verebildin " Bir tür kostüm diyelim" dedin çok da ne yaptığını belli etmeyerek , Selo şaşkın gözüküyordu. "Vaay , baya iyi gözüküyor." Aldığın iltifatla tekrardan ona döndüğünde yüzlerinizin bu kadar yakın durduğunu fark etmemiştin. Garip bir şekilde yanağının kızardığını hissediyordun -hani şu klişe aşk filmlerinde olan tarzdan- , o sırada Mert'in bağırışını duydun " Selo gelsene oğlum bak ne var ! " diye bağırdığında Selahattin çoktan ayaklanmıştı , salondan gelen birkaç sesten sonra "Y/N sen de gel , sen de seviyordun de mi ! " dedi. Selo arkasına döndü ve gelip gelmediğini sordu , geleceğini başınla onayladığında kalkman için elini sana uzatmıştı.Seni çektiğinde yerdeki kumaşlardan birisi ayağını kaydırıvermişti. Düşmemek için daha çok sarıldığında yüzlerinizin arasındaki mesafe o kadar azdı ki nefesinin boynuna çarptığını hissedebiliyordun. 

Tekrardan Mert'in sesi duyulduğunda birbirinizden ayrıldınız. Değişik bir andı , kendini garip hissediyordun. Gülümsemene engel olamıyordun ama gülümsesen fazla mı olurdu , bir şey eksikti... Tabii ya , " T-Teşekkür ederim gerçekten-" teşekkür ederken ilk kez Selahattin'in de senden farklı olmadığını görebiliyordun.

"Sorun değil , olur öyle şeyler..." diye mırıldandığında sonuna odadan çıkabilmiştiniz. Salona gitmeden önce mutfağa uğradın , bir bardak suya ihtiyacın vardı kesinlikle. Suyu içtiğinde yavaşça salona doğru baktın , herkes oturmuştu . Alina ile İpek bir video izliyorlar ; erkekler ise televizyon seyrediyordu. İçeri girdiğinde televizyonda en sevdiğin -ya da belki en sevdiğiniz- dizi vardı : Peaky Blinders.

Şok halinden sonunda çıkmıştın ve girişini yaptın. "Heyt be Shelby'lerime bak benim ! " diye , Selo yaptığın yoruma gülerken İpek " İşte Y/N Shelby ! " dedi elini bir beşlik için uzatırken. Mert de durur mu canım , " Yok abi benim tek bildiğim Shelby , Selo Shelby ! " dedi Selo'nun omzuna vurarak. 3 koltuktan Mert ve Selo'nun oturduğu boştu. Şanslıydın ki Mert ortada oturuyordu , deminki şeylerden sonra Selo'nun yanına oturursan sürekli ona bakmamaya çalışacak , baktığında ise yanakların kızaracaktı... Kısacası hiç gerek yoktu.

Peaky Blinders en sevdiğin dizi desek az olmazdı , Thomas Shelby ve ailesine hayrandın. "Öf şu gözlere bak be yaktın beni Tommy !" dediğinde kızlar gülüşürken ve katıldıklarına dair sesler çıkartırken Selo beklemediğin bir şekilde " Grace de Grace ama be !" dediğinde ağzın açık kalmıştı. Mert ve Kubilay da kıs kıs gülerken izlemeye devam ediyordunuz. Aklında dönüp dolaşan fikre biraz daha yaklaşmış hissediyordun.

