🔥ᴄᴀᴘɪᴛᴏʟᴜʟ 4🔥

3.4K 134 29
                                    

Y/N : nu te apropia *spune si se da un pas in spate *

Jungkook: si ce se intampla daca ma apropi ,ma lovești, ma înjuri, ma saruti ??

Y/N: te spun domnului director ca agresezi fetele la școală.

Jungkook continua sa se apropie de fata până acesta se lipește de tablă, băiatul isi pune mâinile pe de o parte și alta a fetei ca sa nu iasa .

Jungkook: si ce crezi ca o sa faca Jimin, parca el nu este in aceiasi situatie ca a mea *spune si se uita la buzele fetei *

Jungkook se apropie de față lui Y/N si o săruta, fata încearcă să îl împingă dar nu poate ,aceasta recurge la alta metoda ,asa ca ii loveste pe profesor peste fata ,acesta se depărtează putin de fata si isi ridica privirea spre ea si un zâmbet ii apare

Jungkook : asa vrei sa juca, bine?

Fata a fugi la catedra, si acestia au început să alerge pe de o parte și alta a catedrei.

Jungkook: daca nu stai cuminte, o sa fie rau pentru tine si bine pentru mine * ii spune băiatul si zâmbește pervers *

Y/N : decât să stau langa unul care a profitat de mine in aceea seara mai bine m...ma mut in alt oras .

Cand Jungkook a prins o pe fata si a vrut sa o sărute la usa sa auzit un ciocănit.

Jungkook se depărtat de fata si spune intra, pe usa intra un băiat frumos care spune.

Junior : bună ziua am venit sa o iau pe Y/N acasă.

Fara cand ii aude vocea fuge in bratele băiatului si spune.

Y/N : când ai venit ? A venit si Jisoo si Sehun ??

Junior : am venit acum câteva ore ,si au venit și ei te astepta in fata liceului .

Jungkook: domnișoara nu are voie sa pace cu nimeni are detenție si trebuie sa stea .

De o data pe usa intra Jimin si spune

Jimin: Y/N pot sa pleci pentru ca a sunat mama ta si a spus că au venit rudele tale pe la voi si a spus sa te duci acasă.

Junior: Jimin??

Jimin: Junior ? Ce faci aici ??

Junior : am venit după Y/N .

Jimin : nu spune că a venit Sehun si Jisoo *spune acesta si isi așează o mana pe umărul băiatului *

Junior: sunt la intrarea în liceu.

Jimin : Y/N spune-i mamei tale ca vi si eu la voi. Acuma am putina treaba ,dar vin după ce termin.

Y/N: bine pot sa plec.??

Jimin: da

Jungkook: nu ,trebuie sa isi termine detenția * spune băiatul și o ia pe față de mana si o trage langa el *

Fata încerca si isi elibereze mana ,dar nu poate.

Y/N: unchiule spunei sa ma lase sa ma duc acasă.

Jimin: o sa stea in detenție mâine acuma lasa o sa se duce acasa.

Jungkook ii eliberează mana si intr-un moment cand ceilalti nu erau atenti acesta ii sopteste la ureche .

Jungkook : acuma ai scapat dar data viitoare nu * spune acesta și iesit si încăpere *

Fata nu mai spune nimica si iese pe usa si se îndreaptă spre ieșire cand era aproape sa iasa o mana o trage in baie si o lipește de perete.

Jungkook: sa nu crezi ca scapi fara un sărut * spune si o săruta * ne vedem maine buze dulci.

Y/N si a atins cu degetele buzele si a început să zâmbească involuntar .

Y/N" nu te poti îndrăgosti de el este profesorul tau " isi spune fata in gand si este din baie.

Acesta cand iese pe usile liceul o fata ii sare in brate.

Jisoo: ce ma bucur sa te vad *spune acesta si o strânge în brațe *

𝕡𝕣𝕠𝕗𝕦𝕝 𝕕𝕖 𝕞𝕒𝕥𝕖 𝕛.𝕛𝕜 /Volumul 1/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum