ONUN ŞEYTANLARI

1.6K 29 0
                                    

Ana Karakterler: Milas&Alena

Bölüm Sayısı: 18

Yazar: vaenoctis

Son Durum: Devam Ediyor (19 Mart 2020)

Okuyucu Sayısı: 1M


Alena.Benim adım Alena. Ve sen, benden nefret ediyorsun.Çünkü ben okuduğun kitaplarda başrollerin aşkını yok etmek için araya giren kızım, her şey düzelmişken geçmişten gelen o eski kız arkadaşım; unutulamayan ilk aşkım, aklını dağıtmak için oradayım.Ben o sarışınım.Beni görmezden gelemezsin, beni yok sayamaz ve kurgudan silemezsin. Ben varım.Ve ben var olduğum sürece, hiçbir zaman huzurun başını okşayamayacaksın.Ama biliyor musun? Biz seninle birlikte bir şeyi unutuyoruz. Nefret ettiğin o kemik yığını beden ve güzel yüze ulaşmak için çektiğim acıyı ve vazgeçtiklerimi bir kenara atsan bile, biz seninle bir şeyi çok fena unutuyoruz...Benim de bir hayatım olduğunu.İnce derimin altında atan korkak kalbi ve kafamın içindeki çaresiz sesi.Biz seninle, benim de bir insan olduğumu çok fena unutuyoruz.•"Atla. Cesaretin var mı atlamaya?"


Bildiğiniz masum kız kitaplarını unutun ve Alenayla tanışın...Alena her ne kadar cesur, havalı ve özgüvenli bir kız olsa da ailesindeki sırlar ve aşk onun peşini bırakmıyor. Bu kitabı okurken ufak tefek sırları çözmeye çalışırken bulacaksınız kendinizi. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim...

Teşekkür Ederiz vaenoctis :))

WATTPAD KİTAP ÖNERİLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin