Jiwon, çalışma odasına girdiği anda selam vermek için patronu Hongjoong'a baktı. Ancak gördüğü değişiklik üzerine gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı. Çünkü gülmesinin nedeni, Hongjoong'un saçlarını griye boyatmasıydı. Hongjoong bilgisayar ile uğraştığından, Jiwon'un kendisine güldüğünü hatta Jiwon'un odaya girdiğini bile görmemişti.
"Merhaba başkanım." dedi Jiwon, farkedilmek istiyordu. Hongjoong ise başını bilgisayarından kaldırıp Jiwon'a baktı. "Merhaba, günaydın Jiwon."
Jiwon gülme isteğini bastırmak için derin bir nefes alıp konuştu. "Saçlarınız, çok havalı duruyor başkanım."
Hongjoong memnuniyetle gülümsedi. "Teşekkürler. Marjinâl olmayı seviyorum."
Jiwon duyduğu cümle ile gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıp kendi çalışma yerine oturdu. Bilgisayarını açtığında ana ekranda gördüğü surat ile göz devirdi. Koskoca ana ekranda Hongjoong'un fotoğrafı vardı.İnternete girip Kim Woo Bin'in fotoğraflarını arattı Jiwon. Ardından güzel bir fotoğrafı bilgisayara indirip ana ekran fotoğrafı olarak ayarladı. Ve Jiwon, patronunun eşcinsel olduğu düşüncesinde olduğundan bu hareketlerini ciddiye dahî almıyordu.
Kendi çizimini sakladığı uygulamaya girip son dokunuşlarını yaptı Jiwon. Zaten, Hongjoong'un verdiği sürenin sonlarına yaklaşmıştı. Bir haftanın tam olarak altı gününü çoktan doldurmuştu Jiwon.
...Jiwon elindeki telefonla sıkıla sıkıla Hongjoong'un sosyal medyadaki fotoğraflarını incelerken abisinin kendisini izlediğinden habersizdi. Jimin gülümseyerek Jiwon'un oturduğu yatağa, Jiwon'un tam karşısına, zıplayarak oturdu. "Bakıyorum da başkanına bakmaktan odaya girdiğimi farketmiyorsun."
Jiwon başını telefondan kaldırıp abisine baktı. "Özür dilerim farketmemişim."
Jimin iç çekti. "O adam eşcinsel Jiwon. Sence de yanlış kişiye aşık olmadın mı?"
Jiwon omuzlarını düşürdü. "Ben de onu düşünüyorum. Bana bazen öyle bir davranıyor ki, acaba yönelimini yanlış mı biliyoruz diye düşünüyorum. Çok moralim bozuluyor. Her hareketini dostça yorumlamak çok canımı sıkıyor."Jimin omuz silkti. "O zaman analiz etmeye çalış bundan sonra. De ki kendine; acaba ben bu davranışı Mingi'ye yapar mıydım?"
Jiwon omuz silkti. "Ya her sorunun cevabı evet ise?"
Jimin omuz silkti. "O zaman bir şey yapamam. Ancak bunu yaparsan doğru sonuca ulaşırsın. Ve unutma Jiwon, hep kendine bu soruyu sorarken karşı cinsi düşünmeye çalış. Çünkü bir kız, yine kız arkadaşına istediği kadar yakın davranabilir ama erkek arkadaş için aynısı geçerli değil."Jiwon abisini onaylamak için kafa sallarken aynı zamanda esnedi. Jimin gülümseyerek ayağa kalktı ve kardeşinin alnını öptü. "Hadi gir yorganın altına, uykun gelmiş senin belli. İyi geceler kardeşim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strong Woman ↪ hongjoong + e:u ✔
FanfictionPark Jiwon, Kim Hongjoong'un hayatında gördüğü en güçlü kadındı. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk HongEu kitabıdır.