Capitolul 10

3.6K 300 183
                                    

KAYLA

— Ei bine, Ian susţine că nu face nimic în afara legii, așa că cel puțin știm că nu mă va vinde și nu mă va pune să omor pe cineva, am râs eu fals, ridicând rezultatele testelor de paternitate.

Rezultatul era negru pe alb.Probabilitate de paternitate:peste nouăzeci și nouă la sută.Și în ciuda a ceea ce credea el, nu eram o naivă.Încă aveam să lucrez, să încerc să mai scriu, deși toată inspirația părea că zburase odată cu apariția lui.Și totuși știam:a fi la mila lui Ian Kind era ca și cum ai fi confortabil în interiorul unei cuști de aur cu un tigru flămând.Jessica m-a urmărit cu privirea, încă întinsă pe canapeaua livingului meu.

— Ai o viață demnă de filme, Ky. Sau cărţi. Nu-mi vine să cred că Ian Kind e tatăl gemenilor tăi.

— Viața are căile ei necunoscute, am murmurat încă dată peste cap.

Ea s-a ridicat și m-a îmbrățișat strâns, îngropându-și nasul în umărul meu.

— Hei, Kayla?

— Hm?

—Poți să cooperezi cu el, dar nu-l lăsa să ajungă la inima ta vreodată.Ești  prea bună pentru asta.

Tocmai când eram pe punctul de a răspunde, un sunet a răsunat.

Inima mi-a sărit în gât, ceea ce a fost ridicol, pentru că trebuia să mă acomodez deja cu vestea.Dar când m-am uitat pe fereastră și am văzut un șofer stând lângă o mașină mare, neagră, strălucitoare, am înghețat.Totul se întâmpla prea repede.Am simțit că nu am avut suficient timp să mă pregătesc.

Fizic și psihic.M-am uitat la șofer, o amintire fizică de cât de diferită eram de tatăl copiilor mei. Nu eram obișnuită să fiu servită. Eram atât de diferiți.El are un trecut tulbure. Un viitor sub semnul întrebării.

Dar sunt pe cale de a deveni o parte a prezentului său, indiferent dacă îmi place sau nu. Oamenii îl numeau Ruthless. Pentru că recupera datorii.Nu în sensul bun al cuvântului.Ian Kind este un maestru manipulator, trăgând sforile, cași când lumea ar fi marioneta sa. Și atunci l-am privit.

Ian Kind nu a fost niciodată pe radarul meu, dar a fost în al tuturor celorlalți.Era ca și imaginile de pânză Ikea, Starbucks, apartamente pentru milionari la New York.Cel puțin  în rândul femeilor.

Cumpărarea băiatului rău, atracția mafiotului influent și bogat a fost opusul a ceea ce eu eram.Și totuși, la lumina zilei, am putut vedea că ar putea fi un monstru la interior, dar la exterior, el puteafi orice altceva decât asta.

Ochii lui erau întotdeauna leneși, ascunși, lipsiți de orice urmă de emoție.Aproape ca și cum ai putea privi suficient de adânc și ai putea vedea lucrurile oribile pe care le-a făcut dușmanilor săi, alergând cu încetinitorul.

Stăteam în livingul casei mele și nici măcar n-am observat că Jessica plecase şi mi-am dat seama că nu mai am cărți de jucat.Și chiar dacă aveam, el deținea masa ciudată.Ian purta o cămașă albă cu gât în V care se lipea de bicepsul lui bombat, blugi negri și pantofi scandaloși  de scumpi.Arăta ca o reclamă la Armani.Pot să fac asta, m-am îmbărbătat.

Voi putea supraviețui noii provocări apărute în viața mea, fără ca Ian să-mi intre în pantaloni și cel mai important- în inimă.M-am uitat către el.

— Simt că trebuie să stabilim câteva lucruri de bază, înainte să vezi copiii.

— Le-ai stabilit deja și m-am conformat.

Ochii lui erau o săgeată către mine.

— La ce te referi?

— Ai vrut o aripă separată în casa mea, ai vrut să ai propriile rezultate de paternitate.Acum e rândul tău să te ţii de înţelegerea avută. Îți amintesc că ai fost de acord cu mutarea.Nu începe un război cu mine, Kayla.Vin mai mult decât echipat.

Ruthless is my KindUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum