Önceki bölümü atlamayın lütfen...
9.Bölüm
Okan:Günaydın Niloya.
Niloya:Günaydın Tospik.
Okan:Aa Tospik nerden çıktı ya hani Meteydim?
Niloya:Çünkü neden olmasın?
Okan:Peki tamam,kabul.
Senin için köpek oldum,Tospik de olurum.
Niloya:Bu ne demek?
Okan:Ne okuduysan o demek Niloya.
Niloya:Şey,neyse bugün iş görüşmesine gelecek misin?
Okan:Tabiki de.
Yanımda sende olacaksın ama,söz vermiştin.
Niloya:Sözüm söz.Yanındayım.
Okan:Tamam ben çıkıyorum o zaman.Orda görüşürüz Niloya.
Niloya:Tamamdır Tospik.
Okan:Bak şimdi ya.
Niloya: :)
Okan: :)
(Görüldü)İş görüşmesi olumlu geçmişti ve artık organizasyon şirketinde çalışıyordum.Ne zaman iş çıkarsa o zaman çalışacaktım ve şirket biraz ünlü bir şirket olduğu için çok sık iş oluyordu.Yiğitte benim yanımda olduğundan işe alınmam daha kolay olmuştu çünkü patronları Yiğiti cidden seviyorlardı.Gerçi sevilmeyecek biri değildi.
Şirketten çıktıktan sonra eve geçtik direkt olarak.Çünkü böyle konuşmuştuk.Tabi Gürkan,Yiğit'i tanıdı hemen.Biraz Gürkan'ın esareti altında kaldıktan sonra odama geçebildik.Odama girince Yiğit biraz çekinir gibi girdi odaya.Kitaplığı görünce oraya yöneldi.Bende kapıya yaslanmış onu izliyordum.O da izlendiğinden habersiz kitaplarıma bakıyordu.Alnına düşen perçemi,o perçemi ufak bir baş hareketiyle geri attırması ama sonra inatçı perçemlerin tekrar alnına düşmesi ve Yiğit'in inatçı olmadığı için perçemleriyle kavgayı bırakmasını izledim bi süre.Gözlerim kırmızı dudaklarına kaydı.Şekilli ve kırmızıydı.Çok güzel,öpülesi duruyordu.Sonra gözlerim tekrar saçlarına kaydı.Perçemi tekrar alnına düşmüştü.Kendimi birden onun yanına adımlarken buldum.Saniyeler sonra elim o inatçı perçemleri alıp ay gibi tenini ortaya çıkardı.Yiğit sadece şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.Ellerim saçlarında öylece kalakalmıştık.Birden gözlerim dudaklarına kaydı yine.Kendimi daha fazla durduramadım ve dudaklarına kapandım.Saniyeler sonra bana karşılık veren dudaklar sanki hep bana ait gibi hissettirmişti.
Bu kitabı unutmadınız değil mi?Bir süredir taslaklarda duruyordu.Umarım unutmamışsınızdır.
Neyse nihayet yeni bölüm geldi.
Umarım beğenirsiniz 🙏
Sizleri seviyorum ❤
İyi okumalar 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVİYORUM (B×B)
RomanceOkan, kardeşinin doğum günü kutlamasında, organizasyon şirketinden gönderilen Niloya kostümü giyen Yiğit'e aşık olur. Eşcinsel konuludur.Homofobikler uzak dursun. Kapak Tasarım; @MineLafc 💕 07.06.2020-08.09.2020