BENİMSİN

1.8K 107 14
                                    

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

13.Bölüm

6 ay sonra

Yiğit
6 aydır Okan'la çıkıyorduk ve ilişkimiz çok iyi gidiyordu.Ne yalan söyleyeyim çok seviyordum ve benliğimi bulmuş gibiydim. Sonuçta herkese nasip olmuyordu böyle aşk. Aynı yerde çalıştığımız için organizasyonlara çift olarak gidiyorduk. Biz onunla Niloya ve Tospik,Tom ve jerry, Sherlock ve Watson, Sünger Bob ve Patrick gibiydik. Harikaydık. Mütevazı olmaya hiç gerek yoktu. Biz birbirimizi tamamlıyorduk. Ailesiyle, sevgilisi olarakta tanışmıştım ve cidden seviyorlardı beni.

Şu an yine bir ufaklığın doğum günü partisinde Gumball ve Darwin kostümleri içindeydik. Çünkü doğumgünü çocuğu sıkı bir Gumball izleyicisiydi. Çocukları çok sevdiğim için bu iş benim için çok iyi oluyordu. Hem eğleniyordum, hem para kazanıyordum. Ayrıca bu iş olmasaydı belki de Okan'la hiç tanışamayacaktım. Hayatımdaki tüm şansımı bir kerede kullanmıştım sanki. Şikâyetçi miydim? Hayır. Darwin kostümü içindeki sevdiğim bana doğru gelirken gülümsedim. Turuncu kıyafetler içinde çok sevimli duruyordu.

"Çıkışta birşeyler yapar mıyız güzellik?" diye sordu.

"Hmm, ne gibi birşeyler bebeğim?" diyerek soruyla karşılık verdim sorusuna fısıltıyla.

"Niye hemen fesat düşünüyorsun?" dedi dudaklarını büzerek. "Ben öyle biri miyim?" diye cevap verdi. Ah,yine yavru köpek bakışları...

"Sen böyle bakarak bana neler yapıyorsun biliyor musun?" dedim.

"Mmm bilmiyorum. Neler yapıyormuşum?" dedi fısıltıyla, biraz daha yaklaşarak.

"Darwin uzaklaş yanlış anlayacaklar." diye fısıldadım bende ama sesim inler gibi çıkmıştı. Bu çocuk beni iki dakikada nasıl böyle yapabiliyordu?

"Çıkışta benimsin yakışıklı." diyerek öpücük atıp çocuk dolu kalabalığa karıştı tekrar.

"Her zaman seninim." diye mırıldandım olduğum yerde ve bende karıştım çocukların arasına. Sabırsızlıkla bu doğumgünün bitmesini bekliyordum.

Aslında bu bölümü final yapacaktım ve daha farklı ve uzun bir bölüm yazacaktim ama eğer öyle yapsaydım içime sinmeyecekti. Bu yüzden iki bölüm sonra final yapmaya karar verdim.

Umarım beğenirsiniz 🙏

Sizleri seviyorum 💜

İyi okumalar 💜

SEVİYORUM (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin