Ona Ait Olmalıydım...

10.9K 71 31
                                    

"Hadi artık Berfin! Ben bağırmaktan bıktım, sen uyumaktan bıkmadın kızım ya!"

"Off!" annemin 75 kere üst üste bağırması sonucu sabah saat 8 de gözlerimi açtım. Yatağımdan kalktım, banyoya girip rutin işlerimi hallettim ve üzerimi giyinip mutfağa, annemin yanına indim.

"Günaydın."

"Günaydın mom. Ben bugün biraz erken çıkacağım."

"Neden?"

"Dün dedim ya anne. Yağız hoca anlamadığım bir konuyu anlatacak."

"Berfin. Bu Yağız hoca bana hiç tekin gelmedi. Erkenden gitme, okul biraz kalabalıklaşsın öyle git o adamın yanına."

"Anne saçmalama!"

"Eskiden uyuşturucu bağımlısıymış zaten, alkol, sigara da var."

"Bana ve arkadaşlarıma karşı gayet iyi davranıyor anneciğim." annemle konuşurken tabağı ma koyduğum bir kaç parça kahvaltılığı bitirmiştim. Sandalyemin yanına koyduğum çantamı aldım ve ayağa kalktım.

"İyi dersler kızım, dikkat et kendine. O adamla da fazla samimi olma. "

"Peki" annemin yanağına minik bir öpücük kondurdum ve evden çıktım. Bahçemizin tam karşısında Yağız hocanın arabasını görmemle durmam bir oldu. Bir kaç saniye bekleyip yürümeye devam ettim. Arabaya yaklaştığım da camı açtı ve konuşmaya başladı.

"Günaydın Berfin. Bin hadi."

"Hocam? Ben gelirdim."

"Sabah sabah bunu mu tartışacağız Berfin? Binsene." yavaşça arabanın ön koltuğuna oturdum. Sürmeye başladığı sırada bir yandan da konuşuyorduk.

"Ee nasılsın Berfin, anlamadığın konuya çalıştın mı?"

"Ç-çalıştım da, okul bu tarafta değil hocam?"

"Sakin ol. Seni evime götürüyorum. Okulun anahtarları Hatice hocadaydı. Daha açmamış okulu. Hava da soğuk. Evde çalışalım."

"P-peki, siz öyle diyorsanız..." yaklaşık 20 dakika sonra tek katlı, bahçeli müstakil bir evin önünde durduk. Önce kendisi indi ve arabanın önünden dolanıp kapımı açtı.

"Hadi." elini bana uzatıyordu. Yavaşça elinden destek alarak kalktım. Hemen elimi çektim. Eve doğru yürümeye başladık. Bir kaç dakika sonra eve girdik. Ayakkabılarımı çıkarmak için yere eğilmiştim. Yağız hoca arkamdaydı, altım da etek olduğunu unutmuştum. Hemen ayağa kalktım ve mahçup bir sesle konuşmaya başladım.

"Ö-özür dilerim h-hocam. Ben G-gerçekten unutmuşum."

"Sakin ol. Sorun değil." önümde eğildi ve ayakkabılarımın bağını çözdü, çıkarıp kapının yanına bıraktı. Kendi ayakkabılarını da çıkarıp benimkilerin yanına koydu. Salona doğru ilerlerken bende peşinden ilerliyordum. Salona geçtik ve koltuğa oturduk. Yan yanaydık.

" Evet. Başlayalım bakalım." bir süre ders çalıştıktan sonra tuvalete gitmem gerektiğini anlayarak ona tuvaletin yerini sordum. Tuvalete doğru ilerlemeye başladım. Ne kadar belli etmesem de ondan hoşlanıyordum. Bir öğretmene göre çok yakışıklıydı. Tuvalete girdim ve kapıyı kilitledim. Aynanın karşısına geçip kendime baktım. Saçlarımı iyice yaydım. Okul gömleğimin üstten 3 düğmesini açıp göğüslerimin gözükmesini sağladım. Eteğimi de iyice belime kadar çektim. Derin bir nefes aldım. Onu bugün etkilemeliydim. Bana sahip olmalıydı. Olmak zorundaydı. Tuvaletten çıktım ve salona doğru ilerledim. Kapıdan girer girmez göğüslerime odaklanmıştı. Onun yanına geçip oturdum.

