Garip ögretmen

4 2 1
                                    

Kapıyı^2

Bir tane öğretmen açtı görünüşü çok komikti saçları elektrik çarpmış gibiydi,neyse ama öğretmen baya ciddiydi ve çok sert bakıyordu tüylerim diken diken olmuştu mout kapıdan içeri girdi ve peşine bende gittim bizi bir tane daha hoca karşıladı ismi diva idi çok tatlı bir öğretmen"di ve bu yerin müdürüydü..Beni yanına çağırmıştı.

Diva Ö:Merhaba miyacım.
Miya:Merhaba
Diva Ö:okulumuza hoş geldin.
Miya:Ee hoş buldum, bu arada benim ismimi nerden biliyorsunuz?
Diva Ö:Canım burası sihirli bir okul senin ismimi bilmem çok normal.
Miya:şey neyse tanıştığımız memnun oldum.
Diva Ö:Gel sana okulu tanıştırayım.
Miya:Ahh burası çok büyük nasıl gezicez?
Diva Ö:ışte böyle.

Parmağını sıklatladığında kendimi okulun içinde bulmuştum,miğdem bulanıyor galiba kusucağım ve..

Arkadan bir kız ıyy yapmıştı mout ise şöyle karşılık verdi.

Mout:jessica gerçekte çok kötüsün
Jessica:yeni gelen kızları sevemem,ve bu iğrenç
Mout:off birde seninle uğraşacak halim yok.

Neyse okula girdiğim an şok yaşadım bu kadar da güzel olunmazki,okulda bir sürü cadı kızı vardı ve hepsinin yaşı benden ve diyerlerinden büyüktü,ve bize galiba 1. Sınıf diyorlar ama ben cadımıyım onuda bilmiyorum derken diva öğretmen.

Diva Ö:Evet çocuklar hepiniz okulumuza yeniden hoş geldiniz.Bugün size özel bir sürprizimiz var,hadi içeri girelim.

İçeri girmiğimizde her yer kedi doluydu buda cadı geleneklerinden biriydi,garip değil çoğumuz biliyoruz,cadıların süpürgesinin arkasında siyah bir kedi vardır bize de bu yüzden veriliyordu neyse herkese kedi verildikten sonra sıra bana gelmişti ve sonuç olarak bana kedi kalmamış tı off bu çok kötü derken içeri bi kedi daha girdi ama bu siyah ve ya sihirli değildi ama çok tatlıydı diva öğretmen istersem bu kitabı alabileceğimi söyledi bende kabul ettim..Dışarı çıktığımda herkez kedisine isim vermişti mout kedisinin ismini GECE koymuştu bende kendi kedime çomar ismini koymuştum zil çalmıştı her kez bahçeye doğru koşuyordu ilk önce anlam veremedim sonra mout kolumdan çekiştirmeye başlamıştı.

Mout:Hadi gell
Miya:noluyo?
Mout:Hadi aşağıya inmemiz lazım.
Miya:Tamam ama ilk önce kolumu bırak.

Dememeli bıraktı ve oda aşağıya doğru koşmaya başladı,bensiz gitmişti bende onun arkasından koşmaya başladım,ama sonra kayboldu koca şatonun içinde kaybolmuştum önümde kocaman bir yol vardı,ilk adımımı attım sonra irkilip geri çekildim geri dönmeye karar verdim ve diva öğretmen karşımda duruyordu bana şeker uzattı ama çok garip davranıyordu hiç birşey demeden ordan ayrıldı bende onun peşinden koşmaya başladım çok yorulmuştum bugün herkesin peşinden koşmuştu vazgeçip geri dönecektimki,kapı kapanma sesi gelmişti cesaretimi toplayıp kapıyı açtım burası bir mutfaktı,gizlice izlemeye başlamıştım diva öğretmen yemek yapan kadının yanına gidip yemeğin tadına baktı kadına azıcık yosun suyu katması gerektiğini söyledi,galiba yine midem bulanıyor neyse kadın yemeğin tadına bakıp itiraz etti ama diva öğretmen kabul etmedi ve kadını zorla da olsa malzemelerin olduğu odaya götürdü ve sonra noldu kadının üstüne kapıyı kapatıp sihirle oraya duvar ördü neeee bunu diva öğretmen yapımı olamaz dedim ve izlemeye devam ettim ve şunu da gördüm bu bu bu kadın diva öğretmen değil bu kadın diva öğretmenin kılığına girmiş bi kötü cadı bu olanlara inanamıyorum,koşarak mout un yanına indim ben onları bahçede sanıyordum ama onlar yemek hanedeydi,orda birsürü kız vardı bildiğin okulun bütün kızları neyse kapıdan içeri giripmoutu aramaya başladım haa ışte mout.

Miya:mout olanlara inanamıyıcaksın.
Mout:ne oldu ki?
Miya:diva öğretmenin kılığına girmiş bir hoca gördüm.
Mout:nee saçmalama
Miya:saçmalamıyorum bir tane kadının üstüne kapıyı kapatıp üstüne duvar ördü ve bu gerçek lütfen bana ınan.
Mout:pekala hemen bunu diva öğretmene söylemeliyiz.

Dedi ve diva öğretmenin yanına koşarak gittik ve bu olayı anlattık ve oda bunu anlamıştı bize herkeze haber vermemizi söyledi peki ya ne haberi?ve direk başka bir hocanın kulağına fısıldadı bunun üzerine diyer öğretmen kafasını olumlu bir şekilde sallayıp masaları ortadan kaldırmıştı ve bu arada bu hocanın ismi bay sert süpürge neyse asıl konumuza dönelim hoca herkezi kenara çekip bir kalkan yaptı ve...

Sonra kapı açıldı içeri siyah giyinimli bir hoca girdi ve bu arada bu hoca diva öğretmenin ikizi mout söylemişti,hoca yavaş adımlarla diva öğretmenin karşısına geçti ve haykırarak BEN BURANIN MÜDIRESI olacağım dedi ve diva öğretmeni kurbağa dönüştürdü, bir anlığına şok geçirdim hatta bütün herkez geçirdi ne yani şimdi dedim ve çomar bir masanın altında saklanıyordu ve diyer hoca bay sert süpürgeye itât etmesini söyledi ve bunu üstüne bay sert süpürge itât etti tam o sırada çomar diva ö.üstüne meyve suyu döktü ve bunun üstüne diva öğretmen normale dönüştü nasıl ya.... doğruya burda herşey sihirli neyse Diva hoca dönüşür dönüşmez ikizine sihir uyguladı ve bunun üzerine diva ö.nin ikizi toza dönüştü her şey biran oluyordu sonra bay sert süpürge üzerimizdeki kalkanı kaldırdı ve ben koşarak çomarı kucakladı ve ona tşk ettim,ve diva öğretmende tşk etti....

1 saat sonra...

Diva öğretmen beni yanına çağırdı,yanına gittiğimde sorumu sordum ne zaman eve gideceğim dedim ve bana istersem burda kalabileceğini söyledi ilk önce istemedim ama sonra hayallerim gerçek oluyordu ve kabul ettim bana istediğim zaman annemle konuşabileceğimi söyledi bende tlfon kulübesinin yerini sordum oda bana karşıdaki odayı gösterdi odaya girdiğimde karşımda bir ayna duruyordu ve birde sandelye herşeyden habersiz sandelye oturdum ve bir an ayna açıldı karşımda annem duruyordu.

Yarım saat sonra...

Annemle baya bi konuştum ve onunla anlaşabilmiştik,çok mutluyum😇

Evet hoşgeldiniz hikaye mi nasıl buldunuz yorumlar kısmına yazabilirsiniz,kusura bakmayın uzun bir süre yoktum baya bir dış ağrısı çektim o yüzden kusura bakmayın ama şu an wattpad de batıya bir aktifim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet hoşgeldiniz hikaye mi nasıl buldunuz yorumlar kısmına yazabilirsiniz,kusura bakmayın uzun bir süre yoktum baya bir dış ağrısı çektim o yüzden kusura bakmayın ama şu an wattpad de batıya bir aktifim.sizi seviyorum beni takip etmeyi unutmayın

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Önümdeki yolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin