Bölüm şarkısı: Olsun sevgilim (valla hoşuma gitti bu olsun dedim)
Sıla ile Lıya resmi bir şekilde bu bölümde tanışacak neler olacak acep sjsjsjsgkmkvknnjsjsjNe yapıyoruz biliyor musunuz hem yorum yapıyoruz hem de minnoş yıldızı parlatıyoruz hadi göreyim sizi...
***
Ulaz'ın yüzünde şaşkınlık, Liya'nın yüzünde belirsizlik, Uğur'un yüzünde mutluluk ve Sıla'nın -Ulaz'ın annesi- yüzünde oğlunu sevgilisi ile bastığı için mutluluk ve heyecan vardı.Yada kendisi öyle sanıyordu.***
Liya en sonunda yüzündeki ifadeyi atıp gülümsemeye çalıştı.
"Hoş geldiniz efendim?"
"Hoş bulduk kızım, oğlumdan göreceğim misafirperverliği sen gösteriyorsun ya oğluma da aferin!"
Bunları söylerken sesinde sahte bir kızgınlığın yanında tatlı bir sitem barındırıyordu.
Liya Sıla'yı daha önce hiç görmemişti, kadına şöyle bir bakınca, omzuna kadar gelen kahverengi saçları ve oldukça hoş gözüken bir fiziği vardı. Gözleri Ulaz'ın gözlerinin tıpatıp aynısıydı. Artık Ulaz'ın gözlerini kimden aldığı belli olmuştu. Ayrıca kadının giydikleri asaletin son noktasıydı.
Ulaz en sonunda kendine gelince annesinin yanına gidip beline sıkıca sarıldı ve iki yanağına da birer tane öpücük kondurdu.
"Hoşgeldin, annem!"
Annesinin kolunu nazik bir şekilde kavrarken onu içeriye kadar götürdü.
"Hoş buldum oğlum hoş buldum."
Oturma odasına girdiklerinde Sıla ilk iş olarak koltuğa oturdu.
"Anne niye gelirken haber vermedin?"
"Benim oğlum dedim çok misafirperverdir gideyim sürpriz yapayım ama oğlum dediğim gibi öyle misafirperver ki niye haber vermeden geldiğimi soruyor, bidahakine randevu alırım merak etme."
Ulaz hafif bir sıkıntıyla iç geçirdi.
"Annem ya... öyle mi dedim ben şimdi, hep haber verirdin ama bu defa vermedin merak ettim o yüzden."
"Torunumu görmeye geldim ben ayrıca Uğur'un haberi vardı, senin haberin olmasa da olur."
Uğur dudağını ısırdı bu sırada Ulaz da Uğur'a bakmıştı.
"Uğur?"
"Baba ya ben aşağıya söylemeye iniyordum ama Liya Ablam'ı görünce unuttum ki ben."
Bu dediğine Liya gülümsemişti. Liya üstünde olan bakışları hissetmiş gibi Sıla'ya baktı kadın da ona baktığı için gözleri kesişti.
Sıla Liya'ya bakarken oğluna laf çarpıtarak konuştu."Gel kızım gel, bu hayırsızın bizi tanıştıracağı yok. Bari kendimiz tanışalım."
Liya kadına gülümsedi, kadına doğru ilerleyip önünde durdu ve elini uzattı.
"Merhaba efendim, ben Liya?"
Sıla Liya'nın uzattığı eli sıktı.
"Merhaba kızım Sıla bende, Ulaz'ın annesi."
Liya gülümseyip ufak bir memnun oldumun arkasından geri çekildi.
Liya ne yapacağını şaşırmıştı, Uğur için gelmişti ama Uğur şuan babaannesi ile ilgileniyordu anlaşılan uzun zamandır görüşememişlerdi.
En sonunda kanepeye oturmayı akıl edebildi, oturduğunda kaçamak bakışlarla Ulaz'a bakıyordu.
En iyisinin gitmek olduğunu düşünüyordu acaba doğru olur muydu, ya kadına ayıp olursa diye düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ansızın Gelen Teklif
Chick-Lit"Saçmalama." "Aşıksın." "Değilim." "Madem aşık değilsin o zaman niye bizi tanıştırmıyorsun ben sana söyleyeyim nedenini çünkü kıskanıyorsun, ama insan arkadaşını kıskanmaz Ulaz endişelenir sadece ama kıskansa bile hayatına dahil edeceği kişileri...