FİNAL 💜

2.1K 130 58
                                    

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Yiğit
Hayat çok garipti. Nerdeyse bir yıl önce bana bilmediğim bir numaradan mesaj atan birine aşık olmuştum ve şu an o kişi kollarımın arasında yatıyordu. Gecenin köründe Okan'a gelmiştim evet. Aşk engel tanımıyordu çünkü. İki elim kanda da olsa gelirdim. Sevgilim çağırıyordu sonuçta. Gelir gelmez odasına çıkarmıştı beni ve geldiğimden beri uzanıyorduk. Acaba Okan ne düşünüyordu bu konuda?

"Çok garip." dedim Okan'ın saçlarını okşarken.

"Garip olan ne?" dedi mayışmış sesiyle.

"Daha bir sene öncesine kadar birbirimizin varlığından bile haberimiz yoktu. Ama şimdiki halimize bak. Sarmaş dolaş uzanıyoruz. Aşığız." dedim ve saçlarının arasına öpücük kondurdum.

"Hmm sen aşık mısın bana?" dedi. Evet, bu kelimeye takılmıştı.

"Aşığım tabi ki. Bilmiyor musun sanki?"

"Ara sıra duymak hoşuma gidiyor."

"Hmm o zaman tekrar duy." dedim ve fısıldadım kulağına doğru. "Sana aşığım." dedim. Kafasını, gömdüğü boynumdan çekti ve bana baktı.

"Bende sana aşığım." dedi ve dudaklarımız birleşti yavaşça. Alt dudağımı esir aldı dudakları. Bende onun üst dudağını emiyordum ağır ağır. Öpücüğümüz tutku, aşk, özlem ve sevgiyle harmanlanmış, dudaklarımızdan kalbimize akıyordu. Nefessiz kalana kadar devam etti öpüşmemiz. Dudaklarımız ayrıldığında Okan başını tekrar boynuma gömdü.

"Benim evim burası olsun mu? Hem çok rahat hem çok güzel kokuyor." demesiyle kıkırdadım. Sesi boğuk çıkıyordu başı boynuma gömülü olduğu için.

"Olsun tabi aşkım." dedim saçlarını okşarken. Birkaç dakika sonra Okan ayaklandı ve müzik açtı. Romantik bir müzikti bu. Bende yatakta doğruldum o kalkınca. Yatağın yanına kadar geldi ve elini uzattı.

"Bugüne kadar hiç dans edemedik. Benimle dans eder misiniz Yiğit Zorlu?" dedi flörtöz bir tavırla. Elimi avucuna koyarken cevap verdim.

"Memnuniyetle Okan Usluer." dedim aynı şekilde ve ayaklandım. Okan ellerini boynuma dolamış, bende ellerimi beline koymuştum. Oldukça yakın duruyorduk ve güzel kahvelerine daha yakından bakıyordum. Bugüne kadar gördüğüm en güzel gözlere baktığıma yemin edebilirim ama kanıtlayamam.

Müziğe uygun bir şekilde dans ediyorduk. Okan başını omuzuma dayadı dans ederken. Konuşmuyorduk, konuşmamıza gerek yoktu. Bakışlarımız, hareketlerimiz herşeyi belli ediyordu zaten. Kalplerimiz konuşuyor ve anlaşıyorlardı. Dillerimiz lâl olsa da anlaşırdık.

Okan'ın mırıltı gibi çıkan sesi ulaştı kulaklarıma birkaç dakika sonra.

"Seninle çok mutluyum. Bulutların üstünde gibi hissediyorum." dedi. Yüzümde büyük bir gülümseme belirirken cevap verdim.

"Bende seninle çok mutluyum. Iyiki mesaj atmışsın bana." dedim. Kafasını kaldırıp gözlerime baktı.

"İyi ki cevap vermişsin bana. Sonuçta kaç kişi kendine Niloya yazan birini dikkate alır ki?" dedi gülerek.

"Yani ben aslında kim bu çatlak diye düşünerek cevap vermiştim." dedim bende gülerek.

"Yaa çok gıcıksın." dedi gülerken ve birkaç saniye bakıştık. Devam etti daha sonra. "Ne düşünmüş olursan ol, şu an sevgilimsin Niloya." dedi ve dudağıma öpücük bıraktı.

"Seni çok seviyorum sevgilim." dedim gözlerine bakarak.

"Seni çok seviyorum sevgilim." dedi ve başını omuzuma gömdü dans etmeye devam ettik.

Ne kadar süre dans ettik bilmiyorum ama en güzel anlarımıza bir tane daha katmıştık. O kadar mutluyduk ki gözlerimizden okunuyordu bu. Herşeye rağmen de mutlu olmaya devam edecektik. Buna inanıyorduk. Sevdiğimiz sürece geride kalan hiçbirşey önemli değildi.

Bitti.

Okan ve Yiğit'in aşkına benimle birlikte tanıklık ettiğiniz için teşekkür ederim.

Kitabıma oy verip yorum yaparak destek olan herkese çok teşekkür ederim. Oy vermeyip yorum yapmadan aramızda olan hayalet okuyuculara da teşekkür ediyorum.

Hepiniz tek tek çok değerisiniz ve hepinizi seviyorum.

Kısa keseceğim. Kendinize iyi bakın.

Umarım beğenirsiniz 🙏

Sizleri seviyorum 💜

İyi okumalar

Buraya da Okan ve Yiğit'in fotoğrafını bırakıyorum.

SEVİYORUM (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin