Bab 4 ☠

29.7K 97 1
                                    


8 TAHUN LEPAS

Hari ini merupakan hari reunion SMK BB. Kebanyakkan pelajar dari SMK BB dapat menyambung pelajaran diperingkat tinggi. Oleh disebabkan hampir setahun tidak bersua muka , pihak sekolah menganjurkan hari reunion sekiranya ramai yang bagi respond positif. Dan ye , ramai yang menghadiri majlis tersebut.

Sofea Amanda berjalan dengan nervous kerana sudah sekian lama tidak berjumpa dengan rakan sekelasnya. Dia baru ingin menyambung pelajaran ketika itu kerana sibuk bekerja untuk duit belanja nanti. Hari ini dia memakai baju gaun floral berwarna biru pastel dipadankan dengan shawl putih sesusai mengikut tema. Baju gaun ini merupakan baju yang dihadiahkan oleh owner butiknya kerana mendapat pujian pekerja terbaik.

Dengan gementar , Sofea masuk ke dewan ballroom. Ramai. Memang ramai sesuai dengan keluasan dewan tersebut.

Sedang mencari tempat duduk , bahunya dicuit.

" Hui "

" MIRAAA "

" Weh lama takjumpa kau. Makin seksiii bhai. Serius taktipu. Cantiknya kau Fea "

" Mandai je kau ni. Lawa baju kau , mesti mahal "

Sofea Amanda memandang Amira Hilda yang tersengih sambil mengibar gaun mahalnya. Tidak hairan kerana dia anak Dato' , jadi apa yang diminta pasti terhidang di depan mata.

Mereka berdua duduk diantara meja yang kedua paling hadapan. Majlis berjalan lancar.

" Aku nak pergi ladies jap " pinta Sofea.
Kepalanya tetiba seakan pening dan panas.

Tuan Adam Arsyad yang sedang mandi selepas selesai memberi ucapan sebagai wakil pelajar di bilik yang khas untuk keluarganya di sekolah itu.

Dengan bertuala sahaja , dia ke ruang bilik untuk memakai baju namun terhenti apabila tubuhnya dipeluk dari belakang.

" Kau sapa " terkejut Tuan Adam dengan pelukan tetiba itu. Dia tidak tahu siapa tapi dia yakin ia seorang perempuan melalui kehalusan tangan yang sedang memeluk pinggangnya kemas.

Perempuan tersebut dengan perlahan lahan membawa tangannya ke dada Tuan Adam Arsyad lalu mengusap dengan penuh sensual.

Tidak semena mena nafsu Tuan Adam Arsyad bergocak. ' Adiknya ' bangun dari tidur namun ditahan nafsu. Sofea Amanda membawa tangannya ke bahagian sulit Tuan Adam Arsyad yang terkejut dengan tindakannya lalu menepis tangan tersebut.

" Ala nakkk " rengek perempuan tersebut.

" Hei kau siapa? Kau nak apa ni perempuan? Kau tau tak apa nasib kau kalau cari masalah ngan aku ha? " bertalu soalan yang diajukan setelah berjaya melepaskan diri dari pelukan tersebut. Dia menggenggam lengan perempuan tersebut lalu menariknya suapaya berhadapan dengannya.

" Auch hehe nak tuu awakkk. Bolehlaaa ~  " leret perempuan tersebut. Tuan Adam Arsyad memerhati raut wajah yang sedang menunduk itu dengan teliti kerana ingin memastikan bahawa benar atau tidam gerangan perempuan yang sedang berada dimindanya kini dengan perempuan yang berada dihadapannya sekarang.

Ni bukan Sofea Amanda? Kenapa dia jadi macamni?

Tuan Adam Arsyad memandangnya pelik. Sofea Amanda terus mencuba memegang alat sulit Tuan Adam yang mengeras. Tuan Adam Arsyad mendengus. Tidak pernah seorang perempuan memegang alat sulitnya.

" Keluar sebelum kau menyesal " tegas Tuan Adam.

Sofea Amanda hanya tersengih lalu membuka kancing gaunnya. Terserlahlah aset yang dilindungi.

