כרגע אני יושבת על המיטה ומצירת במחברת שלי, לפחות עשיתי את זה עד שקרון נעצר במפתיע. אני יוצאת לבדוק מה הסיבה כשאני רואה את ג'ק מדבר עם אביו ואדם שאני לא מכירה, קיילי ישבה לידם ומקשיבה לויכוח שתכולל בין השלוש, "למה עצרנו?" ג'ק מסתכל לעברי ''תחזרי לקרון, עוד כמה דקות אנחנו נמשיך ואין לנו זמן לבזבז בחור הזה'' איש שידבר איתם ענה ''אני חושש שאתם לא יכולים ללכת, הסברתי לכם אני צריך לקחת איתי את קיילי. '' אך קיילי קשורה לזה? ומי זה לעזאזל האיש הזה? ג'ק התכופף מעט לגובה של איש ודיבר כמו שמדברים אל ילד ''אנחנו לא מכירים שום קיילי" האיש השיב בכעס והצביע לכיוון קיילי "אתה צוחק עלי? זאת קיילי והיא צריכה לבוא איתי שתספיק להגיע לחתונה" "איזה חתונה? '' שאלתי למרות שכנראה הייתי צריכה לשתוק " לחתונה שלה כמובן עם הנסיך פליפ מהדרום כמו שהיא הייתה אמורה מאז ומעולם " רגע קיילי היא... נסיכה? קיילי פצתה את פייה לראשונה ואמרה "אני לא מתכוונת להתחתן איתו, אני עומדת להתחתן עם ג'ק. '' ''אבל קיילי את היית אמורה להתחתן איתו תמיד! למה ברחת בכלל? " "אתם עזבתם אותי לנפשי במשך שלוש שנים ואני מבקשת שתעשו את זה גם העכשיו" "תראי הממלכה בחובות והחתונה הזאת תניב לנו כסף'' ''אתם רוצים לחתן אותי בשביל שאבא יוכל לבנות ארמון חדש? " אני אפילו לא מתכון לנהל את השיחה הזאת את תבואי בין אם תרצי ובין אם לא" ברגע שאמר את זה הבנתי לאן הדבר מתגלגל ולכן שוב פתחתי את הפה הגדול שלי ''שמעת אותה, היא לא באה איתך'' ''ומי את לעזאזל, שלדברי כך אלי? '' ראיתי שקיילי רומזת לי לעזוב, אבל לא היה לי כוח ולכן אמרתי '' אני היא בתו של הלוחם הדגול מקסים, אני היא מרינה קוטלת השדים ביתה של לילית וארוסה של ג'ימס יורש עצר מהדרום''. אני מניחה שכולם הביטו בי במבט מופתע כשאמרתי את הדברים אבל השפעה עבדה והשליח קד קידה ומלמל ''אני מצטער על הבורות שהפגנתי אם רק ידעתי את שמך.. '' ''אתה מעז עוד לאשים אותי?! " ''לא לא גברתי אני יחזור עוד מספר ימיים אבל אני חושב שכרגע מוטב שיעזוב'' ''אכן מוטב''.
YOU ARE READING
עין אחת שחורה
Fantasi''אני עומדת באותו יער, אני מרגישה כאב בידיים ורואה דם. דם שחור. ואני צועקת את הזעם, את הערפל, אני צועקת את השדים'' קיימים לי מגוון שמות- שם לכול מקום כך שאולי שמעתם עלי בשם אחר, אבל כרגע תוכלו לכנות אותי הבת של לילית. לילית היא אמי אבל אולי אתם מכיר...