Medya: Cem Adrian - Sana Bunları Hiç Bilmediğin Bir Yerden Yazıyorum
Bu şarkı beni mahvediyor, Porn Link okuyanlar bilir, bununla bir video hazırlanmıştı. Ah, nasıl kavurmuştu beni, sanki gerçekmiş gibi yakmıştı yüreğimi. Ne zaman dinlesem aklıma Porn Link gelir, tutamam gözyaşlarımı, yolunu bulup akar sürekli.
İyi okumalar.
By Amethyst🌙
°°°
21 Temmuz 2020
Jeremy
Ah, Taehyung.. (12.12)
Benim kalbi kırık, güzeller güzeli aşkım..
Özlemimin şiddeti arttıkça artıyor, kim bilir kaç kez geldim tedavi gördüğün yere. Seni görmek istediğimi söyledim, direkt adımı sordular.
Jeremy dedim, belki onlara Jeongguk demişsindir diye.
Adımı duydukları an içeri alamayacaklarını söylediler bana, nasıl yalvardım, nasıl yakardım, ayaklarına kapanacaktım az kalsın; yine de vermediler izin.
Canım yanıyor hyung, kalbim şiddetle çarpıyor, vücuduma acı yayılıyor.
Bir ay oldu, deliler gibi özledim seni.
Ama sabrediyorum, sabreden mükâfatını alır çünkü.
Ciğerlerim kokun uğruna acışıyor, sıcaklığın için sabrediyorum.
Oh! (14.15)
Bugün büyükbabam yanına gelecekmiş!
Lütfen bana bir şeyler yazmış ol, kelimelerinle hayat bulayım, bana dayanma gücü versin.
°°°
"Ah Taehyung!"
Büyükbaba Jeon bu sefer odama geldiğinde gözlerimi büyütüp ona baktım, ardından koşup kolları arasına girdim. Saçlarımı okşarken kıkırdıyordu.
"Beni Jeongguk'tan daha çok özledin sanırım."
Buruk bir hüzünle kıkırdadım.
Ona olan özlemim kelimelerle anlatılmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paradise×Taekook ✓
FanficTaehyung, ölen sevgilisine mesaj atmaya devam eder. By Amethyst 🌙