Kde je Niky ??

79 7 3
                                    

( sobota )

Ráno se probudila a hned šla za Stelou.

,, Niky, Niky. " křičela Sára, ale nebyla doma.

Vešla dovnitř do jejího domu. Najednou tam viděla, jak jsou u zdi nějaké létající věci. Uvědomila si, že to jsou duchové.

Rychle se schovala a viděla v jedných s těch dveří, jak tam sedí Niky. Nenápadně tam běžela a byla pryč. Dveře se zabouchly a někdo jí zezadu obmotal ruce provazem.

A jen se v domě ozývala její slova ,, Pomocte mi, Steloooo. Prosím. "

Najednou se otevřeli dveře a k ní přišel jeden duch. Co jste zač a co děláte ve Stelini domě. Najednou duch promluvil stejným hlasem jako Sáriny nejlepší kamarádka ,, To jsem já Sáro. "

Sára vyděšeně odpověděla ,, Kdo jsi se tě ptám. Někoho mi připomínáš i když tě moc nevidím.

Najednou duch znovu promluvil ,, To si mně nepamatuješ, vždyť to jsem já. "

Cože, Niky, to jsi ty? " divila se Sára.

,, Ano to jsem já a radši uteč než tě někdo uvidí nebo dopadneš jako já. " odpoveděla Niky.

,, A jak to mám udělat, a jak se ti to stalo a ... " ptala se jí Sára.

Niky jí překřikla : ,, Nemluv. Probereme to někdy jindy. Teď uteč."

,, Ale já bez tebe jít nechci a nepůjdu." pošeptala jí Sára.

Niky na to : ,, Jo já někdy příjdu, ale teď mně zakleli, takže tu chvíli musím zůstat.

Najednou Sáře tedy nezbývalo nic jiného než jít bez sví nejlepší kamarádky. Najednou se u dveří zastavila a řekla si, že tu zůstane tak dlouhojako Niky. Bez ní neodejde.

Rychle běžela k Niky, ale ona už tam nebyla. Tak si tedy Sára řekla, že tedy půjde, ale se zítra se vrátí.

Sára tedy běžela domů. Když byla doma viděla před sebou ducha. Myslela si, že to je Niky, ale ona to Niky nebyla.

Byl to někdo jiný, ale Sára na ní promluvila, jako by to Niky byla.

,, Ahoj Niky, tak si už přeci se mnou utekla."

,, Co že to jsem já, Stela." řekla duch.

Sára ,, Cože Stela ? Ty jsi taky duch ? Jak to ? A co děláš tady ? "

,, Ano bohužel mně taky zakleli. '' odpověděla Stela.

,, A jak to, že s tebou neutekla Niky ?" divila se Sára.

,, To ti neřekla před tím, že tam zůstane ? " zeptala se Stela.

,, Ne, mně říkala, že uteče a příjde ke mně a všechno vyřešíme !!" zlobila se Sára.

Dům zlých snůKde žijí příběhy. Začni objevovat