0.7

199 34 27
                                    

"Bugün Bay Kim'in yanında söyleyemedim ama saçlarını turuncuya boyatmışsın ve çok yakışmış!" dedi Jiwon, parmak uçlarına çıkıp Mingi'nin saçlarını karıştırırken. Hongjoong ise uzaktan bu görüntüyü görerek göz devirmişti.

Mingi'den hiç hoşlanmamıştı.

"İleride çok marjinâl bir sevgilin olursa anlarsın. Tutturdu saçlarını turuncuya boya diye. Ben de geçici boya uyguladım artık birkaç gün böyle dolaşacağım."
Jiwon kocaman gülümsedi. "Marjinâl insanları severim, dünyaya özgürlüğü ispat ediyorlar."

Mingi göz devirdi abartılı bir şekilde. "Abartma-"

"İyi akşamlar Jiwon." dedi Hongjoong, kapının yanında konuşan Jiwon ve Mingi ikilisinin yanından geçerken. Jiwon cevap vermek için ağzını açmış olsa da, Hongjoong çoktan kapıdan dışarı çıkmış otoparka doğru yürüyordu.

Mingi bileğindeki saate baktı. "Hadi gitmeliyiz. Bu akşam yemeğe çıkartmalıyım kız arkadaşımı."
Jiwon yüzünü buruşturdu. "İyi ki çıkmaya başladın Yoorim ile! Yüzünü göremez oldum resmen."
Mingi kocaman gülümsedi. "Hadi söylenmede otoparka gidelim Jiwon."
...

Jiwon evin kapısı önüne çıktı. Küçük bahçelerinde, Hongjoong'u beklemeye başladı. Saat tam akşam sekizdi ve akşam karanlığında Hongjoong kendi evinden Jiwon'a saatini getirmişti. Bahçenin kapısında gördüğü beden ile gözlerini ayırmadan oraya baktı Jiwon. Hongjoong sonunda gelmişti.

Elindeki -Jiwon'a ait olan- saati uzattı Hongjoong. "Bir daha o arkadaşının gelmesini istemiyorum Jiwon."

Jiwon anında kafa salladı. "Peki efendim, söz veriyorum. Ve teşekkürler, bir saat için o kadar yol geldiğiniz için." Hongjoong omuz silkti. "Dün düşürmüştün ve sabah vermeyi unuttum. Akşam da eve arkadaşınla dönünce vermeye fırsatım olmadı. Bu arada Jiwon, o senin için gerçekten arkadaş mı?"

Jiwon kafa salladı. "Evet. O en yakın arkadaşımla çıkıyor. Aramızdaki sandığınızın aksine hiçbir şey yok."

Hongjoong duyduğu cümle ardından memnuniyetle gülümsedi. "Bu sevindirici." Ardından ellerini Jiwon'un kollarına -iki yana- koydu. "Hadi gir içeri üşüme. İyi geceler Jiwon."


Strong Woman ↪ hongjoong + e:u ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin