-Teslim Oldum-

1.7K 297 169
                                    

Medya : Natalie Taylor - Surrender

İyi okumalar.

By Amethyst 🌙

Bir hafta olmuş lakin sınır geçilememiş, ne diyeyim. Yazık emeklerime. Paradise'ı bitirdikten sonra bir süre kurgu yazmayı düşünmüyorum. Hatta tamamen bırakmayı bile düşünüyorum şuan.

Oy sınırı yok, değerli bir okuyucum için atıyorum bu bölümü, ardından eskisi gibi bölümleri atmaya devam edeceğim ve bitirdiğimde dediğim gibi bir süre kalıp kalmamayı düşüneceğim. Yazıyorum ama karşılığını alamıyorum , neden gecelerimi harcayayaım ki o zaman? Sabahları ders çalışırken gecelerimi size bir şeyler çıkarabilmek için kullanıyordum ama gereksizmiş şuan onu daha net kavradım. Her neyse, iyi okumalar.

°°°

6 Ağustos 2020

Değerli Güncem,

Canım sıkılıyor yahu! Jeongguk'umu özledim. Deliler gibi.

Hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor bazen, umutsuzluğa kapılıyorum ama ilaçlarım neredeyse bitti. Gün içinde yedi tane olan ilaçlarım artık bire düştü. Bu, bu iyileştiğimin bir göstergesi değil de nedir?

Artık aklıma gelmiyor bile Mingi. Tek isteğim küçük kirazımın yanına gidip cennet çiçeği kokusunu solumak. O kırmızı dudaklarını doya doya öpebilmek, yeminler olsun ki kokusunda huzur bulmak istiyorum sadece. Başımı boynuna gömüp saatlerce uzanmak istiyorum öyle, uzun parmakları boyadığı tutamlarımda dolanırken alnıma öpücükler bıraksın istiyorum.

Çok mu şey istiyorum?

Ben azla yetinebilen bir insanım, bana sarılsa bile yeter. Yeminler ederim ki yeter.

Bay Dong arada geliyor yanıma, arada dediğime bakma, her gün benim odamda. Çıkma zamanım yaklaştıkça beni daha çok gözlemliyor, bu beni iyi hissettirdiği gibi diken üzerinde de hissettiriyor.

Çıkacağım, biliyorum, ama geriliyorum da. Karşılaşacaklarımdan korkuyorum belki de. Son bir haftadır Büyükbaba Jeon hiç gelmedi, normalde her hafta gelirdi. Bana Jeon'umdan mektuplar getirirdi.

Paradise×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin