^^To koniec?^^

65 5 36
                                    

No więc witam witam! Może i to nie nowy rozdział.

A tematyka była dla jaj bo wiedziałam że wtedy byście tu weszli moje orzeszki!

I mam nadzieje że wszyscy są bardzo zdrowi hihihi.

Oczywiście mam nadzieje również że jak są tu osoby chodzące do szkoły że nie dostaną jedynek i będą miały bardzo dobre oceny!

No ale mniejsza! Noe o tym przyszłam tu z wami pogadać.

Za niedługo może za miesiąc będzie serwer na Discordzie.

To będzie RP o mordercach.

Bardzo długo planowałam ten serwer.

W sumie od czasu kiedy zaczełam pisać różne różniaste RP o mordercach.

Czyli tak gdzieś z ponad pół roku,niektórzy o planach tego serwera słyszeli dopiero podczas wakacji heh.

Ale najpierw zrobiłam to tu na Wattpadzie bo uznałam że to świetna zabawa czytać wasze najbardziej zwariowane akcje waszych postaci!

Po prostu kocham to robić choć czasem mi sie tego odechciewa przez wasze łamanie zasad,robienie nie istniejących miejsc czy akcji które nie mają prawa bytu przez to że ustawiłam akcje naprzykład tylko w jednej sali a wy sobie robicie miejsca i wychodzicie ze szkoły choç nie wolno.

Jak chcecie to sie pytacie mnie i jak sie zgodzę,jeśli sie nie zgodzę to basta niet nie wolno.

No ale mniejsza z tym bo znów odchodzę od tematu.

Więc na dole dam wam moją nazwe konta i napiszcie do mnie bym wiedziała kogo dodać.

Oczywiście dodane osoby mogą dodać inne lecz będzie limit o którym będę wspominać na serwerze.

No to chyba na tyle.

Miłego dnia/wieczoru/nocy

Rozu#4558

~RP MHA~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz