Teneffüs zili çalınca hepimiz derin bir oh çektik ve 4'ümüz beraber kantine indik bir yandan ekmek arası yerken bir yandan sohbet ediyorduk her şey çok güzel gidiyordu taki Sevda
"Biliyormusunuz Mısra'nın anonim'i var" diyene kadar.
Sevda'nın cümlesinden sonra içtiğim kola boğazımda kaldı Sevda gülerek sırtıma vurdu Ayaz soru sorarcasına "Anonim?" diyince derin bir nefes aldım ve anlatmaya karar verdim
"1. O anonim değil kırmızı"diyince hepsi anlamaz gözlerle bana baktı "Ayy bakmayın öyle deli gibi, dinleyin baştan anlatayım."diyerek her şeyi anlattım
"Vay be böyle sevenler kalmış mı?" dedi Ayaz bende sorusuna karşılık gülümsedim biraz daha konuşup sınıfa çıktık sıralara oturduk.
'kim bilir hangi derse gireceğiz'
"Sevda hangi derse giricez?"
"Tarih."
"Öff Allah'ım İnşallah ders boştur. Aminnn" tüm sınıf bir anda bana baktı o kadar yüksek sesle mi söyledim ya? Aman banane "Amin desenize be" diye bağırınca bazıları amin derken bazıları bu kız deli bakışı atıp önüne döndü yaklaşık 10 dakika sonra kapı açıldı ve nöbetçi öğrenci geldi "Arkadaşlar Mehmet hoca rahatsızlanmış dersiniz boş ama müdür ses yapmayın diye uyardı" dedi ve geldiği kapıdan çıktı "Ben demedim mi size ayy ne kadar şom ağızlıyım maşallah bana" diyince gözler bana döndü sonra gülüp önlerine döndüler ayaklarımı sıranın arasından geçirip arkamı döndüm sevda'da aynısını yapınca "Doğruluk mu Cesaret mi oynayalım mı" diye sorunca herkes onayladı "Ama cevap vermeme hakkı olsun"dedi Atakan "O ne be öyle oldu herkes cevap vermesin o zaman"dedi Sevda "Dur be prenses o anlamda demedim tamam cevap vermeme hakkı olsun ama her cevap vermediği soruya bir ceza olsun" "Hmm mantıklı ne tür bi ceza?" diyince herkes bilmediğine dair mırıltı'lar çıkardı 'Düşün Mısra düşün... Aha buldum' "Buldumm şimdi kantinden cola ve ayran alalım soruyu yanıtsız bırakan ikisini birleştirip içsin" diyince 3'üde mal gibi suratıma baktı 'ne be ne güzel ceza işte' "Kabul" dedi Sevcan daha sonra Ayaz sonra Atakan kabul etti ve malzemeleri almak için kantine gitti yaklaşık 5 dakika sonra elinde 3 kola 3ayran ve yaklaşık 10'a yakın karton bardak'la geldi.
"O zaman çeviriyorum hazırmısınızzz?"
*****************************************
yorumları bekliyorum ve sizi çok seviyorum, kendinize iyi bakın ❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYEN'İM
Diversos{TAMAMLANDI} ~ Başlangıç tarihi:13.09.2020~ ~ Bitiş tarihi:21.11.2020~ Mısra Soytürk... Öylesine yaşayan bir kız Kırmızı.. Öylesine yaşayan bir delikanlı Daha önce hiç aşık olmamış iki saf kalp. Ve ikisinin de kalplerinin atışını değiştiren tek şey...