1.3

177 30 16
                                    

"Bakın başkanım-"
Hongjoong bıkkınlıkla konuştu. "Benimle resmi konuşma Jiwon."
Jiwon kafa salladı. "Peki o zaman. Bak Hongjoong, ben her canım sıkkın olduğunda elma sıkar ve içerim. Gerçekten psikolojik olduğu için mi yoksa bilimsel bir açıklaması var mı bilmiyorum ama elma suyu sürekli rahatlamama neden oluyor."

Hongjoong omuz silkti. "Üzgünüm ancak evimde meyve sıkma makinesi yok."

Jiwon omuz silkti. "Bana gereken iki şey var. Elma ve bardak." Hongjoong yerinden kalkıp Jiwon'un yanına, mutfağa gitti. Yukarı doğru açılan dolap kapağı altında beliren uzun iki bardağı yerinden alıp tezgaha koydu. Ardından dolabın kapağından çıkardığı iki elmayı da Jiwon'un önüne koydu. "Merak ediyorum nasıl çıkartacaksın suyunu. İşe yarayacaksa ben de yapacağım."

Jiwon dudağının kenarıyla gülümsedi. "Hiç ihtimal vermiyorum."

Elleri arasına aldığı elmayı bardağın üzerinde tutmuş ve gücünü kullanarak sıkmıştı. Bu hareketi ise Hongjoong'un adımlarının geriye işlemesine neden olmuştu. Jiwon diğer bardak için de sıktı ikinc elmayı. "Al bakalım."

Hongjoong kaşlarını çattı. "Gerçekten bu güç sen de sonsuza dek sürecek mi?"
Jiwon kafa salladı. "Eğer haketmeyen birine karşı gücümü kullanırsam bu gücüm yaratıcı tarafından geri alınıyor. Mesela annem bu gücünü maddi anlamda insanlardan para kopartmak için kullandığından gücünü sonsuza dek kaybetti. Ben de kendi gücümü korumaya çalışıyorum."

Hongjoong, Jiwon'un anlattıklarını elma suyunu içerek dinlediğinden Jiwon sözlerini bitirdiğinde Hongjoong'un elma suyu da bitmişti. "Peki bu kuşaktan kuşağa sürüyor mu?"
Jiwon kafa salladı. "Eğer ileride hiç kız evlada dahip olmazsam hayır. Ancak bir kız çocuğu annesi olursam bu şekilde sürecek."

Hongjoong kaşlarını kaldırdı. "Baban ya da abinde bu özellik yok mu yani?" Jiwon, Hongjoong'un sorusu üzerine kafa salladı. "Evet. Yalnızca kadınlarda sürüyor bu güç."
Jiwon, nefes borusuna kaçan elma suyu yüzünden elindeki bardağı -refleks sonucu- sıkmış ve her yer cam kırığı olmuştu. Hongjoong ise büyük korku ve şaşkınlıkla Jiwon'a bakıyordu.


Strong Woman ↪ hongjoong + e:u ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin