Kapıyı çaldığımda Sevda açtı "Hoşgeldin tatlım gel bende kahvaltı hazırlıyordum"diyince gülümsedim ve "Hoşbulduk canım"diyerek içeri geçtim küçük valizimi girişe bırakıp mutfağa geçtim Sevda'da arkamdan geldi bir yandan ellerimi yıkayıp bir yandan Sevda ile konuştum "Atakanlar ne zaman gelicek?" "Az önce aradım yoldalarmış 15 dakika içinde burda olurlarmış"başımı salladım"Eee kahvaltıda ne yiyecez" "dondurucuda hazır patates vardı,dolaptada dün marketten alınmış hazır köfte var "diyince dondurucudan patates'i çıkardım tencereye yağ koyup patatesleri pişirmeye başladım Sevda'da balkona masa hazırlamaya çıktı o arada kapı çaldı Sevda'ya "Ben baktımm"diye seslenip kapıyı açmaya gittim kapıyı açtığımda Ayaz ve Atakan karşımda duruyordu Hoşgeldiniz diyip içeri geçmeleri için kenara çekildim "sofra hazır sayılır balkona çıkın geliriz birazdan"diyince balkon'dan Sevda güler yüzlü o'da hoşgeldiniz dedi ve mutfağa malzemeleri almaya gittik balkona çıkıp kahvaltımızı yapıp solana geçtik koltuklara oturduğumuz sırada Sevda girdi içeri "Gençler biz Mısra ile benim odamda kalıyoruz"parmağı ile bir odayı gösterdi"Siz ikiniz orda misafir odasında kalıyorsunuz,lavoba üs katta sağdan 2. kapı mutfağı zaten gördünüz... Öfff yoruldum be banane istediğiniz gibi davranın kendi eviniz gibi"diyip koltuğa attı kendini altını çiziyorum oturmadı resmen attı kendini"
1-2 saat oturup havadan sudan sohbet ettikten sonra sıkılmanın son rattesine geldik ciddiyim ama son rattedeyiz çünkü halıdaki küçük kare desenlerini saydım tam 318 tane 'hayır yani tek ben mi sıkılıyorum bunlar niye sesini çıkarmıyorlar ya'dediğim Sevda'nın sesi yankılandı tüm evde "Ayy yeter be otur otur sıkılmadınız mı sesinizde çıkmıyor" dediği an lafa atladım "halınızda 318 tane kare var"diyince Sevda'dan "Hı?"diye bir tepki aldım"diyorum ki sıkıntıdan halıdaki desenleri saydım"diyince hepsi güldü "E hadi kalkın iki sokak aşağıda çok güzel kafe var oraya gidelim havamız değişir"diyince üçümüzde onaylayıp kafenin yolunu tutuk
Kafeye girdiğimizde sıcak bir ortam karşıladı bizi cam kenarında masaya oturup garsonu bekledik "oh be dünya varmış evin içinde patlıyacaktım" diyince hepside beni onayladı garson gelince ben 3top dondurma, Ayaz soğuk limonata,Atakan cheesecake meyve suyu,Sevda ile çay söyledi "Sevda hava 40 dereceye yakın sıcaklıkta sen çay mı istiyorsun" diyince Sevda bana baktı "Mısra iyimisin ben çay değil soğuk çay istedim"diyince ufak çaplı bir kahkaha attım "Asıl sen iyimisin Sevda çocuğa resmen bir bardak çay" dedin diyince Sevda Ayazlara döndü"Ya bişey diyin şu kıza ben çay mi istedim" diyince Ayaz başını salladı "bende onun şokunun altındayım hâlâ bir bardak çay istedin"diyince Sevda ümitle Atakan'a döndü Atakan'da başını sallayınca delirdi "servis gelsin bak görürsünüz ne istemişim" diyip telefonla oynamaya başladı" bende camdan aşağı bakarken telefona mesaj geldi baktım ve...
Kırmızı:Selam güzelim naber?
Mısra: Sinirli
Kırmızı: Noldu iyimisin,biri bişey mi yaptı,biri canını mı sıktı?
Mısra:Sakın ol kırmızı iyiyim,biri bişey yapmadı,ama evet biri canımı sıktı ve beni sinir etti
Kırmızı:Kim?
Mısra:SEVDA!!!
Kırmızı: xbsbsbsb bende bişey oldu zannettim güzelim
Mısra:Buda bişey zaten.
Kırmızı: Noldu anlat bakalım
Mısra:Bak şimdi Sevda'nın annesinin kuzeninin çocuğu doğum yapmış şehir dışına oraya gittiler bizde Sevda evde yalnız kalmasın diye onunla kalıyoruz
Kırmızı: KalıyorUZ derken güzelim?
Mısra: Sevda'nın kuzeni Atakan ve onun ortaokul arkadaşı bizim sınıfa yeni gelen Ayaz
Kırmızı: Anladım güzelim
Mısra: Bişey demiycekmisin?
Kırmızı:Bak güzelim sen aklın başında ne yaptığını çok iyi bilen bir kızsın ayrıca bende o kıskançlığı yüzünden karşısındaki kızı üzen, kalbini kıran bir insan değilim sen özgür birisin ne istiyorsanız yapabilirsin ve kimsenin sana karışmaya hakkı yok ayrıca ben sana güveniyorum
Mısra: Kırmızı ben ne diyeceğimi bilmiyorum
Kırmızı: Bişey demen için demedim güzelim sana bişey söylediğim zaman karşılık vermek için zorlama sakın kendini
Mısra: :)
Kırmızı:Daha sonra konuşuruz güzelim kendine dikkat et
Mısra:Sende kırmızı...
'Bir insan sevilmeyi hissetmek istiyor hayata dair bir ipucu arıyor ve galiba ben bunu kırmızı'da buldum bu ona aşık olduğum anlamına gelmez ama ona dair bir güven,bir ümit var içimde ve biliyorum'ki kırmızı bu güvenimi boşa çıkartmıycak'
"Hey Mısra daldın gittin iyimisin"diyen Atakan'ın sesi ile gözümü camdan ayırdım "i-iyim dalmışım biraz" diyince Sevda inanmaz gözlerle bana baktı"Eminmisin? Hasta filan mısın?" diyince ofladım "Ya iyiyim dalmışım biraz" diyince üstüme gelmediler orda 2saate yakın oturduktan sonra eve geçtik eve geldiğimizde saat 6'ya geliyordu
Eve geldiğimiz zaman Sevda hepimizi mutfağa soktu ve akşam için bir şeyler hazırlamaya başladık iki saatin sonunda yemekler hazırdı yemekleri yiyip bulaşık yıkama görevini makinaya devredip salona geçtik bir kaç film seyrettik en sonunda uykumuz geldi Sevda'da benle aynı fikirde olmalı ki olaya el attı "Valla oturcanız mı yatıcanız mı bilmiyorum ama ben yatmaya gidiyorum çok uykum geldi"diyince bizde onu onaylayıp kalktık Sevda kapıyı ve camları kontrol etti daha sonra odalara dağıldık. Yarın bizi muhteşem bir okul bekliyor...
*****************************************
Selammmm okurcanlarım öncelikle dün bölüm gelmediği için sizden çok özür dilerim bugün elimden geldikçe uzun bir bölüm yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz...
Kendinize çok iyi bakın sizi çok seviyorum ❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN'İM
De Todo{TAMAMLANDI} ~ Başlangıç tarihi:13.09.2020~ ~ Bitiş tarihi:21.11.2020~ Mısra Soytürk... Öylesine yaşayan bir kız Kırmızı.. Öylesine yaşayan bir delikanlı Daha önce hiç aşık olmamış iki saf kalp. Ve ikisinin de kalplerinin atışını değiştiren tek şey...