1 Hafta Sonra

Kubilay telefonuna bakarken başını kaldırıp sette dinlenen size doğru " Netflix Türkiye bir kostüm partisi düzenleyecekmiş ya gördünüz mü ? " dedi. Diğerleri şaşırmış görünüyorlardı tabii sen de şaşırmıştın. Sanki her şey senin için ilerliyormuş gibiydi."Hmm evet " deyip kafanı salladın.İpek "Ya kostüm falan ne giyeceğiz ki ?" dediğinde arkadaşlarına birkaç iyilik yapmak istedin.Oyunculuk dışında kıyafet tasarlama işlerinde iyiydin, stüdyoda da boş vakitlerinde yanında getirip yapardın. Bugün de şanslı günündeydin ya ! Selo dışında herkes dinlenme alanındaydı , o şu an çekimle meşguldü. Onları "Gelin bakayım size bir şeyler göstereceğim!" dedin ve kostümleri yaptığın odaya götürdün . Hepsi hayran hayran bakıyorlardı "Parti için istediğinizi seçebilirsiniz !" dediğinde İpek bir ortaçağ prenses elbisesi , Alina bir "Kara Dul" kostümü ; Mert ve Kubilay da diğer kostümleri inceliyorlardı. İpek üstü örtülü olan iki mankenin yakınına geldiğinde "Bunlarda ne var Y/N-" derken sözünü kestin "Şey onlar daha yapım , yapım aşamasında." Görmemesi daha iyi olurdu diye düşündün. Herkes az çok ne istediğine karar vermiş geri sete dönmüşlerdi , senin bugünkü sahnelerin bitmişti. Salonda telefonunda geziyordun , acaba diğerleri Selo'ya söylemişler midir diye düşünmekten kendini alamıyordun. Ama kararlıydın , ya şimdi ya hiç !

"Aa Y/N sen de mi burdaydın ?" sesi duyduğunda tüm cesaretin gitmişti. Aynen , diye mırıldandığında aranızda boşluk bırakacak şekilde koltuğun öbür tarafına oturmuştu. "Kostüm partisi varmış sen hazırlıklısındır. " dediğinde bu sefer hafif bir gülümsemeyle aynen dedin. "Aslında senin için bir şeyler var ... Gelmek ister misin ? " dediğinde bu sefer gerçekten şaşırmıştı. Birlikte kalktığınızda odanın anahtarını cebinden çıkardın ve elinde salladın. Bu sefer olacaktı ya ! 

Vardığınızda kapıyı açtın ve Selahattin'in geçmesi için kenara çekildin. Selo da diğerleri gibi kostümlere hayran hayran bakmakla meşgulken örtülü mankenlerin olduğu yere gelmişti. Sana dönüp "Buna bakabilir miyim ?" dedi , gülümsedin ve tabii , diye mırıldandın.Kalbin yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Selo sonunda örtüyü dikkatlice çektiğinde uzun zamandır uğraştığın eserin de ortaya çıkmıştı.

 Selo sonunda örtüyü dikkatlice çektiğinde uzun zamandır uğraştığın eserin de ortaya çıkmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Kostümler üstlerindeki kıyafetler )

Selo'nun bu sefer ağzının açık kalmasından gerçekten şaşırdığını anlayabiliyordun. Ama halen gergindin çünkü yapman gereken bir şey daha vardı.

"Bunlar çok güzel Y/N , gerçekten." sesindeki heyecan seni daha da küçük bir kız gibi güldürmeye yeterken yanına yaklaştın ve ona doğru döndün. Geldiğini fark edince o da sana doğru dönmüştü , gülümsedin ve :

"İstemezsen tabii ki anlarım ama eğer kostüm partisine benimle gitmek ister misin-" sözün beline sarılan kollar yüzünden yarım kalmıştı. Şok içinden çıkıp sana sarıldığını anladığında omuzlarından büyük bir yük kalktığını hissedebiliyordun. Kulağına " Tabii ki Y/N" diye fısıldadığında içinden bir hafta sonraki partiyi iple çekiyordun...


........................................................

Y/N : huh baya uzun bir bölüm oldu ama partiyle alakalı bir bölüm daha olacak lütfen beğendiyseniz oylamayı ve yorum atmayı unutmatınız ♥ Bu arada Peaky Blinders baya iyi bir dizi benden söylemesi.

Aşk 101 Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin