Little Red

2.5K 14 10
                                    

"So,  why  has  Little  Red  trespassed  upon  the property  of  the  big,  bad  wolf?”    Seperti  bisikan  alunan bahasa  Tuan  Ahadiat.  Lelaki  itu  terlalu  sengaja meleretkan  sebutan  big-bad-wolf.  Kemudian,  tudung bawal  warna  merah  yang  berada  di  atas  kepala  Hazel dibetul-betulkan.  Detik  itu  juga,  tekak  Hazel mengering  ketika  dia  cuba  memberi  sepenuh perhatian  pada  Tuan  Ahadiat.

"Why,  Hazel?  Beri  saya  penjelasan.  Dalam kepala  saya  sekarang,  cuma  terfikir  awak  dah bersedia  untuk  saya  ukur  setiap  inci  tubuh  awak.” Terlalu  perlahan  suara  Tuan  Ahadiat.  Terlalu menyeksa  jiwa.  Terlalu  menggangu  semua  kewarasan fikiran  Hazel.

“Satu  minit.  Saya  beri  awak  satu  minit,  Hazel. Kalau  selepas  satu  minit  pun  awak  masih  belum  ada jawapan…”  Lirikan  mata  Tuan  Ahadiat  singgah  pada katil  saiz  king  miliknya.  Ayatnya  sengaja  dibiarkan tidak  habis.  Dia  tahu,  Hazel  faham  maksud tersiratnya.  Buktinya,  bukaan  mata  Hazel  sangat besar  ketika  ini.

“Saya  nak  tahu  kenapa  tuan  sanggup  jumpa Raihana  di  belakang  saya?"  Senafas  jawapan  Hazel.

Tuan  Ahadiat  memejamkan  matanya  sejenak. Keluhan  kecil  juga  meletus  dari  bibirnya.

"Sebab  saya  dan  Raihana,  ada  urusan  jiwa yang  belum  selesai."

Jadi  betullah  telahannya?  Tuan  Ahadiat  main kayu  tiga  di  belakangnya?  Tiba-tiba  sahaja  Hazel  rasa dia  susah  mencari  udara.  Panas-panas  tubir  matanya, namun  di  tahan  sebaik  mungkin  supaya  air  matanya tidak  jatuh.

"Urusan  jiwa  apa  lagi  yang  belum  selesai?”

“Itu  rahsia  saya  dengan  Raihana.  Awak  tak perlu  tahu.”  Bahunya  ditepuk-tepuk  lembut  oleh  Tuan Ahadiat  sebelum  ditolak,  juga  secara  lembut.

"Saya  dah  beri  jawapan  pada  soalan  awak. Now  go,  sebelum  saya  tanggalkan  baju  awak  satu persatu."

P R A  T E M P A H A N  K O M B O 
L E L A K I  S U D A H  D I B U K A ‼️

** KOMPLOT 18+ EXTENDED | CETAKAN KETIGA | TAMBAHAN 20 BAB BARU **


U N T U K  P E R T A N Y A A N /
T E M P A H A N :
👉  +6 0 1 0  4 4 9  7 8 3 5

KOMPLOT 18+ EXTENDED | Best SellerWhere stories live. Discover now