Medya : Natalie Taylor - Come To This
Vazgeçilmezlerimden biri daha, kıymetli şarkılarım, bir kurgunun şarkılardır koyduklarımın bazıları, dilim varmıyor adını söylemeye, beni yasa boğan, hala daha iliklerime kadar acıyla titreten o kurgu. Ah, o kurgu...
Bilen bilir o kurguyu..
İyi okumalar.
By Amethyst 🌙
Yorum sınırı geçilemedi ama olsun, bundan sonra kendimi paralamamaya karar verdim. Sınırı koyarım, geçilmediği takdirde bölüm atmam.
Sınır : 12 oy, 10 yorum.
°°°
"Büyükbaba, yemin ederim ki iyiyim. Bir sıkıntım yok, ah, yastığı sokuşturmasana!"
Belime doğru koymaya çalıştığı yastıkla biraz dikeldim. Boyunluktan dolayı kafamı değil de bedenimi çeviriyordum. Büyükbabam gözlerini devirip karmakarışık siyah saçlarımı daha da dağıttı, ardından dudaklarını bastırıp derin bir nefes aldı.
" Korkuttun beni Jeongguk, çok fazla hem de. Büyükannen kafayı yedi, sessiz olalım da uyanmasın."
Gözlerimi karşımdaki kanepede uyuyan büyükanneme çevirdim. İki büklüm kalmıştı, beli ağrıyacaktı.
"Büyükbaba, onu misafir odalarından birine götür, beli ağrıyacak. Uyumasın orda."
Büyükbabam, koltukta yatan karısına merhametle bakıp yanına gitti. Alnına dudaklarını bastırdığında büyükannem titreyerek açtı gözlerini.
"Sakin ol hayatım, bir şey yok. Gel beraber yatakta uyuyalım, şşt, sus bakayım, Jeongguk iyi, bir şeyi yok. Dinlensin, çıkması için işlemleri başlatacağım zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paradise×Taekook ✓
Fiksi PenggemarTaehyung, ölen sevgilisine mesaj atmaya devam eder. By Amethyst 🌙