Medya aşırı güzel 💜💜
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
12.Bölüm
Okan
Gözümü bir türlü kafenin kapısından çekemiyordum. Yiğitle buluşmak için sözleşmiştik ve ben yarım saat önce gelmiş bekliyordum. Ilk kez ilan-ı aşk edecektim kolay birşey değildi bu. Kendimi bile yeni keşfetmiş biri olarak bir erkeğe ilan-ı aşk edecektim. Aslında çok zorlanmamıştım kimliğimi kabul etmekte. Kız veya erkek farketmez. Aşk aşktır. Ben bugüne kadar hep duygularımla hareket ettim ve bundan sonra da aynı olacak. Yaklaşık bir beş dakika daha oturdum boş boş ve düşündüm. Birden karşımdaki sandalye çekildi ve biri oturdu. Baktığımda Yiğit olduğunu gördüm. Kapıdan ne ara girdi,ne ara buraya kadar yürüdü ve ne ara oturdu hiçbir fikrim yok."Hoşgeldin." dedim afallamış bir şekilde.
"Hoşbuldum." dedi karşılık olarak. Bir süre sustuk.
"Ne içersin?" dedim sessizliği bozarak.
"Çay olur." dedi ve garsonu çağırıp iki çay istedim. Konuşmak istiyordum ama nerden başlasam ne desem bilmiyordum? Nasıl karşılardı? Bağırıp çağırır en fazla. Veya umursamaz. Belki de birkaç yumruk yerim. Yine de içimde tutmak istemiyorum. Çaylar geldikten sonra bir yudum alıp boğazımı ıslattım ve konuşmaya başladım. Sesimi olabildiğince normal tutmaya çalışıyordum.
"Yiğit aslında ben seni buraya konuşmak için çağırdım ama sanırım yanlış bir mekan seçmişim ben. Çaylarımızı içip kalkalım,daha müsait bir yere geçelim. Olur mu?" diye sordum. Gözlerini bana dikip baktı bir süre.
"Olur." diye cevap verdi sonra. Çaylarımız bitene kadar konuşmadık. Çaylar bittikten sonra kalktık. Hesabı ödedikten sonra çıktık kafeden. Arabaya bindikten sonra nereye olduğunu bilmeden sürdüm arabayı. Hava iyice kararıyordu. Güzel manzarası olan bir yere geldiğimizde durdurdum arabayı. Hiç konuşmamıştık kafeden çıktığımızdan beri. Bir süre öyle sessizce arabada oturduk. Yiğit konuşmaya karar vermiş olacak ki, soğuk sesi bıçak gibi böldü sessizliği.
"Hadi,konuş artık!" dedi. Bu mesafe canımı yakmıştı ister istemez. Sonuçta adama aşıktım. Aradaki mesafe illaki zor geliyordu.
"Öncelikle lafa nasıl başlayacağımı bilmiyorum Yiğit. Anlatacaklarımdan sonra ne dersin bana,nasıl tepki verirsin onu da bilmiyorum? Yalnız şunu bil ki bu benim elimde olan birşey değil. Bu durumdan şikâyetçi de değilim ayrıca." dedim ve Yiğit'e doğru döndüm. Koltuğu biraz geri ittirince tam istediğim gibi olmuştu. Bütün bedenimle ona dönünce o da tüm bedeniyle bana döndü. "Bak Yiğit... Ben süslü cümleler kuramam. Normalde ne diyeceksem pat diye söylerim. Ama sende olmuyor bu. Konuşamıyorum. Seni ilk gördüğümde üstünde Niloya kostümü vardı. Kahverengi peruk,kırmızı yanakların... Seni gördüğüm an aklım başımdan gitti." dedim ve yine sustum. Içimdeki herşeyi döküp saçmak istiyordum. O bana anlamsız bir şekilde bakıyordu. "Yiğit... Ben sana mesaj atarken böyle olacağını bilmiyordum. Ilk başta cidden arkadaş olabiliriz, beraber takılırız diye düşünerek yazdım ama sonra, sonra işler değişti." dedim ve şaşkın bakışları altında eline uzanıp tuttum ve kalbime doğru götürdüm elini. "Bak Yiğit. Hissediyor musun? Nasıl atıyor? Sana atıyor böyle. Senin için. Bu kalp var ya Yiğit... Seni seçti. Sana aşık oldu bu kalp. Seni seviyorum Yiğit." dedim sonlara doğru kısılan sesimle. Yiğit hala şaşkın bir şekilde bakıyordu. Bakışları gözlerimi bulmazken, kalbime götürdüğüm elinde kalmıştı. Susuyordu ama ben susmasını istemiyordum ki. Hakarette etse,bağırıp çağırsa da olur. Yeter ki konuşsun. "Bisey demeyecek misin?" dedim beklentiyle.
"Okan ben... Böyle birşey beklemiyordum. Açık konuşmak gerekirse ben sana çok bozulmuştum. Yani o öpücükten sonra pişman oldun sandım. O yüzden sana böyle mesafeli davrandım kaç gündür. Off ne kadar aptalım!" deyip elleriyle yüzünü kapattı. Bu hâli aşırı sevimliydi.
"Ama benim aptalım." dedim gülümseyerek, ellerini yüzünden çekerken.
"Seviyorum." dedi birden.
"Hm?" diye anlamsizca bir ses çıktı benden.
"Seviyorum." dedi tekrar."Seni...Seni seviyorum." diyerek gülümsedi. Benim de yüzümde anında gülümseme oluşurken aklımda olan tek şey Yiğit'in muhteşem gülüşüydü...
Sanırım bir dahaki bölüm final.
Umarım beğenirsiniz 🙏
Sizleri seviyorum 💜
İyi okumalar 💜
Okan ve Yiğit bırakıyorum buraya. Çok tatlılar 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVİYORUM (B×B)
RomanceOkan, kardeşinin doğum günü kutlamasında, organizasyon şirketinden gönderilen Niloya kostümü giyen Yiğit'e aşık olur. Eşcinsel konuludur.Homofobikler uzak dursun. Kapak Tasarım; @MineLafc 💕 07.06.2020-08.09.2020