"Burası bir kafe Jiwon, neden seni buraya bırakmamı söyledin?" Jiwon, patronunun söylediğine karşılık gülümsedi. "Bu kafe ailemize ait. Annem de şu masada oturuyor işte." derken parmağıyla kafenin cam kenarında oturan kadını gösterdi Jiwon. Hongjoong kafa salladı. "Aslında karnım aç, kafenizde neler var?"
Jiwon omuz silkti. "Ceviz üzerine bir sürü şey var aslında. Turta, kek, kurabiye gibi birçok seçenek var. İçeri girin bence başkanım." Hongjoong kafa salladı. "Peki, inelim o zaman."
Hongjoong anahtarı çevirip yerinden çıkardı. Ardından ikisi de kapılarını açıp indiler arabadan. Tabii Jiwon için bu yüksek ve büyük arabadan inmek, zor sayılırdı. Birlikte kafeye giriş yaptıklarında Bay Park kaşlarını çattı. Kızının yanında ilk defa kendi öz oğlu dışında bir oğlan görüyordu.
Bayan Park ise, Hongjoong'u bir süre inceledikten sonra ayağa kalkıp Jiwon'un yanına gitti.
"Kim bu oğlan kızım?"
Jiwon, annesinin aniden sorduğu soru üzerine zorla gülümsedi. "Sana da merhaba anneciğim. Bay Kim, benim patronum."
Hongjoong gözlerini raftaki taze turtalardan ayırıp Bayan Park'a baktı. "Merhaba, ben Ainsoft'un sahibi Kim Hongjoong."Jiwon, babasına döndü. "Baba, Bay Kim'in karnı açmış, turtayı hazırlar mısın?"
Hongjoong Jiwon'a dönüp fısıldadı. "Turtanız güzel mi?"
Jiwon, bozuntuya vermeden baş parmağını doğrulttu. "Bayılacaksınız başkanım."
..."Ne yap ne et o patronunla evlen kızım." Bayan Park'ın söylediğine karşılık oğlu konuştu. "O adamı tanımıyorsun sanırım, adam eşcinslerinden hoşlanıyor anne."
Bayan Park kaşlarını çatıp Jiwon'a döndü. "O ne demek Jiwon?"Jiwon omuz silkti. "Yani patronum erkeklerden hoşlanıyor anne, kendisi gay."
Bayan Park burun kıvırdı. "Erkeklerden mi hoşlanıyor? Olsun, insanlar yanlış tercihler yapabilirler kızım."
Jiwon gözlerini kıstı sinirle. "Bu yanlış bir tercih değil anne. Ayrıca, ben patronumla evlenmek istemiyorum. Ben o şirkette çalışmayı hayal ettiğim için çalışıyorum!"Bayan Park gözlerinı kıstı. "Düşüncelerin değişecek kızım." Ardından kocaman gülümsedi. "Ama sen yine de fikrin değiştiğinde bana açık açık söyleyebilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strong Woman ↪ hongjoong + e:u ✔
FanfictionPark Jiwon, Kim Hongjoong'un hayatında gördüğü en güçlü kadındı. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk HongEu kitabıdır.