Jiwon telefonunu büyük bir can sıkıntısı ile Hongjoong'a getirdi. Hongjoong anlamayan bakışlarını Jiwon'a çevirirken Jiwon elindeki telefondan ses kaydını başlattı. Aldığı ses kaydındaki gereksiz dakikalari geçti ve tuvaletteyken kaydettiği kısma yakın bir yere tıklatı. Ses kaydı yavaş yavaş işliyordu.
Su sesi ardından sessizlik ve çok geçmeden duyulan ses ile Hongjoong iç çekti.
En yakın gördüğü abisi, kendisine ihanet etmişti. Hongjoong sıkıntı ile elleriyle oynamaya başladı. Jiwon ise ses kaydını durdurup konuştu. "Ben sadece abilerinizin seslerini ayırt edemediğim için size dinletmek istedim."
Hongjoong ayağa kalkıp ellerini kemerine yerleştirdi. Sıkıntı ile odada attığı adımları durduran şey Jiwon oldu. "Hongjoong dur lütfen."
Hongjoong, Jiwon'un kendisine ilk defa ismiyle ve resmî olmayan bir şekilde seslendiğini duyduğundan durup Jiwon'a bakmıştı. "İnsanlar bir espriye bile bile gülemiyorsa, bildikleri bir şey yüzünden de defalarca üzülmemeliler. Kendini üzmeye değecek biri olsaydı, sana eşlik dahî ederdim ancak o senin uğruna üzüleceğin biri değil. Haketmiyor."Odada hakim olan sessizliği yine Jiwon bozdu. "Şimdi babanın şirketini inat uğruna mı yoksa gerçekten istediğin için mi alırsın bilmiyorum ve buna karışamam bile. Ancak üzgünken bir şeyi seçme. Çünkü üzgünken seçeceğin şey, seni çok çok daha üzer."
Jiwon kendi masasına ilerlerken mırıldandı. "Ve beni de üzer."
...Jiwon, Hongjoong'un bilgisayarından kendi çizimini açmadan önce Hongjoong'a döndü. "Şimdi iyi misiniz?" Hongjoong omuz silkti. "Benimle resmî konuşma Jiwon."
Jiwon sakince kafa sallayıp önüne döndüğünde Hongjoong mırıldandı. "Ve iyiyim."Jiwon'un ayakta kaldığını gördüğünden ayağa kalktı Hongjoong. "Benim sandalyeme otur Jiwon. Ayakta kalma." Jiwon başını iki yana salladı. "Gerçekten gerek yok. Hem bu çok saygısızca olur. Oturun lütfen."
Hongjoong omuz silkti. "İyi o zaman boş kalsın. Otur otur bacaklarım ağrıdı. Ayakta kalacağım."Jiwon'un omuzlarını tutup hafif ittirdi sandalyenin üzerine doğru. Jiwon ise sakince oturdu Hongjoong yüzünden. Jiwon açtığı çizim ardından sandalyesiyle kenara çekilip büyük bir umutla Hongjoong'a bakarken Hongjoong karakteri incelemeye başladı.
Çizimdeki hatları izledikten sonra gülümsedi Hongjoong. "Strateji bölümüne hoşgeldiniz Park Jiwon."
Duyduğu cümle ile yerinden kalkıp Hongjoong'a sarıldı Jiwon. Hongjoong ise ani heyecandan ciddileşti. "Teşekkür ederim Hongjoong!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strong Woman ↪ hongjoong + e:u ✔
FanficPark Jiwon, Kim Hongjoong'un hayatında gördüğü en güçlü kadındı. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk HongEu kitabıdır.