Başlık : Neden ?
Kişi : Eda
Tür: Romance/Short
"Y/N kalk artık , kahvaltı hazır !"
Gitmesem öleceğim sanki , diye düşündün. Son 1-2 aydır okula hiç gitmek istemiyordun."Nedeni" ise belliydi.
Eda , Eda , Eda
Gıcık kız küçüklüğünden beri sana bulaşırdı.Sürekli aynı sınıfa ve okula düşmeniz de cabasıydı.Nedenini bilmezdin , aslında ilkokulda çok iyi anlaşırken her şey ortaokulda bir anda bozulmuştu.O zamandan beri kabusun haline gelmişti. Yaptığın en küçük bir şeyi , giydiğin bir bilekliği , kısacası her şeyini eleştirirdi. Artık gına gelmişti haliyle...
"TAMAM ANNE KALKIYORUM"
İstemeye istemeye kalktın , bugün beden vardı. Eda'ya seni eleştirmesi için bir sürü neden daha ... Kıyafetlerini giyip evden çıktığında okula birlikte gidenleri gördün. Arkadaş halinde gidenleri görünce hüzünlendin , tek arkadaşın ise Kerem vardı. Aileleriniz yakın gibiydi , aslında ailesini sevmezdin. O da sevmezdi.
Ama sanırsam o okula çoktan varmıştı bile.Sınıfa geldiğinde Kerem'in yanının dolu olduğunu gördün , genellikle birbirinizin yanına otururdunuz. Çantanı koymak istediğinde sonunda defterlerin ve kalemlerin kimin olduğunu anladın.
Eda.
İçinden söverek boş bir yere oturdun.Uzun bir gün olacaktı.
******
Beden , sonunda günün sonuna gelebilmiştin. Tabii nasıl geldin orası ayrıydı. Eda'nın sürekli Kerem'e yakın olması mı , arkadaşlarıyla gülmesi mi ...
Kısacası , dolmuştun.
Beden öğretmeniniz birilerini top almaya yollayacaktı.Arkalara geçmeye çalıştın , pek görünmek istemiyordun. Elindeki listeye bakarken konuşmaya başladı.
"EDA ! ... Bir de Y/N. 5 voleybol , 3 futbol topu alın gelin lütfen!" dediğinde bahtına sövüyordun.Kimin ahını almışsan baya acısı çıkıyor gibiydi.
"Hocam başkası gidemez mi ?.." diye sorduğunda daha önce hiç gitmediğin , sıranın sende olduğu gibi şeyler duyunca kaderine boyun eyip gitmeye başladın. Eda'nın arkandan sırıttığını hissedebiliyordun. Etrafta kimsenin olmadığına emin olduğundan bir anda arkanı döndün.
Eda ani dönüşüne şaşırmış gibiydi. "Ne var be !" dediğinde ona doğru yürümeye başladın. Eda bu sefer daha da şaşırmıştı. Aynı zamanda endişeli , sırtı duvara vurduğunda yürümeyi durdurmuştu. Daha da yakınlaştın , boyunun hafif uzun olması ise etkiyi artırıyordu. "Neden Eda , neden 8 yıldan beri benle uğraşıyorsun ? Seni rahatsız mı ediyorum ? Ne istiyorsun ?"
Deminki haline göre daha rahat gözüküyordu.
"Seni"
dediğinde seni kendine çekmiş ve gözlerini kapattığında dudağını kendilerininkilerde hissettiğinde bunu geleceğini tahmin etmiyordun. Ama sevmiştin...
------------------------------------------------
Yazarnotu: hadi yine iyisiniz .d Eda da geldiğine göre tek eksik Işık şu anda , o da yakında gelecek ♥
Okurlar : E Kerem gelecek mi ?
Ben :
*Şarkı çok güzel bu arada dinleyin ♥ Stan Hozier for clear skin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk 101 Hayal Et
FanfictionBeş benzemezle beraber bazen romantik , bazen tatlı bazen de heyecanlı maceralara atılmaya ne dersiniz ? #Aşk101 #İlkAşk101HayalEtKitabı 15.09.'20 #1Love101 #1KubilayAka #1SelahattinPaşalı #2AlinaBoz #3MertYazıcıoğlu #1İpekYazıcı #11Aşk101