Hej od ostatniego wyjścia mineły dwa tygodnie. Była środa 8.00 RANO!!!!!
Zaczynam podejrzewać że one(mama i hermiona) robią to specjalnie!Ale dobra zrobiłem swoją poranną rutyne i po śniadaniu pojechaliśmy na dworzec king's crros. W naszych listach były dwa bilety na peron 9 i 3/4. Hagrid mówił nam że mamy iść między peron 10 i 9. Gdy dotarliśmy do peronu usłyszałem jak ktoś zawoła nazwe szkoły do której idziemy.
-Emmm.... Przepraszam gdzie jest ten peron??-zapytałem dwóch mężczyzn jeden był troche stary a drugi podejrzewam że był ode mnie satrszy o około 3 lat. Podałem im bilet i satrszy mężczyzna uśmiechnoł się do mnie
-Drogi chłopcze musisz biec w tą ściane i sie nie zatrymuj po prostu biegnij, prawda Cedriku?
-Tak tato
- No to może Hermoina ty pierwsza?-Zapytałem pełny nadzieji że się zgodzi
-ZGŁUPIAŁEŚ!! NIE IDE PIERWSZA!! - Wydarła sie na mnie
-No ok, ok, ok już ide - odpowiedzałem obrażony. Spojrzałem na ściane potem na ludzi za mną a na koniec znowu na ściane. Wziołem trzy głębokie wdecy i pobiegłem wprost ściany zamnkołem oczy żeby się tak nie bać. Gdy otworzyłem oczy zobaczyłem peron pełen ludzi i lokomotywe z napisem hogwart's expres. Za mną po kolei pojawiła się Hermiona dwójka mężczyzn mama i tata. Gdy wchodziliśmy do pociągu kątem oka zobaczyłem mame ocierającą oko i tate który ją upokajał. Chłopaka który nam pomógł przytulający starszego mężczyzne.
Weszliśmy już do pociągu i usiadłem razem z Hermioną w jednym przedziale potem dołączył sie do nas chłopak o imieniu Neville.
-Jestem Hermiona Granger
-Ja Neville Longbottom
-Miło poznać, a a to jest mój brat Mike
-Siemasz
-Hej
-Psst Hermiona
-Co Mike
-Ja nie chce tu siedzieć i tak zaraz jeszcze dojdą tu ludzie więc..
-To idz jak musisz
-Dzięki siora-zawołałem a gdy tylko wyszłem z przedziału zaraz dwie dziewczyny tam usiadły. Szedłem wzdłuż pociągu gdy ktoś zawołał mnie z przedziału obok.
-Hej emm ty młody-był to ten chłopak który nam wtedy pomógł.
-Emmm.... Ja?? - zapytałem zdziwiony
-No tak chcesz z nami usiąść???
-A moge?
-No pewnie wchodź-zaproponował mi Cedrik
-Ja jestem Cedrik Digorry, to Hana About, i Zachariasz Smith.
-Hej miło poznać ja jestem Mike Granger i zaczynam dopiero szkołe
-Nieźle hanna też zaczyna, ejj Zachariaszu widziałeś gdzieś Erniego?
-Z tego co wiem to zaraz przyjdzie, o wilku mowa
-O Mike poznaj Erniego Mc Miliana
-Hej jestem Mike
-Siemasz jestem Ernie miło mi-powiedział-po tych słowach siedzieliśmy i rozmawialidmśmy czasem sie nawet śmiejąc. Podróż mineła nam spokojnie i miło. Po wykściu z pociągu Cedrik powiedział mi że ja mam iść z hagridem i spotkamy sie w hogwarcie, ja go pksłuchałem i poszedłem za Hagridem. Wsiedliśmy do łodzi i popłybeliśmy do hogwartu.
CZYTASZ
Nowa Historia Hogwartu
FanfictionHeej to moja pierwsza opowieść więc serio prosze o wyrozumiałość W tej opowieści zamierzam dodać postać o imienu Mike Granger. Tak Hermiona ma brata bliźniaka. Mike opowiada o swoim życiu ma swoich idoli tak jak Hermiona. Postaram sie dawać wam rozd...