-Az Kaldı-

2K 249 61
                                    

Medya: Boys In The Street - Austin Percario & KHS - Greg Holden Cover

İyi okumalar..

By Amethyst🌙

°°°

9 Temmuz 2020

Taehyung

Merhaba Mingi.

Ben Jeremy, benden Jeongguk diye bashsetmiştir Taehyung, sen kim olduğumu biliyorsundur.

Hayatını perişan ettiğin adamın yaşam nefesiyim, biricik aşkıyım.

Sense bir ölüsün, cehennemde yanmayı hak eden bir ölü.

Ne yazık, ne fena!

Nasıl yaptın bunca şeyi ona?

Nasıl tertemiz bedenini kirli tohumlarınla kirletme cürretinde bulundun?

Nasıl acı çekmesine sebep oldun Mingi, ben ona bakarken bile çekiniyorum. Sen nasıl el kaldırdın ona, nasıl yaktın canını?

Nasıl bir kendinden geçmişliktir bu? Onun kıymetini nasıl bilmedin?

Ah, o, o harika biri, tanıdığım en harika insan.

Satın almışsın onu, bu ne çirkin bir tabirdir, hiç mi üzülmedin on yedi yaşındaki bir çocuğa? Sen on yaş büyükken hem de?

Tanrı'nın tüm laneti üzerinde olsun, asla rahat uyuma, cehennem kazanlarında kayna, acı çığlıkların boğazını parçalasın, uzuvların teker teker dökülsün.

Öyle bir azap çek ki, benim sevgilimin yaşadıkları yanında hiçbir şey kalsın.

Dirin işe yaramadığı gibi ölün de kopardı onu benden. Rehabilitasyon merkezinde şimdi, psikolojik olarak toparlamaya çalışıyor kendini.

Benim için çabalıyor, bana lâyık olma düşüncesinde, bilmiyor ki ben onu her şekilde kabul ederim.

Bilmiyor ki ben onun her bir hareketine ayrı ayrı ölüyorum.

Bu aşk canımı yakıyor Mingi, taşmayı bekleyen bir nehir var sanki kalbimde.

Önceden olsa en azından camdan görüyordum bitap bedenini, şimdi sadece fotoğraflarına bakıyorum.

Senin yüzünden, her şey senin suçun.

İki kere intihar etmeyi denedi, ben olmasaydım ne olacaktı, hm? Yine yanına mı almaya çalışıyorsun onu, aklına intihar fikirlerini sokarak?

Sen asla ona sahip olmadın, o beni bekledi, aynı benim onu beklediğim gibi.

Bizim kaderimiz bir yazılmıştı, Tanrı aşkına, o hayatın sillesini tatmışken ben daha on iki yaşındaydım.

Bazı insanlar için iyi ki öldü denir Mingi ve sen de iyi ki öldün.

Eğer ölmeseydin Taehyung buraya taşınmayacaktı, tanışmayacaktık. Belki seninleyken intihar edecekti ve ulaşacaktı emeline, onu tanıyamayacaktım. Kaderim ölmüş olacaktı, hiç görmeyecektim onu.

Paradise×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin