מספר סיפורים - פרק 3

37 2 0
                                    

השיירה השלישית הייתה מופלאה היו בה : סחורות מיובאות אחרות, תבלינים, ספרים, תכשיטים, זמרים, שחקנים אבל דבר אחד חסר בה מספר סיפורים.
כשהלכתי למנהל השיירה, (איש גבוה עם שעיר לבן ועיינם ירקות) לשאול אותו אם הוא מחפש מספרת סיפורים בנו (שעיר חום, עינים ירקות צנום) צחק לי בפרצוף אבל אביו אמר רק שהערב הספר סיפור.

-----------------------------------------------------------
''לפני מיליוני שנים, כשהעולם שלנו עוד לא נברא, התלכו על אולימפס שבשמיים האלים. לא כל האלים הורשו לגור באולימפוס רק הראויים ביותר, אחד אלים שלא הורשה להכנס להאולימפוס וחפץ בכוח איים להשמיד את האלים וכך החלה מלחמת אלף השנה, כשאלים ניצחו הם לקחו את כוחותיו של האל הסורר וכלאו אותו בגן עדן (חיקוי עלוב של אולימפוס) במטרה ללעוג לו על שכל מה שיגיע בחיים היה כלא מקושט. אך אלים עיניקו לו חסד אחד, את אחת הבנות של האפרודיטה מכיוון שלאפרודיטה היו כל כך הרבה ילדים היא לא חפצה בכולם, שמה של ביתה היה לילית. תחילה לילית ואל הסורר שכונה גם אדם הסתדרו די טוב, אפילו אהבו אחד את השנייה, אבל יום אחד החליט אדם שמזנו הקיים בשפעה לא ראוי יותר למאכל והחליט לנסות לטעום הארנב, כשגילתה לילית על הדבר היא החליטה לברוח. לילית שלא כמו אדם יכלה לצאת מגן עדן ונשארה רק בגלל רצון אמה, ברחה כשזרחו שלוש כוכבים בשמיים. כשגילה אדם על בריחתה זעם וביקש מהאלים לחזירה אליו. האלים שלחו שלושה מלאכים (משרתי האלים) אך לילית סירבה לשלושת המלאכים ועל כך הם קיללו אותה ששמה יהפוך לסמל לכול דבר שרע.
כשמלאכים חזרו בידיים רקות אלים יצרו לאדם
האישה חדשה שנקראה ''חווה''.

עין אחת שחורהWhere stories live. Discover now