"Jiwon neden hâlâ gelmedi?" dedi Hongjoong, merakla Gook Doo'ya bakarak. "Trafiğe takılmış efendim. Yolda olduğunu söyledi." diyerek ellerini önünde bağladı Gook Doo. "Pekâlâ Gook Doo. Çıkabilirsin."
Hongjoong'un emri üzerine Gook Doo doksan derece eğilip odadan çıktı. Hongjoong ise önündeki bilgisayardan, strateji bölümünün yolladığı internet postasını açtı. Çizilen oyun karakteri hoşuna gitmediğinden yüzünü ekşiltti Hongjoong.
Odaya giren Jiwon ile ekşilttiği suratı anında sırıtmaya bıraktı kendini. "Özür dilerim başkanım, trafiğe takıldım." Jiwon'un doksan derece eğilişi ardından başını iki yana salladı Hongjoong. "Sorun değil. Jiwon, biraz konuşalım mı?"
Jiwın kafa sallayarak odanın ortasına duran koltuğa yerleşti. "Buyurun başkanım."
Hongjoong gülümsedi kocaman. "Bu iş yerinde çalışmak istediğini söylemişsin Gook Doo'ya. Tam olarak hangi bölümde çalışmak istiyorsun?"
Jiwon dudağının kenarıyla gülümsedi. "Strateji bölümü başkanım. O bölümde gerçekten çalışmak istiyorum."Hongjoong tek kaşını kaldırdı. "Çizimde iyi misin?"
Jiwon kafa salladı. "Bir oyun karakteri potansiyelinde olabilecek kadar çizebiliyorum."
Hongjoong onaylar gibi kafa salladı. "Haftaya kadar bana bir tane oyun karakteri çiz. Eğer haftanın sonunda bunu yetiştirebilir ve pazarlayabilirsen seni strateji bölümüne alabilirim. Unutma, güzel çizebilmen de önemli."Jiwon kafa salladı. "Tamamdır başkanım. Çok çok teşekkür ederim." Hongjoong gülümsedi. "Rica ederim Jiwon."
Asırlar sonra bölüm attım... özür dilerim ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strong Woman ↪ hongjoong + e:u ✔
FanfictionPark Jiwon, Kim Hongjoong'un hayatında gördüğü en güçlü kadındı. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk HongEu kitabıdır.