Medya: 'The Lonely Man' (Theme from 'The Incredible Hulk')
İyi okumalar.
By Amethyst 🌙
°°°
27 Temmuz 2020
Taehyung
Uzun zaman oldu, değil mi Mingi? (14.10)
Senin ölmenin üzerinden beş ay geçti, çok olaylar oldu bu kısacık zaman diliminde.
İyi misin oralarda, azap çekiyorsundur umarım.
Tae'min yazdığı mesajları okuyorum ara sıra, ölüm nedenini de yazmıştı.
24 Şubat, o karlı gecede geberip gitmişsin.
Sahte aşkın görevini yerine getirip gebertmiş seni, ama ahmak, kendi de ölmüş.
İkinizin aklını birleştirsek bir akıl çıkmaz ortaya, ne diyebilirim ki daha?
Özlüyor musun acaba onu, geçirdiğiniz zamanları... (15.45)
Sen özlüyorsundur belki, ona zarar vermeyi, canını yakmayı, açık kahvelerine biriken saydam sıvıyı.
Ah Mingi, yeminler olsun ki yaşasaydın ben öldürürdüm seni!
Senden, bir insanın birinden nefret edemeyeceği kadar çok nefret ediyorum!
Onun gibi canın yansın, çığlıklar içinde ağlama krizlerine gir istiyorum!
Seni diriltip tekrar tekrar yok etmek istiyorum Mingi!
Benim güzelime, temiz kalpli sevgilime yaptıkların aklıma geldikçe delirecek gibi oluyorum!
Onu benden aldın Mingi, kollarımın arasında değil şimdi. Bu çok acıtıyor. Beni deli gibi üzüyor..
Ama, ama asla vermeyeceğim sana onu!
O benim çünkü, bedeniyle, kalbiyle, aşkıyla bana ait bir hazine o.
Sen ise bu hazinenin kıymetini bilememiş aptaldan başka bir şey değilsin. O seni hiç sevmedi, sana bağlılık duydu belki, evet, ama sana saf bir sevgi beslemedi. Gözleri sana aşkla bakmadı. Bana baktığı gibi sana bakmadığına hayatım üzerine yeminler edebilirim.
Bana, bana öyle güzel bakıyordu ki...
Beni uyuşturuyordu, gözlerimi bile kırpamıyordum. Bir saliseliğine dahi olsa izlemeyi bırakmak istemiyordum.
Bana baktığında çiçekler açıyordu her yerde, bir anda ilkbaharın kokusu doluyordu burnuma, nereden geldiği bilinmez.
Sıcacık hissediyordum Mingi, bakışlarının sıcaklığı bedenimi ısıtıyordu.
Birkaç kere sarıldık birbirimize, içime hapsetmek ister gibi çektim kokusunu içime. Nereden bilebilirdim onların son anlarımız olacağını? Bedenine hasret duyduğum adamın bir kelimesine muhtacım şimdi.
Bana onlarca mektup gönderdi Mingi.
Hepsini büyük bir dikkat ve derin bir hüzünle okuyorum, ara verdim şimdi, bana günlerini anlatmış hep. Neler yaşadığını, neler yaptığını, beni nasıl özlediğini, oradaki insanları, herkesi, her şeyi anlatmış.
Hissettiği tutkudan, aşktan gözlerim kararıyor Mingi, kendimden geçiyorum sanki.
Güzel günler çok da uzakta değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paradise×Taekook ✓
Fiksi PenggemarTaehyung, ölen sevgilisine mesaj atmaya devam eder. By Amethyst 🌙