Tuan Adam tidak dapat menahan gelora nafsu apabila melihat badan perempuan yang sangat indah baginya. Dia lalu menolak Sofea Amanda ke katil dan menanggalkan tualanya.

" Auu besarnyaa. Ermm mesti sedap. "

" We will see dear "

Tuan Adam lalu mencium setiap inci tubuh Sofea Amanda. Sangat wangi! Lagi tegang adiknya. Setelah puas menjelajah tubuh Sofea Amanda , Tuan  Adam bergerak ke buah dada yang tinggi membukit.

Sedap perempuan ni. Badan slim dengan punggung ngan dada besar.

Terliuk lentok tubuh Sofea Amanda apabila menerima serangan rakus daripada Tuan Adam yang sedang menghisap putingnya. Kedua duanya merasai nikmat yang tak pernah dirasai sebelum ini.

" Argh stop. Apa yang awak cuba buat ni? " tanya Sofea setelah kesan terhadap dirinya beransur hilang.

Dengan pantas Tuan Adam menanggalkan seluar dalam Sofea Amanda lalu dia mencium dan menghirup bauan yany terbit dari situ. Wangi , manis. Dengan selera , Tuan Adam Arsyad menjilat rakus bukaan wanita Sofea Amanda. Sofea Amanda menahan rasa sedap namun mula memberontak.

" Apa yang awak buat ni?! LET ME GO! " Sofea Amanda mula meninggikan suara dan cuba menolak kepala lelaki yang berada dikangkangnya. Dia malu sungguh malu.

Siapa lelaki ini?

" Too late dear , lets enjoy this sex baby "
Terkejut Sofea Amanda setelah mengetahui gerangan lelaki tersebut. Meskipun dia tidak berapa tahu rupa lelaki tersebut namun dia yakin ini Tuan Adam Arsyad yang digilai ramai.
Tuan Adam mencium rakus bibir manis Sofea Amanda manakala Sofea Amanda berusaha menolak.

" Arghh " Sofea mendesah kesedapan yang tidak dapat dikawal apabila batang Tuan Adam digosok pada pussynya.

Tuan Adam Arsyad berusaha memasuki lubang nikmat tersebut namun terhenti apabila terasa ada lapisan yang menghalang.

" Arghhh ketatnya pussy kau. " desah Tuan Adam Arsyad.

" Sakiitt . Tolong berhenti. Arghhh SAKITTT "

Terjerit kesakitan Sofea Amanda apabila batang tersebut berjaya melepasi lapisan daranya yang selama ini dijaga rapi. Dia hanya mampu menangis sekuat hati dengan nasib yang menimpa dirinya.

Tuan Adam menyorong nikmat dilubang ketat tersebut. Sungguh nikmat.

" Argh feel so good baby. Your pussy make me crazy dear arghh " Tuan Adam Arsyad melajukan jolokannya.

Lama kelamaan Sofea Amanda mula mendesah apabila terlalu menikmati jolokan padu batang Tuan Adam Arsyad.

" Argh emmmmm emmmmmm argh sakit " menggeletar tubuh Sofea Amanda mencapai klimaks. Dia terasa sakit kerana Tuan Adam Arsyad menyantak batangnya dengan kuat hingga ke pangkal rahimnya untuk menikmati kemutan padu lubang sempit tersebut.

" Argh cumming in come baby. Ready for next cum sayang. I really like you kemut baby. Feel sooo satisfied. " Kata Tuan Adam sambil menjolok kuat pussy sempit tersebut.

Masing masing menikmati adegan tersebut. Pelbagai cara dan posisi mereka lakukan sehingga penat. Masing masing penat dalam kepuasan.

Sofea Amanda menyedari keterlanjurannya hanya mampu menangis sehingga tertidur dalam pelukan hangat Tuan Adam Arsyad.

END FLASHBACK

Hehehe sorry lambat!

Author takde idea sangat tapi hope reader suka 🥰

Derita Yang Pulih ( OG )Where stories live. Discover now