Medya: Evgeny Grinko - Faulkner's Sleep
İyi okumalar.
By Amethyst 🌙
°°°
30 Haziran 2020
Sevgilim,
Benim cânım, güzelim, kalbi kırık sevdiğim...
Nasılsın oralarda, iyi bakıyor musun kendine? İyi hissediyor musun, iyileşiyor musun aşkım?
Jimin hyung gelmişti geçen gün, eşyalarımı Jeongguk'a bırak demişsin, hepsi bende, merak etme olur mu?
Ayrıca farkettiğim bazı şeyler oldu.
Bilerek söyledin, bilerek istedin bana vermesini.
Anlatamadıklarını okuyacaktım, eşyalarını karıştıracağımı biliyordun.
Taehyung, benim tertemiz aşkım..
Hiçbir şey zerre umrumda değil, ama sakın, sakın kendini sorumlu hissetme. Sen benim için hâlâ on yedi yaşındaki sevgilimsin. Okuduklarım hiçbir fikrimi değiştirmedi, hatta sana daha da hayran kaldım.
Benim sevgilim, gözlerimin tatlı parıltısı gördüğüm en güçlü insan. En yıkılmaz kişi. Sana daha çok güvenmeye başladım, beni bırakmazsın, zarar görmeme izin vermezsin. Beni incitmezsin hyung, bunu biliyorum.
Kendini yiyip bitirdiğini de biliyorum, yapma, sana yeminler olsun ki, tek bir kötü düşünce bile uğramadı zihnime. Üzüldüm, kahroldum yaşadıklarına ama asla kötü düşünmedim. Ben saracağım her bir yaranı, temiz sayfana çıkan kurşun kalem izlerini bir daha asla görünmeyecek şekilde boyayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paradise×Taekook ✓
FanfictionTaehyung, ölen sevgilisine mesaj atmaya devam eder. By Amethyst 🌙