"Taylor beni kabullenmen zor farkındayım."
"Loki lütfen gitme."
"Olaylar açığa çıktı,masumluğum ve itibarım bana geri verilecek. Tek bir mahkeme sonrası geleceğim. Lütfen bu süreci benim için dayanılmaz bi hale getirme."
"Fiilen orda bulunmak zorunda mısın? Sembolik bir şey olmaz mı?"
"Taylor karşı koyamayacağım kanunlar var. Sevgilim sadece bekle. Çok kısa sürecek."
•••
<4 ay sonra>
Loki'nin evinde tek başıma kalmak çekilmez bir hal almıştı. Her hafta cüzdanımda tonlarca para buluyordum ama bir kere bile Loki'ye dair bir şeye rastlamadım. Jane, annesinin yanına İspanya'ya gitmişti. Annesinin sağlığı çok kötüye gidiyordu. Bugün havaalanına onu almaya gidecektim. Uzun süreli bu yalnızlık benim kafamı çok karıştırmıştı. Döneceğine dair inancım gittikçe azalıyordu.
"Jane, Tanrım sonunda buradasın."
"Taylor! Seni ne kadar özlediğimi bilemezsin."
"Yalnızlık beni öldürüyor."
"Loki hala dönmedi mi?"
"Maalesef. Siz Thor ile ilişkiyi nasıl yönetiyorsunuz anlamıyorum. Ben katlanamıyorum."
"Biz 9 yıldır beraberiz. İki yıl boyunca hiç görüşemediğimiz bile oldu."
"Hayır,ben bunu yapamam."
"Ne demek bu?"
"Loki olmadan Loki ile çıkamam demek. Biz daha çok başındayız. Belki de denemeye gerek yoktur."
"Taylor,onlar başka bi evrenden. İşlerin garip ve zor gitmesi doğal."
"Üzülmek istemiyorum artık. Loki yıllar sonra değer verdiğim ilk kişiydi. Ve iki hafta sonra başka bir gezegene gitti."
"Üzgünüm ama işler böyle yürür. Fedakarlık yaparak."
"Jane,bende kalır mısın? Evde bir ses olmasını istiyorum da."
"Harika olur."
Eve vardığımızda hatıralar yeniden uyanmaya başladı. Biz öpüşürken gülen Jane. Onun olmayışı kadar üzen bir şey yoktu.
"Karnım çok aç."
"Hemen mutfağa gidiyorum."
"Yardım edeyim."
"Hayır,sen misafirsin."
"Ayıp oluyo."
"Taylor haklı Jane,ben ederim."
Kafamı merdivene çevirdiğimde trabzanlara yaslanmış,pişkince sırıtan ama içindeki heyecanı gizleyemeyen Loki'yi gördüm. Şoktan çıktığımda önce kocaman sarıldım.
"Yavaş kızım öldüreceksin."
Kollarımı ayırdığımda onun suratına baktım. Aklıma çok kısa sürecek dediği zamanlar geldi. Her hafta gelip beni görmeden gidişi geldi. Omzunda duran ellerimle vurmaya başladım.
"Yalancı! Yalancı! Bana söz vermiştin. Hemen gelecektin."
"Gelebildiğim en hızlı şekilde gelmeye çalıştım. Taylor yemin ederim."
"Siktir git! Her hafta para bırakıp beni görmeden gittin. Seni görebilmek için günlerce uykusuz kaldım. Dayanamayıp uykuya daldığım an parayı bırakıp gittin."
"Taylor dinle."
"Tek başıma ne kadar korktum bu koca evde biliyor musun?"
"Neden korktun ki? Sana bir şey olmasına asla izin vermem."
"Hala anlamıyorsun değil mi? Bana bir şey olmasından değil sana bir şey olmasından korktum."
"Taylor ben gayet iyiyim ve döndüm. Yapma lütfen."
"Gelmemenden korktum. Bir daha beni sevmemenden."
"Taylor bu imkansız."
"Seni başka bir diyarda sonsuza dek kaybetmekten korktum."
"Taylor burdayım."
"Jane ve Thor yıllarca birbirini görmüyorlarmış. Loki ben buna dayanamam."
"Ben de! O yüzden elimden geldiğince yanında olmaya çalışıyorum. Bir daha hiç ayrılmamak için plan yapmaya başladım bile."
"Gerçekten mi?"
"Gerçekten. Şimdi misafirimize yemek hazırlayalım."
"Bölmeyim diye saatlerdir susuyorum ama bir kere daha bana misafir derseniz siktirip giderim."
Mutfakta Loki'nin belimden çapkınca kavramasına izin verdim. Tezgah ve onun arasında şapşal bir şekilde sırıtırken onun nefesi sırtımda geziyordu.
"Çok lezzetli görünüyor."
"Loki daha yemeyi yapmaya başlamadık."
"Boynundan bahsetmiştim."
"Orda dur bakalım playboy."
"Niye durayım?"
"Önce yemek! Sonra da dört ay boyunca neler yaptığını anlatacaksın ya hani."
"Şu mesele..."
"Aynen o mesele."
"Anlattıktan sonra ne yapacağız?"
"Bilemem."
Sırıtarak hafifçe Loki'yi ittim. Önünden çekilip yanına geçtiğimde kızarmış boynunu hafifçe öptüm.
"Bu da fena değilmiş."
yrnwolfhard ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANCI//Loki x Taylor (hiddleswift)
Fanfic"Aman tanrım Loki! Sen yalan söylemiyordun,herkese yalan söylerken bana söylemiyordun." "Sana hiçbir zaman yalan söylemedin Taylor." "Siktir,bir yalan daha."