*დილით*
- ჰარი..- მასთან ლეკვის თვალებით მივედი.
- კარგი, იცოდე რვა საათისკენ მოგაკითხავ,- სიხარულისგან ფეხის წვერებზე ავიწიე და ვაკოცე, შემდეგ წამიყვანა.
მე და ელემ კი მთელი სახლი თავზე დავიმხეთ, რადგანაც მარტოები ვიყავით.
- გოგო, ჰარის შეურიგდი?
- კი,ერთი კვირით მასთან ვრჩები თან,- ავუხსენი ელეს,- უი,რომელი საათია?უნდა წავიდე,- წამოვხტი.ელე გადავკოცნე და ჰარისთან გავკურცხლე.როდესაც უბანს მივუახლოვდი, გამახსენდა ის მანიაკი და შემეშინდა. მადლობა ღმერთს,რომ გადავრჩი.სახლის კარი ღია ხვდა,ამიტომაც ეგრევე შევაჭერი შგნით,იქ კიდევ ისეთი რამ დამხვდა,რაზეც ყბა ჩამომვარდა.
- ჰანა..- გაოცებული მომვარდა ჰარი,- ხომ გითხარი, მე წამოგიყვან მეთქი,- დაიწუწუნა, თუმცა, როდესაც ჩემი გაოცება დაინახა გაეღიმა, სანამ რამეს იტყოდა დავასწარი.
- თუ პაემანს აწყობდი ვიღაც გოგოსთვის, რატომ არ მითხარი, დავრჩებოდი ელესთან,- კოპებშეკრულმა,იაზვად ვუთხარი.
- ვაიმე, ჰანა,- გაიცინა და ლოყაზე მაკოცა. თვალი გავაყოლე წითელი ვარდის ფურცლებს, რომლითაც ბილიკი იყო გაკეთებული.
- ეს ჩვენთვისაა..
- რა?- ტუჩზე ამაფარა თითი და მისაღებში გამიყვანა, სადაც სტეიკი და წითელი ღვინო იდო. ემოციებისგან ამეტირა.
- რა მოხდა?
- ა..არ ვიცი,- მხრები ავიჩეჩე,მან კი მაკოცა და მაგიდასთან დამსვა. როდესაც ცოტა შეჭამეთ, შემომთავაზა ფილმს ხომ არ ვუყუროთო,რა თქმა უნდა, დავთნხმდი.მაგიდა ავალაგეთ,შემდეგ კი რაღაც რომანტიულ ფილმს ვუყურეთ.
- არ მეგონა, ასეთი რომანტიული თუ იყავი.
- მიყვარს ასეთი რაღაცები,- საყვარლად მითხრა, რაზეც გამეცინა.
- მადლობა..- მივიწიე და ვაკოცე.
- წამოდი, მაღლა ავიდეთ,- მიჩურჩულა და თან კოცნა არ შეწყვიტავს.ოთახშიც კი სავსე იყო ვარდის ფურცლებით.
- იმედია არ ნერვიულობ..
- პირველია, თანაც ასე ნაადრეად, ვფიქრობ,ნერვიულობა სრულიად ნორმალურია,- ჩაიცინა და მომიახლოვდა.
- დარწმუნებული ხარ,რომ გინდა?
- ჰო.
- მაშინ ეს დაგვჭირდება,- პრეზერვატივი ამოიღო უჯრიდან.
- იმედია გამძლეა,- სიცილით გამომხედა.
- მხოლოდ 98 პროცენტით,ესეც საკმარისია,- მაიკა გადაიძრო, მეკიდევ ამოვიხვნეშე.
- დაგეხმარო?- მკითხა და მომიახლოვდა,ჩავიცინე და ხელები ავწიე,მაიკა რომ გაეხადა ჩემთვის,ზემოდან დამხედა და მაკოცა,როდესაც შარვალი გავიხადე საწოლზე მოვთავსდი, ჰარი კი ჩემს ზემოდან მოექცა და სხეულის დაკოცნა დამიწყო.
