Wattpad to miejsce pełne pięknych książek o wielu tematykach - o ulubionych shipach, fanfiki o sławnych ludziach... I o wiele, wiele innych. Jednak, zagłębiając się dalej - co możemy na nim znaleźć?
Ałtoreczki. Popełniają w swoich dziełach więcej błędów niż czwartoklasiści na sprawdzianach z ortografii. Najczęściej są niemądre, dziecinne i pozbawione jakiegokolwiek szacunku do ludzi.
Przejdźmy nieco dalej.
AŁtoreczka pospolita (ałtoreczkus pospolitus) - dziewczyna w wieku 7-14 lat pozbawiona talentu pisarkiego. Zamiast go nabywać, czytając wiele wspaniałych książek, które mogą wskazać im drogę - one wolą czytać książki pełne romantyzowanych przestępstw, błędnie napisanych scen erotycznych i przesłodzonych słówek. Niestety, życie to coś więcej niż tylko słodkie chwile i picie sobie z dziubków - jest ono pełne problemów. Na tym świecie dzieje się wiele złych rzeczy, które można opisać. Można też wymyślić pewną sytuację, która utrzyma czytelników w napięciu. W książce musi się coś czasem zadziać, żeby przyciągnąć ich uwagę.
Ałtoreczki prawdopodobnie pojawiły się na polskim wattpadzie około 2016 roku, z którym często ma się wiele wspomnień (również w moim przypadku). Natomiast z ałtoreczkami miłych wspomnień się nie ma. Dotychczas można napotkać ich niedokończone książki z tamtych lat jeśli się ich dobrze poszuka. Niektóre takie dzieła były usuwane ze względu na ich treść, ale jednak duża część przetrwała aż do dziś.
I wciąż jest ich coraz więcej.
W każdym razie, mam nadzieję że nieco was oświeciłam jeśli chodzi o ten temat, jeśli chcecie się dowiedzieć więcej, to zapraszam was dalej i dziękuję za przeczytanie tego rozdziału.Miłego dnia/popołudnia/wieczoru/czytania w nocy <3