Medya Liya
Bölüm şarkısı Adı Aşk OlsunBayram şekeri olsun dedim, herkese hayırlı bayramlar...
Satır arası yorum yapmayı unutmayın...
"Birşey olduğu yok Liya'ya, daha tanımıyorum kızı zaten. Bu gece uyku yok, senin gözünü açacağız."
***
Ulaz, Yağız'ın ne dediğini tam anlamamıştı tek anladığı şey bu akşam uzun bir konuşma olacağıydı.
Yağız, Uğur'la oynarken Ulaz akşamdan beri yüzünde asılı kalan tebessümle onları izliyordu, yavaş yavaş karanlığa çekilirken uykuya daldığını farketmemişti, sadece Liya'nın yaptığı yorumu düşünüyordu, gözleri kapalı bir şekilde dudaklarındaki tebessümle.
Yağız Uğur'la oynarken arkadaşının uyuduğunu gördü ama sorun uyuması değildi sorun uyurken bile o kızı düşünüp gülümsemesiydi.
Yağız bunu biliyordu, kendiside aşık olmuştu çünkü, ama aşkına karşılık bulamamış yıkılmıştı bu yüzden arkadaşının gözünü açmalıydı, eğer Liya denen kız arkadaşını sevmiyorsa arkadaşının acı çekmesine göz yumamazdı.
Çünkü en ağır acı aşk acısıydı.
Uğur'un esnediğini görünce uykusu geldiğini anlamıştı, Uğur'u yatağına yatırıp aşağıya indi.
Evet, vakit konuşma vaktiydi.
Ulazı kaldırmaya çalışacaktı, içinden umarım kalkar diye geçirdi.
"Ulaz, kalk."
"Ulaz hadi ama."
"Hadi kalk artık, konuşacağız bak saat geç oldu."
Yağız yavaş yavaş sinirleniyordu.
"Ulaz... KALKSANA LAN ARTIK."
Ulaz hafif irkilir gibi oldu ama yinede kalkmadı.
"Ulaz kalk lan."
"Yağız, yürü git belanı benden arama."
Diye mırıldandı Ulaz.
"Ulaz, hadi kalk abicim."
"Lan defol git, uyuyorum ben git sende uyu hadi defol."
Ulaz'ın telefonu çalmaya başladı.
"Ulaz bak Liya arıyor bir bak istersen."
Ulaz, Liya'nın adını duyduktan sonra birden kalktı yerinden.
Telefonun ekranına baktıktan sonra şerefsiz diye tısladı adeta Yağız'a doğru.
Çünkü Ulaz'ı Yağız aramıştı ve Liya'nın aradığını söylemişti."Hadi gel konuşacağız."
"Ne konuşacağız lan, uykum açıldı senin yüzünden."
"Seni konuşacağız abicim..."
Devam edecektiki Ulaz lafını böldü.
"Beni görüyorsun sapa sağlamım hadi defol."
"Liya'yı konuşacağız."
Yağız Liya'nın adını söyleyince odasına giden Ulaz'ın adımları istemsiz bir şekilde durdu.
"İyi peki bahçeye çıkalım."
Yağız Ulaz'ı takip etti bahçeye kadar sonra da orada bulunan koltuğa oturdu ve Ulaz'ın oturmasını bekledi.
"Sözümü kesmeden beni dinliyorsun tamam mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ansızın Gelen Teklif
ChickLit"Saçmalama." "Aşıksın." "Değilim." "Madem aşık değilsin o zaman niye bizi tanıştırmıyorsun ben sana söyleyeyim nedenini çünkü kıskanıyorsun, ama insan arkadaşını kıskanmaz Ulaz endişelenir sadece ama kıskansa bile hayatına dahil edeceği kişileri...