Işık "Civcivim"

1.2K 39 8
                                    

"Eveet , bir sonraki Kimya projeniz için sizi ikili gruplara ayıracağım !" Dedi Tarık -Kimya- Hoca'nız.

Yine hangi Habeş maymunuyla eşleşeceğiz acaba diye düşündün.

"Osman Demirkay - Sinan Artan ! Çiçek Sevinç - Ayşe San...

Hoca isimleri sıralarken elindeki kalemle birkaç siir yazıyordun deftere.

Geriye birkaç kişi kalmıştı , Eda -bir nevi sınıfın popüler kızı-'nın arkadaşlarından birisi , Basketbol kulübünden ciddi öfke sorunları olan bir çocuk ; Eda'ya yürüyen , Basket kulübündeki sorunlu çocukla sorunu olan çocuk ve o. Işık.

Birkaç yıl önce tanıştığınızda tam anlamıyla hayatına Işık olan kız.İlk bakışta romantik romanlara takıntılı , çalışkan , düzenli , şirin , hayatı pespembe bir kız gibiydi. Öyle olunması istenmişti. Aynı mahallede olduğunuzdan ailesini az çok tanıyordun. Üstündeki baskı ona çok bir sey bırakmıyordu. Sırasına göz attın. Yanında onun tam tersi -davar- Sinan oturuyordu. O da bir garipti ; Işık'ı her konuşmaya calışmasında terslemesi , laf sokmaya çalışması sinirine gidiyordu.

"Ve en son olarak da Işık ve Y/N"

S**ktir. Ne ?

"Evet eşleştirmeler bu kadar Salı'ya kadar vermeniz gerekiyor. Zil de çaldı zaten iyi günler." Dedi ve hoca çıktı.

Işık'la -şöyle düşününce- pek konuşmamıştınız. Pek onun tarzı birisi değildin.Yani sen öyle düşünüyordun.

Çantanı toplarken bir anda yanında birinin olduğunu hissettin. Yanına döndün ve baktın. "Selam , ben Işık !" Dedi sevecen tavrıyla. Trene bakan bir geyik gibi kaldığını biliyordun. Başını salladın ve gülümsedin , çalıştın en azından. "Y/N ! " Dedin , onun neşeli ve kibar sesine yakın olması umuduyla.

"Projede eşmişiz ya ,galiba zaten bizim mahallede oturuyorsun parka falan gitmek ister misin diye soracaktım." Dedi yine gülümseyerek , hem gülümsüyordu ve bu sana son 2-3 hissetmediğin bir neşe veriyordu. "Tabii ! "Dedin.

"Hemen çantamı toplayıp geliyorum!" Dedi ve ayrıldı. Diğerlerine baktın , Sinan çoktan gitmişti.Osman'ın -kuzeninin- ona aradığını görebiliyordun. "Kız , Y/N !" Diye seslendiğinde baktın. "Ne var Osi ?" Sinan'ı işaret etti ve başını nerede manasında salladı. "Gitti o , gitti." Dedin bağırarak. "Üf bu da başımıza iş olacak" dedi ve düşündü. "Neyse al fındık." Dedi ve cebinden -galiba sonsuzlardı- bir fındık verdi. O sırada Işık gelmişti."Gidelim mi ?" Dedi , başını salladın ve çıktınız.

Parka giderken baya kaynaşmıştınız. Sıradan bilgiler , zevkler , hobiler falaj derken yarım saatlik yol 1 saat olmuş gibiydi. Tabii sana ne kadar zaman olsa az geliyordu , hakkında bildiğin küçük detaylar onu şaşırtmaya yetiyordu.

Parka sonunda vardınız. Akşam olduğu için çoğu çocuk evine gitmişti.Bir kaç kedi  köpek dışında birileri yoktu.

Banklardan birine oturduğunuzda çantanı kenara fırlattın ve yaslandın. Işık da çantasını bıraktı ama o ayaktaydı. "Oturmaya mı geldik ?" Dedi ve salıncaklara doğru gitti. Büyüklerden birine binerken hâlâ oturan sana baktı. "Eh pek kendi kendilerine sallanmazlar de mi ?" Dediğinde "Tamam ya geliyorum !"dedin ve hızlıca kalktın. Salıncağın arkasına geçtin ve fazla hızlı olmadan sallamaya başladın. "E böyle çok yavaş ama ..." Dedi hafif dudağını bükerek." Sen geç de ben göstereyim sana nasıl sallanılıyormuş ! " Dedin ve yer değiştirdiniz. O sırada Işık'ın ayağının takıldığını gördün. Elini hemen beline atıp tuttuğunda göz göze gelmiştiniz.Deniz mavisi gözleri sapsarı saçlarıyla mükemmel bir uyum içerisindeydi.

Kafanı salladın ve "İyi misin ? " Diye sordun. Yanakları biraz kızarmış gibiydi. "İyiyim" dedi utangaçça. Sanki ilk tanıştığınızdaki hava geri gelmişti.

Yorulduğunu söyleyip oturduğunda sen de oturdun. Arada utanç verici bir sessizlik vardı."Ee sen çizim yapıyorum demiştin yanındaysa bakabilir miyim ?" Dedi , kafanı tabii manasında salladın ve çantandaki defterine uzandın. Merakla inclemeye başladı. Bunu yapmadan önce izin alması ne kadar kibar olduğunun bir kanıtıydı.

O sırada aklına dank etti.

Şiirler o defterin içindeydi.

Bunu fark ettiğin an Işık çoktan okumuş , sindirmeye calisiyordu.

"Y-Y/N ?" dedi sessizce , ne desen hiçbir fikrin yoktu. Ne demeliydin ?

"B-ben özür dilerim bu sadece saçma şiirlerdi." Dedin , ya da hızlıcs geveledin.

"Onların saçma olduğunu mu düşünüyorsun ?" Dedi merakla , açıkçası beklediğin cevap bu değildi.
"Ben bulmuyorum" dediğinde kolları boynuna sarmıştı.

"Işık ben-" Sen de kollarının ona sarmıştın. Bir can simidi gibi ona sarılıyordun."Civcivi tercih ederim daha tatlı." Dedi ve yanağına minik bir öpücük kondurdu. Gülümsedin

"Tamam Civcivim."

***************

Evet merhaba herkese ! Yazar hızını alamadı ve iki hayal ete de bölüm yazdı. Eğer Harry Potter seviyorsanız diğer kitabıma da bakmanızı öneririm canlar.

Işık'la hiç bölüm yazmamıştım ama bu bu bölüm içime sindi. O yüzden umarım siz de beğenirsiniz

İstek ve önerilerinizi buraya yazabilirsiniz, sevgili mahallenizin hayal etcisi Marvodite xoxo

Aşk 101 Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin