-Baba, Beni Neden Korumadın?-

1.6K 194 108
                                    

Medya : Julia Stone - Winter on the Weekend

Medya, en sevdiklerimden biridir. Kesinlikle, şiddetle öneririm dinlemenizi.

İyi okumalar.

By Amethyst 🌙

°°°

Sabah burnuma dolan güzel kokularla uyandığımda hafifçe sırıtıp gözlerimi açmaya çalıştım.

Umarım mutfağım savaş alanı gibi olmamıştır.

Dün duş alamadığımdan dolayı hızlı ama temizleyici bir duş alıp boynumdaki havluyla mutfağa indim. Jeongguk'un kulağında kulaklıkları, hafif hareketletle dans ederken kahvaltıyı hazırlıyordu. Üzerinde, dizlerinin biraz üstüne gelen, bana dahi büyük olan gömleğim vardı. İçinde kaybolmuştu, ah, ne kadar da şirindi...

Arkasından yaklaşıp beline sardım kollarımı, başımı da boynuna gömüp kokusunu nefeslendim. Elindeki bıçağı bırakıp sol elini enseme doğru attı. Diğerini de belindeki elime sardı.

"Geldiğimi görmüş müydün?"

"Hayır, senden önce kokun doldu burnuma, alıştım artık."

Bu, bu ne güzel bir olaydı böyle?

Dudaklarımı boynuna bastırıp bedenini kendime çevirdim. Yüzünü görür görmez nefesim tekledi.

Dudakları hala şişti, gözleri daha parlak duruyordu, duygularını anlamak çok daha kolaydı. Boynu kırmızı ve yer yer mor izlerle doluydu, bu beni afallattı.

Vücuduna bıraktığım izlerin üzerimdeki etkisi şok ediciydi.

Deli gibi mutlu olmuştum.

"Ağrın var mı? Canın yanıyor mu benim güzel aşkım?"

Hafifçe tebessüm edip kafasını boynuma doğru sürttü, ardından iki yana salladı.

Utanmıştı, ah, Tanrım. Beni ne ile sınıyorsun böyle?

Belindeki ellerimi sıkılaştırıp tezgaha oturttum bedenini, gözlerini kapatan saçlarını itip güzel yüzünü çıkardım ortaya. Gözlerini kaçırıp duruyordu, nasıl bir şirinlik abidesiydi böyle...

"Benim güzel sevgilim, hayat eşim, niye bakmıyorsun gözlerime? Memnun olmadın mı dünden, söyle bana."

"Olmam mı, olduğum için böyleyim ya zaten. Hayatımın en unutulmaz gecesiydi, öyle naziktin ki... Ben, ben ilk defa böyle ilerisini yaşıyorum, çok garip hissediyorum, mutluyum ama bunu gösteremiyorum sanırım."

İlki miydim ben şimdi?

"Sen nasıl bir nimetsin bana verilen? Nasıl sahip oldum sana ben, ne yaptım ki? Jeongguk, yirmi üç yaşındasın aşkım, hiç ilişkin olmadı mı?"

"Dünyanın her yerinde geçerli olan bir kural vardır aşkım, 'inek' öğrenciysen, kızlara ya da erkeklere çekici gelmezsin. Kötü çocuk havasında olmadığım için kimseyle bir yakınlaşmam olmadı, ufak öpücükler dışında."

"Tanrım, beni neyle ödüllendirdin, ne kutlu bir an benim için! Biriciğime, tek aşkıma dokunan sadece benim, bunun mutluluğu yüreğime sığmıyor Jeongguk. Seni çok seviyorum aşkım, yemin ederim deliler gibi aşığım sana."

Sırıtıp alnını alnıma yasladı, ardından dudaklarıma kapandı.

Karadelik gibiydi dudakları, beni kendine çekiyordu, asla geri dönüşü yoktu. Ben ayrılamıyordum dudaklarından, o beni öpmeyi bırakırsa bitiyordu öpüşmemiz. Olmuyordu, yapamıyordum bir türlü. O dudaklarımı sanki bir tatlı yiyormuşcasına zevk içinde öperken ayrılamıyordum ondan.

Paradise×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin