IAN
Dis-de-dimineață, la prima oră, deși e duminică, încep să-mi pun în aplicare planurile modificate.Remo, mai mult decât angajatul meu, dar nu atât de apropiat încât să spun că mi-e prieten, nici nu clipește când apelez la serviciile lui.Ne-am ajutat reciproc de mai bine de douăzeci ani și în prezent o facem fără să ne punem prea multe întrebări.Păstrăm echilibrul pe care l-am câștigat greu. Dezechilibrul n-ar face decât să mă aducă din nou în haos. Astăzi, însă, Remo simte nevoia să sape.
— Amuzant, dar nu credeam că-mi vei mai solicita ajutorul. Nu după ce ai scos-o în oraș pe Kayla și apoi mi-ai cerut să fac tot posibilul ca știrea din presă să piară.
— Nu am scos-o în oraș.Am ajutat-o să se detensioneze.
— Şi mai amuzant, nu-mi amintesc să ai un complex de Superman.
—Odată, la fiecare lună plină, mă simt caritabil.Zi ce ai în gând, Remo.
— Drace, Ruth, îmi zice el pe numele din trecut, cumva să mă prindă în discuție și mai bine.Ai ochii ațintiți asupra acestei puștoaice și știm amândoi de ce.
— Nu e normal?E mama copiilor mei. Ai vreun alt argument?Dacă da, te rog să ajungi la el în acest secol.
A fost doar un nenorocit de prânz.Kayla a privit în gol mai mult de jumătate din el, rugându-se în tăcere ca o bombă să aterizeze direct în restaurant.Culmea a fost că nu mi-am dorit presa pe capul nostru.
— Cred că te interesează, a zis el și și-a dezvăluit rânjetul mâncător de rahat.
— Doar pentru că am mâncat o friptură împreună?Nu e ca și cum i-aș fi mâncat păsărica.
— Nu mănânci niciodată păsărici, a remarcat Remo.
Și asta era adevărat.
— Niciodată nu ieși în oraș cu o femeie, a insistat el, aplecându-se în față și mergând până la extrem:
— Iar prânzul seamănă tot mai mult cu o ieșire.
— Totul este sub control, Remo. Kayla nu e genul meu.
— Nu ai un gen, Ian. Urăști pe toată lumea.
I-am întors privirea.
— Exact.S-a terminat interogatoriul?
— Da. Ce fac mai departe? cedează el.
— Aripa din casă pentru gemeni e gata?
— Tipii de la tehnic încă lucrează și o vor face toată noaptea, iar până mâine, când vor veni rezultatele, ar trebui să se încheie amenajările comandate.
— Vreau să fie gata până mâine la 10.00, Remo.Dublează-le salariile, dacă e nevoie.
— Am făcut-o deja.
— Știam asta, desigur, am zâmbit eu.
El oftează.
— Aș prefera să nu mă trezesc cu mai mult peri albi, decât cei cu care am mers la culcare.
— Nu cred că se plâng amantele tale.
El se hlizește.
— Sună-mă dacă apare vreo problemă cu amenajarea spațiului.
— Mă ocup numai de asta.N-ar mai trebui să fie probleme.
Mă ridic și-mi iau jacheta.
—Mâine, imediat ce echipa va termina cu amenajarea spațiului din casă, vreau ca al nostru contabil, cu diplome remarcabile în economie, să ne elaboreze un plan mai mult decât bun, pentru a-i răscumpăra partea de bunuri și acțiuni rămase în proprietatea lui Ashes Greystone.
CITEȘTI
Ruthless is my Kind
RomanceSe spune că fiecare om pe care-l întâlnești este fie o lecție, fie o binecuvântare. Omul care mi-a adus cele mai mari binecuvântări din viață, este și omul care mă ține captivă. Fiecare străduță din oraș și fiecare om de afaceri cunoaște numele lui...