- მჰ..ძალიან უცნაურია,- ძლივს ამოვიბუტბუტე,.მეღიტინებოდა, მაგრამ ამავდროულად მსიამოვნებს.როდესაც ქვედა საცვალი გამხადა, ვიგრძენი როგორ შემეხო იქ,ისევ გავქვავდი, როგორც წინაზე.როდესაც მაღლა ამოძვრა და ტუჩებზე შემეხო, მისი თითები ჩემში შემოასრიალა, მეკიდევ კოცნა გამიჭირდა.მალევე წამოჯდა და საცვალი მანაც გაიძრო.დავინახე როგორ გახსნა პრეზერვატივის შეფუთვა და პენისზე მორგება დაიწყო, თავი მკარზე დავადე და დავაკვირდი.მალევე ისევ ჩემს ზემოდან მოექცა და ნელა შემახო პენისი საშოზე, სახე ვიცვალე, ოდნავ მეშინია.
- ნუ იძაბები..- მიჩურჩულა და ნელა შემოვიდა ჩემში, თვალები მიმეხუჭა,როდესაც ამოძრავდა, კვნესა დავიწყე, ტუჩებზე მკოცნიდა, ტკივილის დასავიწყებლად. როდესაც ბიძგებს უმატა, უფრო ხმამაღლა ავკვნესდი,ჰარის ხვნეშა მესმოდა და მეღიმებოდა, თავი უკან ჰქონდა ოდნავ გადაწეული, წინ წამოვიწიე და ვაკოცე,ყელზე დაჭიმული ჰქონდა ძარღვები, ზედ ვკოცნიდი.მთელი სხეული მიხურდა,ცალკე ჰარის კულულები სახეზე მეყრებოდა,ამიტომაც ხელში მოვითავსე და მაღლა ავუწიე.
- ჯანდაბა..ჯანდაბაა.. - წამოვიკივლე, როდესაც ძალიან აუჩქარა ბიძგებს. ნელა წამოიწია და ზემოდან დამისვა,წელზე მეხვეოდა,თან ბიძგებსაც უჩქარებდა.
- ჰარიი....ააჰ..- ცხარე ცრემლებს ვყრიდი ტკივილისგან, მალევე მოვრჩით, საწოლზე გადაწოლისას ფეხი ზედ შემოვხვიე.
- ჰარი..- ამოვიკნავლე.
- გისმენ,- ზემდან დამხედა.
- მშია,- ჩემს ნათქვამზე გაეცინა.
- დამელოდე, რამეს მოგიმზადებ,- თქვა და წამოდგა. საწოლზე გავწექი.როცა გავიდა მის ბალიშს ჩაეხუტე.მალევე ტელეფონი აბზუილდა,როდესაც დავხედე ლიამი იყო. ღრმად ჩავისუნთქე და ვუპასუხე.
- გისმენ, ლიამ.
- როგორ ხარ,პატარავ?- მხიარულად მითხრა.
- კარგად, შენ?
- მეც. რას შვრებით შენ და ჰარი? ხომ არ აბრაზებ?
- არა, არ ვაბრაზებ.ახლა ბუტერბროდებს ამზადებს,- გაეცინა ლიამს.
- კაი მაშინ, წავედი და იცოდე, არ გაათენო ვიდეო თამაშებზე.
- კაი, მიდი,- გავუთიშე და მალევე ჰარიც მოვიდა.ვუთხარი რომ ლიამმა დარეკა, შემდეგ კი საჭმლით პირი გამოვიტენე.
- ნელა, არავინ მოგსდევს,- ჩაიცინა და მანაც დაიწყო ჭამა.როდესაც მოვრჩით ისევ ჩავეხუტე, ნელა მეფერებოდა თმებზე,რის გამოც მალევე ჩამეძინა.
KAMU SEDANG MEMBACA
Game Over H.S (დასრულებულია)
Fiksi Penggemar"ბედნიერი მხოლოდ მასთან ვიყავი, სხვაგვარად მე მკვდარი ვარ!" - გარდაცვალების დრო 07:30 ფიკი დაწერილია 2017 წელს.