Már délután háromkor teljesen be voltam zsongva, alig bírtam ülni a seggemen, annyira vártam, hogy mikor jön már az a törpe. Talán nem a legnépszerűbb, de nem is kapcsolatot ajánlottam neki fel, csak szexet. Azt meg ő is, én is élvezni fogjuk.
Gyorsan zuhanyozni is elugrottam, kicsinosítottam magam, mert hát azért nem szeretném elveszíteni egyik rajongóm sem. Valósággal imponált, hogy végre nem csak lányok érdeklődnek irántam, hanem fiúk is. Baekhyun amúgy sem csúnya, sőt, kifejezetten szép, és amilyen visszahúzódó úgy sem járna el a szájacskája. Na meg, azzal nem csak engem, de magát is bajba keverné.
A csengő hallatára szinte lerepültem a lépcsőn, bár próbáltam nyugodtnak tűnni, legbelül mégis éreztem az izgalmat, és a nyugtalanságot. Beengedtem Baekhyunt, körbevezettem, utoljára hagyva a szobám. Rögtön helyet foglalt az ágyamon, ám olyan elveszettnek tűnt, mintha legalább egy idegen bolygóra invitáltam volna meg. Leültem mellé, megfogtam a kezét, hátha kicsit feloldódik majd. Összerezzent egy picit, éreztem megrándulni a kezét az enyém alatt.
- Még sosem csináltam ilyet. Nem igazán tudom, hogyan kellene viselkednem – törte meg a csendet.
- Csak lazítsd el magad. Nem kell rágörcsölni. Olyan, mintha a barátoddal szexelnél.
- Nincs barátom, különben nem lennék itt.
- Sosem tudhatod. Lehet akkor is alattam lennél – önelégülten vigyorogtam rá. Láttam, ahogy megforgatja a szemeit, de hiába is tagadja, így lenne. Senki nem tud ellenállni Park Chanyeolnak. Nem Byun Baekhyun lenne az első, aki kapcsolatban lenne, és velem szexelne.
- Hidd el, nem lennék alattad akkor.
Finoman döntöttem végig az ágyon, kicsit kezd elegem lenni a beszédből, elvégre nem azért hívtam át. Beletúrtam a hajába, és megcsókoltam. Éreztem, ahogy kicsit megfeszül alattam, ezért igyekeztem ellazítani, simogattam az arcát, a tarkóját.
- Nyugi Baek. Élvezni fogod, hidd el nekem.
- Nem is azért aggódok. De... Rosszul érzem magam Chanyeol. Bűntudatom van, pedig csak megcsókoltál.
- Baek, kérlek. – Kezét ágyékomra vezettem, hogy érezze mennyire kívánom őt. – Pedig csak egy csók volt. – Zavartan kapta el onnan a kezét, még a fejét is elfordította.
- A szüleid merre vannak?
- Üzleti úton, nem is jönnek haza csak szerdán majd.
- Sokszor vagy egyedül?
- Mondhatni. – Ameddig ő beszélt, elkezdtem kihámozni a ruháiból. Először csak a nadrágjából, megcsodálva csinos combjait, majd a pólóját is levettem róla, de ha már az arcánál babráltam, muszáj voltam lopni egy csókot tőle. Utolsó ruhadarabként az alsó maradt rajta, de azzal még várni szerettem volna egy kicsit.
- Vele is csinálod? – Kezdtem kicsit dühös lenni, hogy miért beszél ennyit, de lehet, hogy csak zavarban van.
- Ajj, hagyjuk már ezt! Nem azért hívtalak, hogy a csajomról beszéljünk.
- De nekem ez akkor sem megy! – Felült, és visszahúzta magára a pólóját. Remélem most csak szórakozik velem, mert nem szeretném, ha itt hagyna álló farokkal. Nem szeretném, ha Krystal mindent elrontana, pont eléggé keseríti már így is az életem.
- Ugye, most csak szívatsz? Az csak egy csaj. Semmit nem érzek iránta.
- De nem csak egy csaj! Jobb lenne, ha mást keresnél erre a nemes pozícióra.
- De én téged akarlak!
- Eddig azt sem tudtad ki vagyok, most meg engem akarsz? Tudod milyen ez? Ha nincs ló, jó a szamár is. Csakhogy, én nem akarok ebben a játékban szerepet játszani.
YOU ARE READING
Into you
FanfictionChanyeol menő a suliban, barátnője van, sok barátja. Baekhyun szerelmes belé, ami miatt sokan bántják, főleg Chanyeol barátai. Viszont egyik délután Baekhyun egy ajánlatot kap. Igazi fluffy kis Baekyeol ☺️ A borítóért ismét csak hatalmas köszönet...