"Devam edebiliriz hocam :)"

"Ö-önünü kapat."

"K-kusura bakmayın hocam, sıcak oldu da." gömleğimi bir düğmesini kapattığım sırada konuşmaya başladı.

"Tamam bırak, derse devam edelim. Yarım saat kaldı."

"Peki." dersi anlatırken gözlerini göğüslerimden alamıyordu. Bunun farkındayım.

"Odaya mı gitsek ?"

"N-ne?"

"Berfin. Ne yapmaya çalıştığını anlayabiliyorum."

"B-birşey yapmaya çalışmıyorum."

"Odaya git ve beni bekle Berfin."

Odaya doğru giderken sırıtıyordum. Amacıma ulaşmama az kalmıştı. İçimde biraz korku vardı, ama bu hislerimin altında kalıyordu. Odaya girdim, kapıyı örtüp üzerimi çıkarmaya başladım. Eteğimi indirecekken odaya Yağızın girmesiyle durdum. Yanıma yaklaştı, önce tişörtümü daha sonra da eteğimi çıkarmıştı. Karşısında iç çamaşırlarımla duruyordum. Onun tişörtünü çıkarmak için yaklaşıyordum ki hızla kendi tişörtünü çıkardı. Yanıma yaklaştı ve belimi kavradı. Dudaklarıma yapıştı. İlk başta biraz utansamda daha sonra açılıp karşılık vermeye başladım. Dilini ağzımda gezdiriyordu. Bende dilimi onun ağzına soktum. Deli gibi öpüşüyorduk. Ellerimi saçlarının arasına götürdüm ve saçlarını okşamaya başladım. Yavaş yavaş yatağa doğru yürüdük. Beni yatağa yatırdı ve üzerime çıktı. Tekrar öpüşmeye başladık. Bir süre sonra eğildi ve malum yerimi yalamaya başladı.

"Ahh, ah, hh, bu güzel, oh.."

"İlk defa mı yapıyorsun?"

"ilkimsin." yalamaya devam etti. Bir süre daha böyle geçtikten sonra bana gözleriyle bacak arasını işaret etti.

"Rahatlat beni." önünde diz çöktüm ve aletini ağzıma alıp gel-git yapmaya başladım.

"oh, devam et bebeğim." başıma baskı yaptığı sırada nefesimin azaldığını hissederek geri çekildim.

"Devam et Berfin!" tekrar ağzıma alıp gel-git yapmaya başladım. Midem bulansada onun gözüne girmem gerekiyordu. Devam ettim. Bir süre sonra ağzımda hissettiğim sıcak sıvıyla boşaldığını anladım. Başımı geri çektim.

"Oh, yut onu bebeğim." zorda olsa yuttum, bir kaç kez öğürdüğüm sırada beni kucağına alıp yatağa yatırdı. Dudaklarıma yapıştı. Karşılık verdim. Yaklaşık 5 dakika sonra geri çekildi. Aletini eline alıp gel-git yaptı.

"Ç-çok acır mı?"

"Bir süre sonra zevk alacaksın. Onu, beni bu hale getirmeden önce düşünecektin."

"Ama seni rahatlattım."

"Ama hala kabarığım." aletini yavaşça içime soktuğunda ağzımdan çıkan iniltiye engel olamadım. Yavaş yavaş gel-git yapmaya başladı. İçime girip çıktıkça inliyordum. Bu şey hoşuma gitmeye bile başlamıştı.

"Ihh, yavaş."

Her yavaşlamasını istediğim de daha da hızlanıyordu. Onu içim de hissetmek güzeldi. Bir süre sonra çok hızlandı. Yaklaşık 3 dakika sonra tekrar yavaşladı.

"Ah, boşalacağım."

Eğildi ve malum yerimi yalamaya başladı. Bir süre sonra boşaldım ve ona 'sen' diye soran gözlerle baktım. Sırıtarak konuşmaya başladı.

"Ben o işi senin için de hallettim."

"N-ne? Ya h-hamile kalırsam."

"Duydun. Artık bana aitsin. Kalbim zaten benimdi. Bedenin de benim oldu. Emin ol hamile kalman da pek umrumda değil :)" üzerimden kalkıp banyoya girdi. Gözlerimden akan yaşlara engel olamıyordum.


(BerYa) Miniğim'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin