გაურკვევლობა

410 40 11
                                    

*ორი კვირის შემდეგ*
- მომენატრე,- მითხრა ჰარიმ, მეკიდევ ძალიან მომინდა მისი ჩახუტება, თუმცა მობილურში ვერ შევძვრები.
- მეც..- დავიჩურჩლე.
- სკოლას ვერ გააცდენ ხომ?
- ვერა..
- აუ, კაი ჰო...დაიძინე მაშინ და შემდეგ კვირას გამოვალ სანახავად..
- უფ, კაი ჰო,- როდესაც გავუთიშე და ვერ დავიზინე,ექიმის გამოწერილი დამამშვიდებელი ანტიბიოტიკი დავლიე.
დილით ჩვეულებრივ მაღვიძარამ გამაღვიძა.დახეული მოტკეცილი ჯინსი, თხელი მაიკა და თბილი კურტკა ჩავიცვი.სეზონის გიჟი ვარ,ვიცი..
როდესაც გაეეთ გავიხედე ძალიან წვიმდა.
- ჯანდაბა,- ამოვილუღლღე და ისე გავედი გარეთ. ზედ მაწვიმდა, ქუდი თავზე გადმოვიფარე, ტომარასავით მაქვს ეს კურტკა.საწყალ კეტებში კი წყალი შემივიდა.ჩემი ბრალია, უნდა გამეხედა გარეთ სანამ ჩავიცვამდი.ჩემს თარს ბედს რა ვუთხარი,სკოლასთან ახლოს მივედი თუ არა, ფეხი გადამიბრუნდა და წლის გუბეში ჩავვარდი.მივიხედ მოვიხედე არავინ იყო ირგვლივ,წამოვხტი და გავკურცხლე ჰარისთან, სხვა გზა არ მქონდა.კარზე დავაკაკუნე, მაგრამ არ გაუღია.კიდევ ვცადე,ბოლოს კი გაწეწილი ჰარი შემრჩა,ფანჯრიდან იყურებოდა, სანამ გამოიხედებოდა ჩემკენ, სიხარულისგან მეცხრე ცაზ ავედი.
- ჰაროლდ,- ჩემი ხმა რომ გაიგო გამოიხედა და გაიღიმა.
- რა დაგემართა?
- წავიქეცი,- სწრაფად გამიარო კარი და სახლში შემიყვანა, თავისი ტანსაცმელი ჩამაცვა, სველები გასაშორობად გაიტანა,  მისი ტანსაცმელით დავტანტალობდი მასთან ერთად.როდესაც მოვწესრიგდი მომიბრუნდა და მაკოცა.ხანგრძლივი მონატრების ჩახშობის შემდეგ ჩაი დავლიეთ.
- წამოდი ოთახში, აქ ცივა,- გავუღიმე და გავყევი.
- ვითამაშებ რა..- თავი დამიქნია, საწოლზე წამოწვა, მეკიდევ ზემოდან დავაჯექი,ადრე უხერხულად ვიგრძნობდი თავს ასე რომ მექნა,მაგრამ ახლა? ზედ ვახტები.
როდესაც შევამოწმე რაღაცები, აღმოვაჩინე რომ ბავშვები ონლაინში თააშობდნენ, მოვასწარი დარეგისტრირება.ათ წუთში კი სხვა ბავშვებთან ერთად ვთამაშობდი, თან ყურსასმენები მეკეთა.
- მეგი, ნუ გენანება შენი ძმა, დაარტყი!- სიცილით გავძახოდი ის კი ხვნეშდა, მეცოდებაო.ისევ მე მომიწია მოკვლა, რადგანაც მეგის ძმამ არ დაინდო თვითონ,მაინც თამაშია და ყველა ყველას კლავს.
- პატარავ,- უკნიდან მომაძახა ჰარიმ,წამით გავხედე.
