"O da bizimle gelsin Loki.""Taylor markete kedi sokmak yasaktır herhalde değil mi?"
"Nooolur!"
"Bi taşıma kutumuz bile yok."
"Peki ya kollarım? Loki onu tek başına bırakmak istemiyorum."
"Tamam ancak kedinin girmesi yasaksa beni saatler boyu arabada o ufaklıkla beklersin haberin olsun."
•••
Mutluluğumu yanağına öpücük kondurarak gösterdim kucağımda kedi ile birlikte arabaya atladım. Gülümseme ile peşimden Loki de geldi."Seni hiçbir şey için ikna edemiyorum."
"Konu kedi olduğunda fesatlık tanrısı bile beki durduramıyor demek ki?"
"Hayır,konu sen olduğunda."
Gülümsedim. Bana bakışları tatlı ve çok aşıktı. Aşık bakıyordu. Aşkını hissettiriyordu.
Markete girdiğimizde sorun yaşamıştık. Kedi muhtemelen bakımsız gözüktüğü için almak istemediler ancak Loki'nin pek de nazik olmayan konuşması onları ikna etmişti."Peki ya en kaliteli mamanın hangisi olduğunu nasıl anlayacağım?"
"Protein değerlerine bak."
"Aaa tamam peki hangi kum en iyisi?"
"İnce taneli olan. Girişi kolay bi kum kabı al daha yavru."
"Tamam,hangi oyuncakları almalıyım?"
"Ses çıkaranları alma Taylor. Onun dışında hepsi olur."
"Şu balık şeklindeki mama kabına bak."
"Beş para etmez. Plastik kap çene aknesi yapar."
"Ah tamam. Aman tanrım şu kırmızı tasmaya bak! Kusursuz."
"Değil."
"Nesi değil?"
"Tasma o! Kimsesiz, sokakta açlıktan ölmek üzere olan bir yavru kediyi kurtardın. Sadece senin olmasını istediğin için mi? Ona bi hayat sunmak istedin ancak tasma özgürlüğünün olmadığını gösterir. Arkasında iğrenç bir metefor var."
"Loki, bu kadar şeyi nerden biliyorsun?"
"Dünya basitmiş."
"Oh çözdün yani? Rehberliğime ihtiyacın kalmadı."
"Babam bana dünya hakkında her şeyi öğretti. Tanrı usulü: şip şak."
"Peki neden kaldın,yanımda yani?"
"Taylor,sen en başından beri herkesten farklıydın."
"Nasıl yani?"
"Ben insanların daha doğrusu benden daha güçsüz olan her canlının korkusunu yiyebilirim. Ama seninkini yiyemiyordum. Sen benim için hep özeldin."
"Sonra?"
"Aşık oldum! Sana!"
Sarılıp öperken kucağımdan fırlayan kedinin peşinden koşmaya başladım.
"Meredith uslu bir kız ol!"
"Vay isim de koymuşsun."
"Loki yakalamam lazım."
"İşte markete getirmeyelim deme sebebim buydu, Taylor orda!"
"Yakalandın seni yaramaz."
"Artık şuna taşıma kutusu alalım."
"Çok haklısın hayatım."
•••
Marketten eve döndüğüm zaman ben duşa yöneldim. Taylor hala kedi ile oynuyordu. Odaya geçtiğimde Taylor'ın kendi kıyafetlerinin bir kısmını şimdiden odama getirdiğini fark ettim. Beyaz elbisesi... ona aşık olduğumdan emin olduğum gün,sahilde,üstünde bu elbise vardı.
"Loki!"
"Thor?"
"Ne yapıyosun sen?"
"Bir anda gelmemeyi öğrenmen lazım!"
"Babama yalan söylemişsin!"
"Eee?"
"Tam sana inanmışken!"
"Ona dört yaşımdan beri yalan söylüyorum Thor."
"Dünyada bi paradoks yarattığını ve çözünce geleceğini söylemişsin. Taylor'a da bambaşka bir hikaye anlattın."
"Şşş sessiz!"
"Loki ne yapıyorsun? Kafandaki ne?"
"Taylor'a her şeyi anlatacağım."
"Ya babama?"
"O alışıktır benim yalanlarıma."
"Yalanların yine kontrolden çıkacak."
"Bana bir iyilik yap Thor, Taylor için Asgard'dan elmas taşlar getir."
"Taş mı vereceksin kıza?"
"Hayır taşa şekil vereceğim."
"Anladım,bir takı ha? Kadınları çözmüşsün."
"Takı sayıldığından emin değilim."
"Neyse ne! Görüşürüz. Yalan söylemeyi kesmeyi dene."
"Sen de bira içmeden on saniye geçirmeyi! Bak işte imkansız olduğunu anladın."
Thor kaybolduktan sonra aşağı indim. Kediyi göğsünde uyutmuş Taylor'a baktım. O da uyuyordu. Çok güzel uyuyordu... O, yalanlarımı haketmiyordu. Kendimden nefret ederken ona tekrar aşık oldum. Tekrar ve tekrar. Yarattığım tek sonsuzluk buydu ve bunun bana sonsuza kadar yeteceğini biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANCI//Loki x Taylor (hiddleswift)
Fanfiction"Aman tanrım Loki! Sen yalan söylemiyordun,herkese yalan söylerken bana söylemiyordun." "Sana hiçbir zaman yalan söylemedin Taylor." "Siktir,bir yalan daha."