*2 Gün Sonra*
"Yağız sıkı tut çocuğu!"
"Tamam miniğim, kızma sen bana ya."
Şimdi sizin bu 2 günden haberiniz yok tabii :) Hemen anlatıyorum! Siz olmadan geçirdiğimiz ilk gün annemi çok özledim, çok ağladım onun için. Yağız da sürekli beni motive etti, yanımda oldu tabii. Sonra kızımız üzüldüğümü anlamış olacak ki ansızın gözlerini açtı... Çok güzel gözleri, Yağızınkiler gibi ela :) Doktor odamıza gelip bebeğimizin nefes almaya başladığını söyledi. 1 Gün daha hastane de kalıp kontrol falan yaptırdık. Şimdi 2. gündeyiz ve miniğimizle beraber eve geldik! O çok minik... Dokunmaya korkacağımız kadar. Elçin anne de bizimle, ben henüz alışamadığım için 2,3 gün bizimle kalmasının iyi bir fikir olduğunu düşündük. Şimdi sizinle beraber güne devam edelim!
"Miniğim, Denizi nereye yatırayım?" ha bu arada! Evet miniğimizin ismi Deniz :)
"Odamızdaki beşiğe aşkım. Bir süre bizim odada kalsın, 2 ay sonra falan kendi odasında kalmaya başlar."
"Tamam güzelim. Denizim, minik ayaklı bebeğim benim. Isırırım seni been, hadi gel odaya gidelim babasının birtanesi."
Tam da düşündüğüm gibi, Yağız çok iyi bir baba olmuştu. Denizi kucağından indirmiyor! Hatta bana bile vermiyor... Onları çok seviyorum, onlar benim herbirşeyim...
"Berfin, ben nerede kalacağım kızım? Biraz dinleneyim."
"Tabii anneciğim, şuradaki odayı ayarladık sana. Odada banyo falan da var. İstediğin gibi dinlenebilirsin, istediğin birşey var mı?"
"Yok güzel kızım, sen yeni doğum yaptın, hadi dinlen biraz :)"
Elçin anneye gülümsediğim sırada oturduğu koltuktan kalkıp gösterdiğim odaya gitti. Bende kalkıp odamıza, bebeğim ve kocamın yanına gittim. Odaya girdiğimde Deniz ve Yağız mükemmel şekilde yatakta uzanmış oynaşıyorlardı, Yağız Denizin saçlarını seviyor. Deniz ise Yağıza masumca bakıyordu. Bu görüntü dünyanın en huzur verici görüntüsüydü.
"Miniğim, gelsene yanımıza." Yağızın cümlesiyle Denizin diğer tarafına uzandım. Denizin minik göbüşünün üzerinde duran Yağızın elinin üzerine bende elimi koydum.
"Herşey çok güzel değil mi Yağız?"
"Çok güzel miniğim, çok mutluyum :)"
"Seni çok seviyorum aşkım."
"Bende seni miniğim." biz bu konuşmayı yaşarken Deniz ağlamaya başladı.
"Şş, biz seni de çok seviyoruz babacığım."
"Denizim, kıskandın mı sen bizi meleğim?" Biraz göbeğini okşadıktan sonra Deniz sakinleşti. Yağız ise gözlerime kenetlenmişti.
"Sen çok güzel bir eş, çok güzel bir annesin Berfinim." ona gülümsedim, konuşmaya başlayacaktım ki dudaklarımı esir aldı, Denizin üzerinden yavaşça geçip üstüme çıktı.
"Ne yapıyorsun Yağız, Deniz burada!?"
"Şş, 9 aydır dokunmuyorum bedenine, çok özledim..." bu konuşma yaşanırken tek eliyle belimi tutuyor, tek eliyle de saçlarımı okşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(BerYa) Miniğim'
Teen FictionYağız ve Berfin... Aralarında bir zamana kadar öğretmen ve öğrencisi ilişkisi dışında bir şey gerçekleşmeyen iki insan. Bir gün Berfin Yağızın hassas çizgisini biraz aşmasıyla, bu ilişkiyi değiştirir...