רכבנו עד רדת החשיכה ואז פנינו לעבר כפר קטן "מה את מעדיפה קיילי ארוחה הגונה או חדר שנוכל לישון בו?" קיילי נעצה בי מבט זעום למשמע דברי "למה זה תמיד אצלך או זה או זה? אני רוצה גם לישון במקום נחמד וגם ארוחה טובה." "תראי מה נעשה, אנחנו ניקח לאכול תפוחי אדמה ואורז, פשוט וטוב ונישן באורווה, בסדר?" בתגובה לשאלתי קיילי רק השמיעה אנחה שפרשתי אותה כהסכמה.
בעל אורווה ביקש כחמש פרוטות בשביל השינה ועוד שתי פרוטות בשביל ארוחה הגונה, על כל אחת מאתנו. קייילי מלמלה ליידי את המילה גנב אבל בעל אורווה לא שמע או שהדבר לא יפריע לו, "תקשיב אדוני המחיר על השנה באורווה מופרך להשכיר חדר בפונדק עולה כעשר פרוטות, אבל ניקח את העסקה עם אוכל" וכך קרה שאכלנו את התפוחי אדמה של אשתו של בעל אורווה בתוך החדר שלנו בפונדק. החדר היה נקי מאבק למרבה הפתעה אבל המזרן היה אכול עשים כך שסיכמנו שמוטב היה לישון על הרצפה. "אז מה השאלה שלך?" אני וקיילי ישבנו במסבאה ושתינו כוס שיכר טובה, קיילי העיפה מבט לראות שלא מסתכלים עלינו ולחשה "חשבתי על זה רבות מפני שאת התשובה לאן הולכים הקבל בסופו של דבר כשנגיע ליעד, חשבתי גם לשאול שאלה על אמך אך לבסוף החלטתי. מה השם שלך?" נשארתי מבולבלת למשמע השאלה "מה זאת אומרת מה השם שלי? אני הצגתי את עצמי פעמיים לידך שמי הוא מרינה" קיילי הסתכלה על במבט מתנשא "השם שלך הוא לא מרינה, את כינת את עצך ככה רק כשהיית צריכה רושם" "לשמות יש הרבה כוח קיילי, לא נהוג להשתמש בהם סתם" קיילי גלגלה את עינה "אז למה את כל הזמן קוראת לי קיילי?" רכנתי לעברה "כי קיילי זה לא השם שלך, קיילי זה אומנם שם יפה אבל הוא מתאים לפשוטת עם לא לבת אצולה" "מה זה משנה, קיילי זה שמי בדיוק כמו שקנייה זה שמי" "למה החלפת את השם קנייה בקיילי?" קיילי או אשר עלי לאומר קנייה לגמה לגימה נוספת מהשיכר "מאותה סיבה שאת לא מכנה את עצמך מרינה כל הזמן בשביל לברוח מהגורל, איזה עוד שמות יש לך?" "מ הזאת אומרת?" "את אמרת בעצמך אתם יכולים לכנות אותי מרינה, אז באיזה עוד שמות ניתן לכנות אותך?" "ריי, את יכולה לקרוא לי ריי".
YOU ARE READING
עין אחת שחורה
Fantasy''אני עומדת באותו יער, אני מרגישה כאב בידיים ורואה דם. דם שחור. ואני צועקת את הזעם, את הערפל, אני צועקת את השדים'' קיימים לי מגוון שמות- שם לכול מקום כך שאולי שמעתם עלי בשם אחר, אבל כרגע תוכלו לכנות אותי הבת של לילית. לילית היא אמי אבל אולי אתם מכיר...