- ძალიან ნუ ქანაობ, არ ჩამინგრიო ერთი ადგილი..- სიცილი ამიტყდა.ვირძენი,როგორ ამეკრო ჰარი ზურგზე და თავი მხარზე ჩამომადო.
- ჯოშ,იცოდე მეგის გამო გაგანადგურებ,- სიცილი დავიწყე.
- ვინაა ჯოში,- ჩუმად მკითხა ჰარიმ.
- მოთამაშე..- თავი დამიქნია.მოულოდნელად მისი ხელი საცვალში ვიგრძენი, მთელს ტანში გამაჟრჟოლა,ეგრევე მას გავხედე.
- რას აკეთებ?- ამოვილუღლუღე.
- ჩშშ..- თავი მიმატრიალებინა, მეკიდევ თავს ძლივს ვიკავებდი, რომ არ ამომეკვნესა.
- ჰარი, გაჩერდი,- წამოვიკივლე, მეორე მხრიდან სიცილის ხმა გავიგონე.
- ჰარი ვინაა?- მოთამაშეებს ხმა არ გავედი, მაგრამ ჰარის თითის მოძრაობაზე ცუდად ვიყავი.
- პატარავ, ორი წამით წამოდექი,- ამოვიოხრე და გვერდით გადავწექი როდესაც ის კონფორტულად მოთავსდა,თავისზე დამაწვინა (69-ის მსგავსად).
- ღმერთო ჩემო..- თვალები სიამოვნებისგან მეხუჭებოდა. თამაშს ჯიუტად მაინც არ ვწყვეტდი.
- გამორთე ეგ!- ვიცოდი მაფრთხილებდა, რადგანაც იცოდა, ვერ ვიკავებდი თავს.
- ბავშვებო,უჩემოდ მოგიწევთ.. გაგრძელება..- ჩემს ჯგუფში მყოფები გავაფრთხილე და თამაშს გამოვეთიშე.
- ამის დედაც...ჰარი,- ამოვიკვნესე და შარვალზე მოვუჭირე ხელი.
- გავჩერდე?
- არა..- ამოვილღლუღე. იმწამსვე განაგრძო.
- ვკვდები...- თავი მის პენისზე მედო, ნუ ჯინსის შარვალი ფარავდა, თუმცა მაინც.ჰარიმ რასაც ჰქვია გვერდით მომისროლა და რამოდენიმე წუთში შარვლის გარეშე ჩემს ზემოდან  მოთავსდა,ფეხები წელზე მოვხვიე, სასქესო ორგანოზე მის პენისს ვგრძნობდი, რომელაც თხელი ნაჭერი ფარავდა.კოცნის შემდეგ წამოჯდა,რომ პრეზერვატივი გაეკეთებინა.
- მე ვიზამ რა..- ვთხოვე, მან კი ტუჩები აბზიკა,რეზინა მომაწოდა,საცვალი მოიშორა,პენისზე შევეხე და წვალებით გავუკეთე დამცავი.ჰარის რომ ავხედე ქვედა ტუჩი კბილებქვეშ ჰქონდა. რა თქმა უნდა,ისევ ჩემს ზემოდან მოექცა და ამჯერად სწრაფი ბიძგებით დაიწყო მოძრაობა.
- აჰ...ჰარი!- კვენით წამოვიკივლე, თმებზე მოვუჭირე ხელი,დაიხარა და ძუძუს თავების წვალება დამიწყო.
- ამის დედაც,- სიამოვნებისგან სახეზე ღმილი მეფინებოდა.ჰარი როდესაც ყელთან ამოვიდა,ლავიწზე მიკბინა, რაზეც განწირულმა წამოვიკივლე.ძალა გამოცლილი რომ ვიყავი ჰარიმ თავის ზემოდან დამისვა,მითხრა შენი ჯერიაო,ძლივს მოვთავსდი მასზე და ნელა ავმოძრავდი, ის კი მკერდზე და ბარძაყებზე მჩქმეტდა.

Game Over H.S (დასრულებულია)Where stories live. Discover now