Sabah uyandığımda yataktan hiç çıkmak istemedim klasik öğrenci sendromu... Peki bunu dedikten yaklaşık 2 dakika sonra kalkıp tıpış tıpış okul için hazırlanmaya ne demeli?
Hazırlanıp kahvaltı için aşağı indim annemin hiç sesi çıkmadı bu sabah. Mutfağa gittiğim zaman hazırlanmış masa ve bir not buldum 'Kızım şirkette sorun çıkmış ben oraya gidiyorum kahvaltını güzel yap çıkarken anahtarını almayı unutma!' gülümseyip anneme uyandığımı belirten bir mesaj atarak kahvaltımı yaptım çıkmadan Linda'nın mamasını ve suyunu verip odadan çantamı alıp çıktım
Sınıfa girdiğimde göz gezdirip Sevda'nın gelmediğini anlayınca nerede olduğunu sormak için mesaj yazıyordum ama bir şeye çarptım ve telefon yere düştü telefonu almak için eğilirken bir yandan da çarptım kişiye laf yetiştiriyordum "dikkatli olsana be hem daha düz yolda yürü-" cümlemi bitirmeden dudağıma değen parmak ile susmak zorunda kaldım önce parmağa sonra karşımdaki kişiye baktım aaa yeni çocuk neydi adı neydii ha hatırladım Ayaz. ayaz çarpmış bana yada ben ona çarpmış olabilirim her neyse "Şşştt sakin ol ufaklık ayrıca telefona bakarak yürüyen sensin bence sen önüne bakmalısın" diyince haklı olduğuna kanaat getirip sustum ve kenara çekilerek elimle kapıyı gösterdim "geç" dedim yanımdan geçerken burnumu sıkarak"görüşürüz ufaklık"dedi ve gitti 'hıh ufaklıkmış sensin ufaklık kendini beğenmiş egoist nolcak'
Sırama geçtiğimde Sevda'da kapıda göründü ama yanında bir çocuk ile ben olayı merak ederken Sevda çocuk ile yanıma geldi. Ve neşeli sesi ile "Günaydınnn" dedi "Günaydın canım günaydın'da arkadaş kim?"diye sorunca güldü ve "Atakan kuzenim. Amcam'lar şehir dışında yaşadığı için Atakan'ı tanımıyorsun tabi 13 yıldır şehir dışında yaşıyorlar fakat amcam oradaki işinden sıkılınca babamla beraber dedemle kalan şirketi yönetmek için buraya taşındılar Atakan'da artık bizim okulda hatta bizim sınıfta okuyacak" dediğinde gülümsedim ve Atakan'a elimi uzattım "Memnun oldum Atakan ben Mısra"diyince oda elimi tutup "Memnun oldum Mısra"diyince Sevda'ya dönüp 'kuzen ben nerede oturacağım dediğinde Sevda ile sınıfa göz gezdirdik gözüm Ayaz'ın sırasında durunca elimle arka sırayı gösterdim "arka sırada bir kişilik boş yer var ayrıca sıra arkadaşında dün geldi" Sevda'da bana onay verdi ve Atakan arka sıraya geçip oturdu 2-3 dakika sonra Ayaz sınıfa girdi ve Atakanı görünce şaşırdı Atakan'da aynı şekilde şaşırınca Sevda ile birbirimize baktık o sırada "Ayaz?"diye bir ses çıktı Atakan'dan Ayaz'da "Atakan?" Dediğinde gülüp birbirlerine erkekçe sarıldılar bizde Sevda ile mal gibi birbirimize baktık ayy yeter dayanamayacağım....
"AYYY YETERR! Ayaz-atakan, atakan-ayaz bu ne be ayrıca Nereden tanışıyorsunuz siz?" Diye sorunca ikiside bana güldü ve "Ayaz beni ortaokul'dan çok yakın arkadaşım ortaokul bittiği zaman Ayazlar İstanbul'dan taşındı tabi sonra hiç konuşmadık" diyince Ayazda onay verircesine başını salladı ve "siz nereden tanışıyorsunuz?" dedi "Atakan benim kuzenim"dedi Sevda 'vay ve tesadüfün böylesi demek kendini beğenmiş egoist ile Atakan arkadaş hem bunların karakteri çok farklı nasıl arkadaş olmuşlar ki hıh' Ayaz"Olduk işte bir şekilde"diyince anlamayan gözler ile ona baktım üçüde pişmiş kelle gibi sırıtınca aklım başıma"Ben... Dışımdan mı konuştum?" diye cevabını bildiğim bir soru sordum bir ümit gülen 3 çift göze baktım evet kesinlikle dışımdan konuşmuşum. Utancımdan kıpkırmızı olurken hırsla önüme döndüm ve telefonla ilgilenmeye başladım erkekler gülerek arka sıraya geçerken Sevda'da önüne döndü ve ardından Türkçe hocası derse girdi.
*****************************************
Selammm^^Ben bölüm yazıyorum yazmasına ama ne okuyucu var ne yorum var ama vazgeçmeyeceğim bir gün yüzlerce okuyucusu olacak bu kitabın :)
Bu arada Ayaz ve Atakan hakkındaki fikirleriniz neler???
Yeni bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN'İM
De Todo{TAMAMLANDI} ~ Başlangıç tarihi:13.09.2020~ ~ Bitiş tarihi:21.11.2020~ Mısra Soytürk... Öylesine yaşayan bir kız Kırmızı.. Öylesine yaşayan bir delikanlı Daha önce hiç aşık olmamış iki saf kalp. Ve ikisinin de kalplerinin atışını değiştiren tek şey...